به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

عبدالله‎زاده: طارمی فکر پنالتی‌ گرفتن نباشد

عبدالله‎زاده: طارمی فکر پنالتی‌ گرفتن نباشد

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت‎نفت آبادان می‎گوید مهدی طارمی خیلی راحت پنالتی می‌گیرد اما در بازی این هفته باید فکر پنالتی گرفتن را از سرش بیرون کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، علی عبدالله‎زاده دفاع آخر تیم آبادانی خود را برای ایستادن مقابل خط حمله خطرناک پرسپولیس آماده می‌کند. تغییر پست او از دفاع راست به دفاع آخر، باعث شده که او بار دیگر در پست اصلی‌اش قرار بگیرد و توانایی‌هایش را بیش از پیش نشان دهد. صحبت‎های مدافع صنعت‎نفت در آستانه بازی با پرسپولیس را مرور کنید.

در بازی با ماشین‌‌سازی یکی از بهترین دفاع آخرهای لیگ بودی.
 ما 4 بازی اول گل نخورده بودیم و به‌عنوان یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ شناخته شدیم. به همین خاطر همه روی خط دفاعی صنعت نفت زوم کرده بودند. بعد از آن در دو بازی مقابل پیکان و پدیده یکباره 6 گل خوردیم. من هم به حسین بغلانی گفتم این بازی به هیچ عنوان نباید گل بخوریم. خدا را شکر نخوردیم. البته برای بازی با پرسپولیس هم همه روی دفاع ما زوم خواهند کرد.

راستی چرا یک مرتبه دفاع تیم تا این اندازه افت کرد؟
 نمی‌دانم. فکر می‌کنم ناهماهنگی ناشی از تعطیلی رقابت‌ها بود اما چیزی که مهم است اینکه حالا به هماهنگی لازم رسیده‌ایم.

البته تغییر پست شما در این مسابقه هم در بهبود عملکردت بی تأثیر نبود.
 من در بازی‌های قبل در پست دفاع راست بازی می‌کردم اما مقابل ماشین‌سازی با تشخیص آقا نادر(دست‌نشان) دفاع آخر بودم. اتفاقاً در این پست توانستم بهتر باشم.

مقابل پرسپولیس هم در همین پست بازی می‌کنی؟
 هنوز معلوم نیست چون ما تمرینات جدی‌مان برای بازی با پرسپولیس را هنوز شروع نکرده‌ایم و نمی‌دانیم برنامه مان برای این بازی چیست.

مصدومیتت برای این بازی برطرف شده؟
 در بازی با ماشین‌سازی با اینکه پایم قدری ورم کرده بود اما باز هم بازی کردم. تا الان معاینه‌های پزشک تیم می‌گوید که مشکلی برای بازی ندارم این ورم عادی است اما باز هم باید تا روز بازی ببینیم اوضاع چطور پیش می‌رود. البته اگر به خودم باشد حتی اگر پایم قطع هم شود، باز هم مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم اما باید دید تشخیص کادر پزشکی و سرمربی چیست.

در بازی با استقلال هم که با سر شکسته بازی کردی!
 در بازی با تراکتور سرم شکسته بود و بخیه داشت. با همان بخیه‌ها مقابل استقلال بازی کردم که بعد از بازی دچار خونریزی شدم. من اصولاً همینطور هستم. اول هر فصل یا لبم پاره می‌شود، یا بینی‌ام می‌شکند. اول فصل قربانی می‌شوم.

صنعت نقت تا حالا مانع بزرگی سرراه تیم‌های بزرگ بوده.
 بله، ما هم استقلال و سپاهان را شکست دادیم و هم با تراکتورسازی مساوی کردیم. حالا هم می‌خواهیم با برد مقابل پرسپولیس، مجموعه موفقیت‌های‌مان مقابل تیم‌های بزرگ را کامل کنیم.

درباره پیروزی مقابل استقلال اما مطمئن‌تر حرف می‌زدی.
 خب به خاطر اینکه استقلال به اندازه پرسپولیس قوی نبود. علاوه بر این، ابتدای فصل، صنعت نفت خیلی هماهنگ‌تر بود اما حالا تعطیلی‌های لیگ باعث ناهماهنگی تیم شده. البته تعطیلی اول خیلی بیشتر تیم ما را به هم ریخت. بعد از تعطیلی دوم بهتر بودیم و حالا هم به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شویم.

اتفاقاً همان زمان هم نادر دست نشان حسابی از تعطیلی‌ها انتقاد کرده بود.
 حق داشت چون این تعطیلات واقعاً تیم‌ها را با مشکل رو به رو می‌کند. میزان مصدومیت بازیکنان را افزایش می‌دهد و هماهنگی تیم را از بین می‌برد.

برای شما که در خط دفاعی هستید، مهاجمان حریف حسابی می‌توانند مشکل‌ساز شوند.
 بله، دقیقاً. پرسپولیس مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان را دارد که خیلی خوب و خطرناک هستند. طارمی که خیلی راحت پنالتی می‌گیرد و می‌تواند برای‌مان دردسرساز شود اما در این بازی باید فکر پنالتی گرفتن را از سرش بیرون کند.

حتماً نادر دست‌نشان برای او و خط حمله پرسپولیس برنامه ویژه‌ای دارد.
 شک نکنید که او برای هر تیمی برنامه‌ای مخصوص دارد. مثل بازی با استقلال که با تعویض طلایی‌اش نتیجه را برگرداند. در این بازی هم برنامه مخصوصی خواهد داشت.

پیش‌بینی‌ات از نتیجه بازی چیست؟ ‌
 پیش‌بینی این بازی واقعاً کار سختی است اما اگر بتوانیم محکم دفاع کنیم و تا آخرین دقایق گل نخوریم، حتماً یک گل می‌زنیم. به خاطر همین فکر می‌کنم بازی یا یک- یک می‌شود یا یک – صفر به نفع ما.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
دانیال
|
Pakistan
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
0
2
ایشالله اگه داور اجازه بده ببریمشون.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها