به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

طالقانی: خوزستان را سیبل انتقادات نکنیم

طالقانی: خوزستان را سیبل انتقادات نکنیم

خوزستان اسپورت- رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان، گفت: اتفاقات بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان از سوی افراد معدودی رخ داد و نباید کل استان خوزستان را مورد انتقاد قرار دهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با فارس، در مورد اقدامات مسئولان خوزستانی برای جلوگیری از تکرار اتفاقات دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان و مسابقه استقلال و فولاد عنوان کرد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور فرمانداری اهواز برگزار کردیم تا نسبت به اقداماتی که در گذشته صورت گرفته بازنگری داشته باشیم و بر اساس اشکالات قبلی شرایط بهتری را برای مسابقه‌های آینده به وجود بیاوریم.

وی افزود: به این نتیجه رسیدیم که در بحث ورود و خروج و بازرسی هواداران باید دقت عمل بیشتری صورت بگیرد و مراقب آوردن اشیای خطرناک به ورزشگاه باشیم. هر ارگان باید به وظایف خود به بهترین شکل عمل کند تا بتوانیم از حداکثر گنجایش ورزشگاه به خوبی استفاده کنیم و فوتبال را در فضایی به دور از تنش مشاهده کنیم. از هواداران دو باشگاه هم می‌خواهم خویشتن‌داری کنند و نسبت به علایق و تفکرات گروه مقابل ارزش قائل باشند.

وی در مورد اینکه آیا بلیت‌فروشی بازی استقلال و فولاد محدود قائل شد، گفت: بلیت‌فروشی بازی بر عهده باشگاه فولاد است و ما نقشی در آن نداریم. اگر قرار باشد محدود شود یا شرایط خاصی به وجود بیاید در این مورد باید در جلسه هماهنگی تصمیم‌گیری کنند اما منعی از طرف ما برای حضور هواداران وجود ندارد.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان در مورد اینکه ‌آیا روز پنج‌شنبه جایگاه بیشتری از 10 درصد قانونی به هواداران تیم میهمان استقلال اختصاص داده می‌شود، گفت: این موضوع به پیگیری باشگاه و تصمیم سازمان لیگ مربوط می‌شود و من نمی‌توانم در مورد آن اظهارنظر کنم.

وی در رابطه با اینکه خیلی‌ها معتقدند اظهارنظرات سیدسیروس پورموسوی قبل از برگزاری مسابقه مبنی بر اینکه ایران بسیج شده تا پرسپولیس قهرمان شود باعث به وجود آمدن حساسیت بین هواداران شد، تصریح کرد: هر دو طرف می‌توانند با صحبت‌های خود باعث تحریک هواداران شوند. باید باشگاه‌ها از بیان این مسائل صرفنظر کنند و از بیان موضوعاتی که باعث تحریک هواداران می‌شود بپرهیزند. اینکه هواداران یک طرف این فکر را داشته باشند که طرف مقابل به هر نحوی برنده خواهد شد کار را سخت می‌کند و باعث می‌شود که حساسیت‌هایی به وجود بیاید. انتظار ما این است که در اظهارنظرات دقت بیشتری صورت بگیرد.

طالقانی در مورد اینکه در کمتر از 6 ماه بعد از اتفاقات بازی پرسپولیس و استقلال اهواز برای دومین بار هم باز هم سنگ‌پرانی در دیداری که میزبان یکی از نماینده‌های خوزستان است اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: این بحث فقط مربوط به خوزستان نیست بلکه در سایر استان‌ها هم چنین اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی هم چند نفر آسیب دیدند و خون‌آلود شدند اما اینقدر که به این مسأله در اهواز پرداخته شد در ‌آنجا پرداخته نشد. پرداختن به این موضوعات خوب است و باعث فرهنگ‌سازی می‌شود ولی نباید این مسائل به شکلی بیان شود که یک استان را خوار کنی. این رفتارها از سوی عده‌ای معدود صورت می‌گیرد که باید با شناسایی آنها مانع از حضورشان در ورزشگاه شد و برخورد لازم را صورت داد. باید بدانیم که فوتبال و این ورزشگاه‌ها مکانی برای لذت بردن است و این اجازه را به خودمان ندهیم که به اموال عمومی که برای استفاده همه مردم است خسارت وارد کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
0
9
تنها راه حلش همون 10 درصده شک نکنید
محمد حسن فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
0
9
من با سامی اهوازی موافقم باید 10 درصد به میهمان بدن
فوتبالی
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
0
7
تنها راه حل ممکنه این است که اصلا تیم های خوزستانی در رده های مختلف ازدور مسابقات فوتبال خارج شوند تا بدخواهان وحسودان و غربیه پرستان وووووو داخلی و بیرونی فوتبال خوزستان با خیال راحت احساس بلند پروازی واقتدار بکنند حالا که قرار است تیمی مانند استقلال خوزستان قهرمان لیگ پارسال با ان اقتدار بالا وفنی حتی یک بازیکن در رده ملی ندارد ..نتیجه می گیریم که برگزاری این مسا بقات بیشتر جنبه تفریح وسرگزمی داشته.پس بهتر است برای جلوگیری از هزینه های اضافی واین همه هیاهو .بگو ومگو .هیت فوتبال خوزستان لیگ استانی فعلی را با اضافه کردن تیم های فولاد خوزستان ..استقلال خوزستان وصنعت نفت ابادان برگزار کند هم سنگین تر هستیم و هم لذت بهتری می بریم واز شر این حسودان وبدخواهان فوتبال خوزستان راحت می شویم
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
کاملا موافقم، بنظرم حالا که پولی هم به بازیکنان داده نمی شه، تیم ملی هم دعوت نمی شن، یه لیگ استانی تشکیل بدیم، بازیکنها هم بین تیم ها تقسیم بشن که لیگ جذابی بشه، اونوقت احتمالا دیگه مشکلی برای قهرمانی تراکتور، پرسپولیس و امثالهم نیست.
مهدیار
|
United States of America
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
10
2
واسه استقلال قضیه ده درصد معنا نداره استقلال تیم محبوب مردم خوزستانه به اندازه محبوبیت برزیل بین خوزستانیها استقلال هم محبوبیت داره" اقا به چه زبونی بگیم ما خوزستانیها از پرسپولیس متنفریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
0
4
مهدیار تو توهم بسر میبری!؟ استقلال تهران تو خود تهران به زور طرفدار داره. کجا تمام خوزستان استقلالی هستند!،؟
الموج الازرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
0
3
مهدیار جان اره ما استقلالی هستیم و از پرسپولیس متنفریم اما استقلالی از نوع اهواز و خوزستان...یادمون نمیره که وقتی ما تو استادیوم ازادی با پرسپولیس بازی داشته باشیم ایا هواداران اس تهران از ما حمایت میکردن؟؟؟خواهشا این رو جواب بده داداش
بابادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
1
0
مهدیار یه بار یه چیزی گفتی فهمیدیم صدبار داری تکرار می کنی اینقد تکرار می کنی که خودتم داره باورته توهم زدی. که زورت اومده نصف غدیر پرسپولیسی بود والان ده درصد هم نمی تونید پر کنید.برو روز بازی تو همون ده درصد قرار بگیر صدات هم درنیاد.چون پرسپولیسی ها نیستن که مقابله به متل کنند.
الموج الازرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
0
2
اینجا جای دعوای ابی تهران و قرمز تهران نیست...اگه خوب توجه کنید نام سایت خوزستااااااااااااااااااان اسپورته اقایان
دانش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
0
مهدیار ببین اگه راست میگی میومدین ورزشگاه تیمتون تشویق میکردین که همون 10 رصد هم گیر ما نمیومد چه برسه نصف ورزشگاه که همش پرسپولیسی بود پس حرف نرن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها