به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۱۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

شریفات و انصاری گلزنان مسیر اهواز - تهران

شریفات و انصاری گلزنان جاده اهواز - تهران

خوزستان اسپورت- جابر انصاری و اسماعیل شریفات بازیکنان حاضر در تیم‎های استقلال و فولاد هستند که در در اهواز و تهران به تیم مقابل گل زده‎اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالله کرمی، مهرداد جماعتی، ماتیاس چاگو و اسماعیل شریفات از فولاد خوزستان و امید ابراهیمی، جابر انصاری، بهنام برزای و میثم مجیدی از استقلال تهران بازیکنانی هستند که در دیدارهای رودرروی این دوتیم در لیگ برتر و جام حذفی موفق به گلزنی شده‎اند.

اسماعیل شریفات و جابر انصاری اما تنها بازیکنانی هستند که در هر دو شهر اهواز و تهران موفق به گشودن دروازه تیم مقابل شده‎اند. جابر انصاری در بازی دور رفت فولاد و استقلال در فصل گذشته موفق شد گل اول استقلالی‎ها را وارد دروازه فولاد کند و در بازی برگشت نیز گل سوم استقلال را به‎ثمر رساند.

همچنین اسماعیل شریفات در فروردین 94 دروازه استقلال تهران را در استادیوم غدیر باز کرد و در بازی جام حذفی این دو تیم که آبان‎ماه سال قبل در استادیوم آزادی برگزار شد، تک گل فولاد را به‎ثمر رساند.

غلامرضا عنایتی مهاجم فعلی تیم صبای قم بهترین گلزن بازی‎های رودرروی فولاد و استقلال تهران محسوب می‎شود که در سال‎های مختلف 7 گل را وارد دروازه فولاد کرده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
1
5
ارنست انفورد فقط بخاطر اشتباهات اژدری محروم شد و ظاهرا این اعمال قبیح باعث شادی مدیریت رده بالا صنایع فولاد است.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها