به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

سعداوی: به دنبال گرفتن سه امتیاز بودیم

سعداوی: به دنبال گرفتن سه امتیاز بودیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به دنبال سه امتیاز بودیم با این حال از عملکرد بازیکنانم در بازی با استقلال رضایت دارم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، نعیم سعداوی در نشست خبری پایان دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران که با تساوی یک - یک خاتمه یافت، گفت: قبل از بازی گفتم که یک بازی زیبا و یک کار مناسب را خواهید دید. به دنبال این نبودیم که بازی را کنترل کنیم یا حداقل با یک امتیاز از زمین خارج شویم. موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و قبل از اینکه گل بخوریم، می‌توانستیم گل بزنیم.

سرمربی فولاد تصریح کرد: باید قبول کنیم مقابل تیم خوب و با تجربه‌ای بازی می‌کردیم که مهره‌های خیلی خوبی دارد. سخت است که با داشتن این بازیکنان جوان و پس از این که بازی را یک بر صفر عقب افتادیم هم نتیجه بازی را عوض و هم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

سعداوی افزود: با وجود بازیکنان مصدومی که داشتیم بازی خوبی انجام دادیم. از کادر پزشکی تیم تشکر می‌کنم که بازیکنان مصدوم را لحظه آخر به تیم اضافه کردند. از این بازی خوب خوشحالم.

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که منصوریان گفته بود خط هافبک استقلال اجازه نداد بازی در دست فولاد باشد، خاطرنشان کرد: اجازه بدهید درباره دوست و همکار خودم آقای منصوریان اظهار نظر نکنم اما این صحبت را به همه آنهایی که از لحاظ فوتبالی حقایق را دنبال می‌کنند واگذار می‌کنم. خیلی از صحنه‌ها بازیکنان استقلال به دنبال اتلاف وقت بودند که خود گویای مطلب است.

سعداوی با تشکر از هواداران فولاد گفت: هواداران تیم را حمایت و ما را بسیار تشویق کردند. به دنبال سه امتیاز بودیم و تعداد موقعیت‌های ما بیشتر از تیم حریف بود. از لحاظ داوری در یکی دو صحنه از کارشناسان داوری خواهش می‌کنم که ببینند و نظرات‌شان را اعلام کنند. ما در این بازی توانستیم یک بازی زیبا انجام دهیم.

وی درباره بازیکنان مصدوم تیم خود اظهار داشت: وکیا و سروش سعیدی برای این بازی مشکل داشتند ولی  با تلاش کادر پزشکی به این بازی رسیدند. من از کل مجموعه تیم راضی هستم.

سرمربی فولاد در پایان خطاب به خبرنگاران گفت: امیدوارم همیشه شما را شاداب ببینم. حسرتی که من همیشه می‌خورم این است که کل ورزشگاه یک صدا طرفدار تیم‌های خوزستانی باشد.

همچنین به گزارش خبرگزاری فارس، نعیم سعداوی بعد از پایان نشست خبری در جمع خبرنگاران در خصوص بازی گفت: ما به دنبال بازی زیبا و تماشاگرپسند بودیم و فکر می‌کنم در خلق موقعیت بیشتر از استقلال تلاش کردیم. اگر قدر موقعیت‌هایمان را می‌دانستیم مطمئنا برنده بازی بودیم. در هر حال به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و آنها نشان دادند حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارند.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص گلایه‌های منصوریان به خاطر فحاشی‌ها گفت: منصوریان دوست و رفیق من است و من خیلی سال است که او را می‌شناسم اما به او توصیه می‌کنم مراقب ادبیاتش باشد و روی کارش تمرکز کند. چون اگر او از این حواشی فاصله بگیرد با شخصیتی که دارد می‌تواند به موفقیت برسد.

سعداوی در پاسخ به این سوال که چگونه فولاد را دگرگون کرد، گفت: ما با تمام وجود به دنبال پیشرفت هستیم و در تمرینات همیشه روی این موضوع کار می‌کنیم این است که باعث شده ما بتوانیم روند رو به رشدمان را افزایش بدهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بیرگانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
6
ساختار دفاعی فولاد مشکل دارد و فرصتهای زیادیبه مهاجمان حریف میدهد
ابادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
1
1
من احساس میکنم کرمی انگیزه بالایی نداره تو چند مورد دیدم توبازیهای مختلف ضعیف کار کرد.البته به نسبت انتظاری که از این بازیکن خوب وجود داره.انگیزه جماعتی رو هم باید بالاتر ببریم.پارسال اسکوچیچ بد جور به مهرداد ضربه زد.باید روحیه ش بازسازی بشه.مهرداد اگه مهرداد باشه تو ایران تکه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها