به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

وکیا: دوست ندارم بین باشگاه و تیم ملی قرار بگیرم

بازیکن باشگاه فولاد خوزستان و تیم ملی امید گفت: دوست ندارم اختلافی بین باشگاه فولاد خوزستان و تیم ملی امید ایجاد شود.

یوسف وکیا در گفت و گو با خوزستان اسپورت با ابراز رضایت از اردوی امارات گفت: اردوی خوبی داشتیم و همه بچه ها از شرایط رضایت داشتند. عملکرد بازیکنان در سه بازی تدارکاتی با رضایت کادر فنی همراه بود و در مجموع فکر می کنم که اردوی امارات به آماده سازی تیم فولاد کمک زیادی کرد.

وکیا در خصوص بازیکنان جدیدی که به تیم فولاد اضافه شده اند اظهار داشت: تیم فولاد بازیکنان باتجربه ای را در نیم فصل به خدمت گرفت که خیلی زود با سایر بچه ها هماهنگ شدند و می توانند کمک بسیاری به تیم ما کنند. فکر می کنم اگر بختیار رحمانی نیز به فولاد برگردد تیم ما کامل شود.

مدافع خوزستانی باشگاه فولاد و تیم ملی امید با ابراز نارضایتی از تغییر برنامه لیگ برتر گفت: مربیان فولاد تمرینات ما را روی برنامه قبلی تنظیم کرده بودند اما سازمان لیگ برنامه را عوض کرد. حالا که خسته از دبی برگشته ایم، دو روز استراحت داشتیم و قرار است امروز و فردا دو جلسه تمرین کنیم. به نظرم اگر برنامه را تغییر نمی دادند خیلی بهتر بود.

یوسف وکیا در خصوص اختلاف پیش آمده بین مسئولان باشگاه فولاد و تیم ملی امید و اظهارات حبیب کاشانی عنوان کرد: قبلاً هم گفته ام که دوست ندارم اختلافی بین باشگاه و تیم ملی امید ایجاد شود. از یک طرف آقای کاشانی حق دارد و ایشان می خواهد که همه بازیکنان در اردو باشند اما از طرف دیگر باید در نظر گرفت که من تحت قرارداد باشگاه فولاد خوزستان و تابع این باشگاه هستم. در مجموع باید بگیوم که باشگاه فولاد در این خصوص تصمیم گیرنده است و من نمی خواهم بین باشگاه و تیم ملی امید قرار بگیرم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها