به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

دورقی: کی‌روش باعث حذف تیم ملی شد

میثم دورقی می‌گوید تیم ایران با هشت بازیکن هم می‌توانست عراق را شکست دهد، اگر کارلوس کی‌روش اشتباه نمی‌کرد.
بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: کی‌روش با تعویض هایی که در بازی با عراق انجام داد باعث حذف تیم ملی شد.

میثم دورقی در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص وضعیت تیمش اظهار کرد: از تعطیلات لیگ استفاده خوبی کردیم. یک اردوی آماده سازی و چند بازی تدارکاتی را انجام دادیم و بچه ها با هم هماهنگ شده اند. تیم ما آماده شروع مجدد مسابقات است تا انشاءالله بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

دورقی درباره بازی این هفته تیمش برابر تیم صدرنشین نفت تهران گفت: بازی های دور برگشت معمولاً سخت تر از دور رفت است. تیم ما هم خودش را آماده کرده تا انشاءالله از تهران با امتیاز برگردیم. بعد از نفت تهران هم که باید برای بازی مقابل فولاد آماده شویم و در مجموع بازی آسانی در لیگ وجود ندارد.

هافبک خوزستانی آبی پوشان که در میانه میدان این تیم نمایش خوبی داشته ، در خصوص انتقاد عبدالله ویسی از تعداد بالای کارت های زرد و قرمز بازیکنان استقلال خوزستان اظهار داشت: آقای ویسی همیشه روی ارائه بازی جوانمردانه و پرهیز از مسائل حاشیه ای تأکید دارد. چند روز پیش هم به بچه ها اعلام کرد از این به بعد اگر کسی بی جهت کارت زرد و قرمز بگیرد جریمه خواهد شد.

میثم دورقی با انتقاد از عملکرد کارلوس کی‌روش در بازی ایران و عراق گفت: به نظر من بازیکنان تیم ملی با تمام وجود بازی کردند ولی کارلوس کی‌روش باعث حذف تیم ملی شد. تعویض اشکان دژاگه اشتباه بسیار بزرگی بود که زمینه ساز حذف تیم ملی شد.

دورقی افزود: حذف تیم ما ربطی به کارت قرمز پولادی نداشت چون تا حالا بارها پیش آمده که تیم های 10 نفره پیروز شده اند. به نظرم تیم ایران حتی با هشت بازیکن هم می توانست تیم عراق را شکست دهد ولی اشتباهات کادر فنی این پیروزی را از ما گرفت.

دورقی: کی‌روش باعث حذف تیم ملی شد


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها