به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸

میثم بائو: باید در سطح کره و ژاپن بازی کنیم

میثم بائو اعتقاد دارد که تیم ملی ایران برای رسیدن به دروازه تیم های حریف باید برنامه داشته باشد.
هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی سختی برابر نفت تهران داریم اما برای کسب امتیاز به مصاف این تیم خواهیم رفت.

میثم بائو در گفت و گو با خوزستان اسپورت درباره شرایط استقلال خوزستان و بازی برابر نفت تهران گفت: مسابقه سختی با تیم نفت داریم ولی ما به تهران می رویم تا از نفتی ها امتیاز بگیریم. در بازی های تدارکاتی که انجام دادیم به هماهنگی بالایی رسیدیم و انشاءالله بتوانیم با دست پر از تهران برگردیم.

بائو در رابطه با اینکه آمار کارت های زرد و قرمز استقلال خوزستان بیشتز از سایر تیم هاست عنوان کرد: به هر حال شرایط هر بازی با بازی دیگر متفاوت است. آقای ویسی با بازیکنان صحبت کرده و از آن ها خواسته مواظب این موضوع باشند. بازیکنان هم قول دادند که در ادامه مسابقات لیگ برتر بی جهت کارت نگیرند.

هافبک استقلال خوزستان درباره عملکرد تیم ملی و حذف ایران از جام ملت های آسیا گفت: اگر بخواهیم وافع بین باشیم تمامی بازیکنان تلاش خود را انجام داده اند و بیش از این نمی توان از آن ها توقع داشت.

وی ادامه داد: فوتبال ایران از کشورهایی مانند عمان و بحرین بالاتر است و ما باید در سطح تیم هایی مثل کره جنوبی و ژاپن و استرالیا بازی کنیم. تیم ما یک بازی تدافعی را انجام می دهد که هر چند نوعی تاکتیک محسوب می شود ولی باید بتوایم در هنگام حمله هم برنامه های زیادی برای رسیدن به گل داشته باشیم و فوتبال زیبایی را ارائه دهیم.



پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها