به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
تعداد نظرات: ۵۰ نظر

استقلال 1 - پرسپولیس 1؛ تساوی قهرمان و نایب‌قهرمان

استقلال 1 - پرسپولیس 1؛ تساوی قهرمان و نایب‌قهرمان

خوزستان اسپورت:
هفته نهم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
پنجشنبه 29 مهر 95 – ساعت 16:45
استقلال خوزستان 1 – پرسپولیس تهران 1
گل: رحیم زهیوی (35) برای استقلال – فرشاد احمدزاده (83) برای پرسپولیس
داور: حسین زرگر
کمک داوران: سعید قاسمی و حسن انتظاری
اخطار: رحیم زهیوی، عقیل کعبی، وحید شیخ‌ویسی، عزت‌الله پورقاز، فرشاد سالاروند (استقلال) – محسن ربیع‌خواه (پرسپولیس)
تماشاگر: 30 هزار نفر

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، دانیال ماهینی، محمد طیبی، عقیل کعبی، پیمان شیرزادی، عزت‌الله پورقاز، میثم دورقی، علی‌اصغر عاشوری (77- فرشاد سالاروند)، مهدی مؤمنی (2+90- سلمان بحرانی)، حسن بیت‌سعید (82- مهدی زبیدی) و رحیم زهیوی
سرمربی: سیروس پورموسوی

پرسپولیس تهران: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، محسن مسلمان (88- احمد نوراللهی)، فرشاد احمدزاده (85- رامین رضائیان)، علی علیپور (73- امید عالیشاه) و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شد.

استقلال خوزستان در نیمه نخست تیم برتر میدان بود و مزد برتری در این نیمه را با زدن یک گل به پرسپولیس گرفت. سیروس پورموسوی که در بازی قبلی چند تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود، ترجیح داد برای مصاف با پرسپولیس از باتجربه‌ترین نفرات موجود در تیمش استفاده کند تا مانند بازی مقابل استقلال تهران با سه امتیاز از میدان غدیر خارج شود. برانکو ایوانکوویچ اما نسبت به بازی هفته گذشته فقط یک تغییر در ترکیب قرمزپوشان انجام داد و علی علیپور را جایگزین امید عالیشاه کرد تا از سرعت این بازیکن در خط حمله استفاده کند.

نیمه نخست این مسابقه با هیجان زیادی که از سوی هواداران دو تیم به درون زمین منتقل می‌شد، پرحرارت دنبال شد و این در حالی بود که استقلال خوزستان در اکثر دقایق این نیمه بهتر از تیم میهمان بازی می‌کرد و با حرکات مثلث تهاجمی مومنی، بیت‌سعید و زهیوی به خط دفاعی پرسپولیس فشار می‌آورد. پس از اینکه چند فرصت گلزنی دو تیم راه به جایی نبرد و داور مسابقه هم از یک برخورد مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس چشم‌پوشی کرد، رحیم زهیوی از روی یک ضربه آزاد دروازه پرسپولیس را فرو ریخت تا استقلالی‌ها نیمه اول را با یک گل زده به رختکن بروند.

اما استقلال خوزستان در وقت دوم مسابقه به کنترل جریان بازی ‌پرداخت و در این نیمه کمتر صاحب فرصت گلزنی شد که ضربه حسن بیت‌سعید در دقیقه 50 مهم‌ترین فرصت هدر رفته‌ی این تیم بود. شاگردان برانکو ایوانکوویچ هم که برای فرار از شکست در نیمه دوم به زمین آمده بودند، بعد از طراحی چند حمله به یک ضربه پنالتی رسیدند اما حسین ماهینی با ضربه‌ای کم‌دقت توپ را به بیرون زد. بازیکنان پرسپولیس که علیرغم حضور در نیمه زمین استقلال خوزستان کمتر صاحب فرصت گلزنی می‌شدند و به ضربات شروع مجدد دل بسته بودند، در دقیقه 83 با استفاده از همین ضربات به گل تساوی رسیدند تا امتیازات این مسابقه بین قهرمان و نایب‌قهرمان فصل گذشته تقسیم شود.

شرح گل‌ها
1-0 (استقلال): یک ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه پرسپولیس اعلام شد و رحیم زهیوی با یک شوت دقیق به زاویه سمت چپ علیرضا بیرانوند دروازه‌ی قرمزپوشان را باز کرد تا شادی را به سکوهای آبی ورزشگاه بیاورد.

1-1 (پرسپولیس): محسن مسلمان ضربه آزاد اعلام شده به‌سود پرسپولیس را به درون محوطه جریمه استقلال خوزستان ارسال کرد و فرشاد احمدزاده در شرایطی که از سوی یاران میزبان تحت فشار نبود، با ضربه سر گل تساوی را رقم زد.

در حاشیه
* قبل از آغاز مسابقه، آرزوی یک کودک سرطانی برای گلزنی مقابل پرسپولیس برآورده شد و این کودک 10 ساله با یک حرکت نمایشی دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد و از سوی هواداران حاضر در استادیوم غدیر تشویق شد.
* مرتضی، کودک سرطانی، در مورد اتفاقی که امروز رخ داد، گفت: من هوادار استقلال هستم و آرزو داشتم به پرسپولیس گل بزنم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. پیراهن رامین رضاییان را هم از او هدیه گرفتم که این لباس را هم به یادگار نگه خواهم داشت.
* با اینکه قرار بود 10 درصد از سکوهای ورزشگاه به هواداران پرسپولیس برسد اما به‎دلیل پر نشدن سکوهای مربوط به تیم میزبان، تمامی هواداران پرسپولیس که امروز به استادیوم غدیر رفته بودند، توانستند با حضور در ورزشگاه به تماشای بازی بپردازند.
* هواداران حاضر در استادیوم پس از دو گلی که فولاد خوزستان به تراکتورسازی در تبریز زده بود به تشویق این تیم پرداختند. بسیاری از تماشاگران مستقر در جایگاه هواداران استقلال خوزستان با پیثراهن تیم فولاد به ورزشگاه آمده بودند.
* محمدامین آرام‌طبع بازیکن تیم پرسپولیس امروز در لیست 18 نفره قرار نداشت و زمانی که می‌خواست در جایگاه مستقر شود او را به جایگاه راه ندادند و او مجبور شد به کنار زمین برود.
* کلیه کادر فنی تیم استقلال خوزستان به سمت نیمکت پرسپولیس رفته و به برانکو و نیمکت‌نشینان این تیم خوش‌آمد گفتند. از طرف دیگر برانکو هم سمت نیمکت استقلال خوزستان رفت و با بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم به خوش و بش مشغول شد.
* پیش از شروع بازی یک نارنجک از سوی هواداران پرسپولیس به کنار زمین پرتاب شد.
* هواداران استقلال خوزستان برای کری‌خوانی با پرسپولیسی‌ها به تشویق تیم قشقایی شیراز پرداختند.
* در دقیقه 30 بازی رحیم زهیوی درون محوطه جریمه روی زمین افتاد که داور اعتقاد داشت این بازیکن تمارض کرده است و اعلام پنالتی نکرد. بعد از این اتفاق، بهمن روشنایی سرپرست و سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در کنار زمین نسبت به تصمیم داور به شدت معترض بودند که داور چهارم به آنها تذکر جدی داد. در همین حین، هواداران استقلال خوزستان علیه داور شعار دادند.
* بعد از گلزنی رحیم زهیوی، هنگامی که بازیکنان استقلال خوزستان مشغول خوشحالی بودند، چند بطری آب معدنی از سوی هواداران پرسپولیس به سمت آنها پرتاب شد.
* گل تساوی فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی با خوشحالی زایدالوصف هواداران پرسپولیس همراه شد.
* رامین رضائیان برای اولین بار در فصل جاری برای پرسپولیس به میدان رفت و در دقایق پایانی جایگزین فرشاد احمدزاده شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵۰
بلوتوث کبیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
2
10
وای خدا داور چقد رو اعصاب بود، فقط کم مونده بود توپ را بگیره و خودش واسه پرسپولیس گل بزنه
بیرگانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
2
10
پرسپولیس با زور داوری یک امتیاز از استقلال خوزستان گرفت.خطای که موجب گل پرسپولیس شد اصلا خطا نبود پنالتی پرسپولیس پنالتی نبود.و داور بجای پنالتی گرفتن به نفع استقلال خوزستان به زهیوی کارت داد!!!خلاصه داوری بسیار ضعیف بود و استقلال باید شکایت این داور رو بکنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
1
9
داور خداازت نگذره تواين دنيا اخرت خدالعنتت كنه این گزارشگر چقدر نحسه خيالت راحت شد گل تساوي زدن به والله خطا نبود علكي داور پشت هيجده گرفت درظمن بايستي براي اس خوزستان نيمه اول پنالتي ميگرفتن پنالتي نگرفت به رحيم زهيوي هم كارت داد بابا پرسپوليس قهرمان كنيد ديگه طوفان سرخ-بختياري اين تيمتون ميگيد سه تاي ميزنيم پس كو سه تايي شانس اوردين باداور گزارشگرهاي غيرخوزستاني جطوري ازتيم هاي خوزستان تمجيد ميكنن انوقت كزارشگر ما جطوريه واقعا فقط باعث ابروريزي وسلام.
موسوي شادگان
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
7
3
داور به نفع گرفت ولی مشکل استقلال خوزستان باز میگم خود پورموسوی است اصلا تاکتیک نداره بهترین گزینه یحیی گل محمدی ، استقلال خوزستان بازیکنهای خوبی داره
صدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
1
11
استقلال یک زرگر یک . زرگر امروز اعتبار خود را در اهواز گذاشت و رفت .
amin behbahan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
2
10
داور خییییییلی تابلو به نفع پرسپولیس میگرفت..خیلی...بگو آخه ی کم سیاست داشته باش اینقد تابلو نشه!!!!!!!!!!!!!
یوسف فولاد نفت اس خوزستان واهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
1
6
من نمی دونم این پورقاز چیه که میذارنش تو زمین بلد نیست یه ضدحمله درست کنه
کرم پور
|
France
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
6
6
دم پرسپولیس گرم...
رفتیم برا قهرمانی استقلال هم بد نبود ولی بازی برگشت هم مونده..پرسپولیس زلزله محبوب هر چی دله
پاسخ ها
آفتابه قرمز
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
البته پیامت یک غلط کوچک داره باید می گفتی دم داور گرم . . .
jafar
|
Switzerland
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
11
استقلال خوزستان ۱ پرسپولیس و نا داوری ۱ ؛ از سوت ابتدای مسابقه تا آخر بازی شاهد یک قضاوت یکطرفه و ضعیف از طرف داور بودیم . پنالتی روی زهیوی را نگرفت و بی مورد کارت زرد به او داد یک پنالتی هم بی مورد به نفع پرسپولیس گرفت که خدا را شکر گل نشد . با این طرز داوری چی را می خواهند ثابت کنند ؟ آقا جام شانزدهم را همینطوری بشون بدید ولی قضاوتتون عادلانه باشه ؛ ضمنا همه چشم دارند و دیدند که حق پرسپولیس شش بازیکن در تیم کیروش نیست استقلال اگر دقت می کردند حداقل ۳-۱ می بردند .
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
11
داور واقعا آبرو خودشو برد خدا لعنتش کنه ک درحق بچه های خوزستان ظلم کرد امیدوارم رئیس کمیته داوران این موضوع رو پیگیری کنه باشگاه هم باید شکایت کنه
بهبهانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
1
11
خدایا این مردم خوزستان کی می خوان دست از طرفداری از تیم های تهرانی بردارند امروز تو دیار کارون یه تیم تهرانی بیش از ده هزار طرفدار داشت یه کم خجالت هم خوبه داور هم امروز کلا بازی رو واسه پرسپولیس درآورد
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
8
2
ما از غدیر برمی گردیم عطمت وبزرگی هواداران پرسپولیس.سرتعطیم جلوی هواداران اهوازی وخوزستانی پرسپولیس .در صمن من بجای حرف های که فقط بلدید از داوری انتقاد کنید به بازی زیبا استقلال خوزستان احترام می ذارم واقعا استقلال خوزستان برزیلی بازی کرد
پاسخ ها
jafar
| Switzerland |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
اولا برو خوشحال باش که با ناداوری نباختید . در ثانی اگر در کل اروپا از هر فوتبالی بپرسید یک عده توی استان خودشون هواداری تیم رقیب را می دهند جوابی خواهند داد که لازم به گفتن نیست . ثالثا اگر به خوزستان نمی رسند به خاطر وجود افرادی امثال شماست ؛ کمی مسائل را از آبادانی ها ؛ اصفهانی ها و آذری ها یاد بگیرید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
1
5
اقای یاسر شما نماینده اقای گل محمدی هستی؟ اقای گل محمدی که باشگاه ذوب اهن ده درصد استقلال خوزستان هم مشکل نداشت نتونست کار کنه و مرتب از مشکلات مالی حرف می زد اینجا که مشکل مالی و نبود مدیریت مانند روز روشنه
امروز استقلال بازی منطقی انجام داد اما همه دیدند که داور چطور قضاوت کرد بادتون باشه پرسپولیس سه تا به سپاهان تو اصفهان زد
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
2
8
واقعا تیم پرسپولیس در برابر استقلال خوزستان کم اوزد.بزور صدای کر کننده هواداران پرسپولیس موجب گل زدن پرسپولیس گردید.استقلال خوزستان برای مدعی لیگ بودن هیچ چیزی کم نداره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
8
1
کجاست اون هایی که می گفتن هوادار .پرسپولیس جرات نداره بیا الغدیر؟
Reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
1
8
یه موقع فکر نکنید اس خوزستان ضعیف بود این حسین زرگر بود که یک تنه یک امتیاز به پرسپولیس هدیه داد
شک نکنید راحت محروم میشه زرگر
پنالتی که اصلا نبود ضربات ایستگاهی به عمد پی در پی گرفته میشد
پورغاز یک مقدار سنگین. هست
خواهشن بیایم دیگه به تهران و فلان بهمان توهین نکنید فقط کافیه بازی پرسپولیس و راه آهن رو یادتون بیاد
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
6
بجای اومدن توسایت ها می رفتین تیم خوزستان تو استادیوم حمایت می کردید که استادیوم دست پرسپولیس ها نیفته
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
2
4
گر یک کامنت از من پیدا کردید که گفتم پرسپولیس۳تا می زنه .ازسایت وزین درخواست دارم که بزاره تا من اعتراف کنم.استقلال خوزستان تیم منسجم است .و می تونه هنوز تو کورس قهرمانی بمونه.و امکان این نتیجه به من نسبت دادید محال بود
الموج الازرق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
1
9
با سلام
من تازه از ورزشگاه بزرگ و خوفناک الغدیر برگشتم
میبینم عده ای تهران پرست اینجا بلبل زبونی کردن و جالبه با نام ناشناس هم میان..
خوب گوش کن این دفعه ی دوم شد که اومدید و حاشیه درست کردید دفعه ی بعد با فولاد عزیز بازی دارید و ایندفعه دیگه واویلا
اینجا سرزمین شیرانه و متعصب
کسی حق نداره بیاد اینجا و تهرانی هارو تشویق کنه...اینجا اهوازه و نترس بودنمون رو ثابت کردیم
از ماشین ها که مشاهده کردم همه شهرستانی بودن...
هواداران اهوازی دمتون گرم دمتون گرم دمتون گرم
برید واسه داور دعا کنید که نباختید ای بدبخت ها
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
7
1
jafarما خوزستانی واهوازی هستیم و هیچ چیز رو از تبریزی واصفهانی وابادانی یاد نمی گیریم .چون از اونا بالاتریم.و مانند تبریزی ها نژاد پرست نیستیم.وهر کسی قراره به استا ن ما توهین کنه جلو اون می وایسیم.اگر ارم پرسپولیس رو نگاه کنی هیچ نامی از تهران توی لوگوی اون وجود نداره.و متعلق به تمام ایران
پاسخ ها
jafar
| Switzerland |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
متاسفم که متوجه نیستی غیرت و تعصب را نسبت به زادگاهت از آبادانی ؛ تبریزی و اصفهانی یاد بگیری اتفاقا نه تنها از اونها بالاتر نیستی که خیلی هم عقب تری ؛ اگر کسی خواست از حق و حقوق خودش دفاع کند دلیل بر نژادپرستی نیست تو که متوجه نیستی پرسپولیس پهلوان پنبه پایتخته و به آرم اون باشگاه رجوع می کنی دیگه چه انتظاری ازت میشه داشت ؟ ضرب المثلی است که میگه عقل ... ز دینا ای یا .
الموج الازرق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
6
بختیاری تو برو تو سایت قرمزهای فدراسیون نظر بده تو و چی به اهواز؟؟؟؟
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
7
0
حالا وقت اون که نذارید هفته دیگه استقلالی های تهران بیاد الغدیر.این بازی تموم سد.باید جواب بی احترامی های علی منصور به خوزستانی ها رو بدید. وگرنه برانکو زمان سرمربیگری تیم ملی بازیکنای خوزستانی به تیم ملی دعوت می کرد.همه باهم برعلیه علی منصور وتیم استقلال تهران
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
8
0
الموج الازرق .قرار بود نذارید پرسپولیسی بیاد الغدیر حالا فکر کن ما مال اهواز نبودیم دوطبقه پر کردیم یانه.ما مرد میدان بودیم ورفتیم نصف استادیوم قرمز کردیم واین برای تو عذاب اور بود که اینطور با الفاط زننده حرف می زنی .تو که گفتی جای ما در هتل وفرودگاه.؟؟اما پرچم پرسپولیس تو غدیر بالا بالا بالا بود
الموج الازرق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
9
بختیاری فولاد نیازی به تو و امثال تو نداره تو برو الان هتل دستبوسی قرمزهای تهران...ما اینجا مثل یه کوه پشت فولاد هستیم
اینجا فقط اهواز و بس...خواهشا تو خودت رو خوزستانی جلوه نده....تو یک پرسپولیسی هستی و اسم فولاد مقدسه و ارزشش رو نداری که اسم این تیم رو بیاری
فولاد روز بازی با ابی های تهران کنارتم عاشقانه کنارتم
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
7
پرسپولیس افتضاح بود راحت میتونستیم سه امتیاز بگیریم داور یکطرفه سوت زد ولی بچه ها خودمونم نیمه دوم شل بازی کردن
نفت مسجدسلیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
7
استقلال 1داور پرسپولیسی1
الموج الازرق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
7
بختیاری تو اگه مرد میدان بودی که فرار نمیکردی؟؟؟؟
مشخصه که بچه اهواز نیستی
اهوازی یعنی غیرت اهوازی یعنی تعصب
مثل ابادانی های عزیز
میخواهیم اینجارو از لحاظ تماشاگر ابادان دوم راه بندازیم
همین که شهرستانی ها بیرون از ورزشگاه گفتن ما دیگه غلط بکنیم بیایم اهواز واسم کافیه
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
6
0
الاموج الازرق از خودت حرف درمیاری !!!من گفتم میام طرفداری فولاد؟من برعلیه منصوریان ورنگ ابی هستم نه هواداری از فولاد. من هویت دارم وتیم پرسپولیس .البته دلیل عصبانیتت معلومه ده هزار پرسپولیسی در غدیر.
الموج الازرق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
5
اقای بختیاری میگه اگه کسی قراره به استان ما توهین کنه جلوی اون خواهیم ایستاد
اخه بنده خدا تو خواهی ایستاد؟؟؟
تو فقط داری نون این استان رو میخوری و به نام استان از تهرانی ها حمایت میکنی
خواهشا اسم استان رو خراب نکن
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
4
0
بقول ناسناس .تو و دوستانت می گفتی جرات ندارید بیاید خب اومدیم دو طبقه الغدیر پر کردیم.این دفعه بعد چه موقع میاد نمی دونم که نمی ذارید البته انسان خوبه قبل از هر چیزی ادب رو رعایت کنه .من به تمام هوادارای استقلال خوزستان وفولاد احترام می ذارم وهیچوقت از این الفاط زننده در قبال اون ها استفاده نمیکنم.رقابت بین هواداران یک نوع سرگرمی.اما احترام به رقیب صفت اخلاقی وانسانی
کرم پور بهبهان
|
France
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
6
0
الموج الازرق...داستان نگو برا خودت
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
6
0
نفت مسجدسلیمان. تو برو به تیمت برس نره دسته۲،هنوز خیلی مونده درباره تیم بزرگ پرسپولیس چیزی بگی
Reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
6
شاهکار گزارشگری خوزستان بصورت واضح طرفداری پرسپولیس بود
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
5
0
.من نون وطنم می خورم . طنز روزگار که تو روی من منت می ذاری ؟!؟
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
6
اون دسته افرادی ک دارن ازپرسپولیس حمایت میکنن مطمئن باشین چیزی ازفوتبال نمیدونن فقط ی تعصبه بخاطر هوادارای استقلال تهرانه تولیگ انگلیس لسترک تازه ب جمع تیمای لیگ جزیره رفته بود وقتی چلسی ومنچستر توشهرشون بازی داشت همه شهرشون طرفدار لسترسیتی بودن چون قانون فوتبال دنیا همینه بخاطرهمینه ک فوتبال ایران روزب روز ضعیفتر وکم تماشاگر میشه
الموج الازرق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
4
کرم پور بهبهان؟؟؟؟؟؟؟؟
اومدی با نام خوزستان معروف بشی؟؟؟؟
برو عزیزم
اره داستان کتک خوردن شما واقعا شنیدن داره
خوزستان اسپورت مثل همیشه مرد و مردانه چاپ کن
پاسخ ها
کرم پور
| France |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
اره بهبهان از خوزستان مشکلی داری؟با نام خوزستان هههه
تو با نام خوزستان معروف شد اما خودتم میدونی پرسپولیس محبوب ترین تیم خوزستان ..تو همون نیستی گفتی استقلال فقط شهر اهواز حالا اومدی میگی خوزستان هههه اول تکلیفت با خودت روش کن .. مثلا استقلال خوزستان تو دزفول و شوشتر ابادان و ماهشهر خیلی محبوبه ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
4
0
الموج الزرق .همه به فکر اینه کی کتک زده کی سنگ انداخته.یکم هم درباره فوتبال صحبت کن .؟!؟
الموج الازرق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
0
4
خوزستان اسپورت خواهشی از شما عزیزان دارم
وقتی بعضی از اقایان مثل کرم پور نظری میدن خواهشا قبلش ویرایش بشه بخدا متوجه نشدم چی گفته
الموج الازرق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
0
4
ناشناس که نمیدونم کی هستی
تیم شما این بازی رو با این نوع بازی و بزن زیرش و ارسال مستقیم و حمایت داور از جهنم الغدیر یک امتیاز دشت کرد و مشخصه تا تهران جشن هم گرفتن که باید هم جشن بگیرند چون خدایی تیم نیستید و اگه بچه های ما کمی دقت میکردن به راحتی میبردیم...اگه بیت سعید اون توپ رو گل میکرد شک نکن باز هم در اهواز 4 تایی میشدید چون شما قبلا از اس اهواز 2 بار 4 تایی شدید...بازم از فوتبال بگم؟؟؟ این قرمز پایتخت باید دعاگوی داور باشه والا اولین شکستش باید اینجا رقم میخورد
فولادی با تعصب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
1
2
پرسپولیسیا شما رقیبتون همون قشقایی چطور جرات کردین با قهرمان ایران بازی کنید؟
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
1
1
بعنوان یک طرفدار تیم های خوزستانی .کامنت های موج زرق اختلاف امیز .می دانم از سایت خوزستان درخواست دارم چاپ نکنه
الموج الازرق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
0
1
تویی که اسمت رو خوزستانی گذاشتی..خوزستان اسپورت حرف دل مردمه و ازادی بیان رو واقعا با چاپ کردن نظرات امثال شما به نحو احسن انجام داده و باید این سایت رو طلا گرفت
پس خواهشا واسه دیگران تعیین تکلیف نکن چون شک ندارم تو یکی از همون قرمزهای دیروز بودی
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
0
1
از امثال بختیاری خواهش میکنم نام اقوام رو جهت کامنت گذاری استفاده نکنید در غیر اینصورت شما وآقای موج الازرق به تفرقه افکنی متهم خواهید شد
الموج الازرق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
0
0
اقای مجتبی
چرا شلوغش میکنی؟؟
بحث من و اقای بختیاری فوتبالیه و خواهشا این لفظ تفرقه رو به کار نبرید
تعجب میکنم چه چیزی گفته شده که جنابعالی اینطور برداشت کردید؟؟؟
خودم بهترین دوستانم بختیاری و لر و کرد هستن و هیچ فرقی بین انسان ها نمیبینم چون مسلمانم و شیعه ی امام علی و همه برادر هستیم
اینجا فقط بحث فوتبالیه و بس
الموج الازرق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
0
0
اینجا بحث فقط فوتبالیه و بس...تمام اقوام محترم و تاج سر هستن..ما اینجا داریم سر فوتبال بحث میکنیم
الموج الازرق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
0
0
اقا مجتبی اگه فکر میکنی من کسی رو ناراحت کردم از همین جا ازش معذرت خواهی میکنم...همه ی ما برادر هستیم و دیگه بحث و تموم کنیم بهتره
یا علی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها