به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

سعداوی: نتیجه تساوی مقابل تراکتور عادلانه بود

سعداوی: نتیجه تساوی مقابل تراکتور عادلانه بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در صحنه‌ای که در دقایق پایانی روی بازیکن ما خطا صورت گرفت داور به درستی سوت زد و اعتراض آقایان وارد نبود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، نعیم سعداوی پس از تساوی 2 بر 2 فولاد مقابل تراکتورسازی، اظهار داشت: در مورد تراکتورسازی من نمی‌توانم صحبت کنم اما آن طور که مشخص است این تیم یک مربی باتجربه دارد که از همه لحاظ خود را ثابت کرده و تراکتورسازی هم در این سالها به یک قطب در فوتبال تبدیل شده است و هر ساله جزو مدعیان قهرمانی است.

وی ادامه داد: معتقدم که هواداران از این فوتبال لذت بردند، در واقع ما به میدان می‌رویم تا هواداران از تماشای بازی ما لذت ببرند به هر حال نباید کاری هم بکنیم که خدای ناکرده خدشه‌ای در فوتبال وارد شود. از مجموعه باشگاه هم تشکر می‌کنم که راضی شدند ما دو روز زودتر در تبریز حاضر شویم و کمال همکاری را با ما داشتند.

سرمربی فولاد یادآور شد: ما در این بازی 8 بازیکن 24 ساله داشتیم و 6 بازیکن ما هم زیر 23 سال بودند، یک بازیکن 19 ساله هم در مجموعه ما حضور داشت. این بازیکنان آینده فوتبال فولاد و کشور هستند، باید به آنها اعتماد کنیم و قطعاً آنها حرفی برای گفتن خواهند داشت.

سعداوی تأکید کرد: ما سعی می‌کنیم با تمام تمرکز وارد زمین مسابقه شویم، درست است که نام و ستاره‌ای نداریم اما در قالب یک تیم ستاره بزرگی هستیم و به دنبال هدف بزرگ هم هستیم شما مهره‌های جایگزین تراکتورسازی را ببینید سه ملی‌پوش وارد زمین مسابقه شدند در حالی که ما چنین نفراتی را نداریم.

وی افزود: ما برای کسب سه امتیاز به تبریز آمده بودیم و اعتقاد دارم که این اتفاق هم افتاد چرا که وقتی عقب افتاده بودیم توانستیم جبران کنیم. کاری که بسیار دشوار است، گلهایی هم خوردیم که اوایل فصل از آن نقطه ضربه می‌خوردیم. در مجموع خوشحال هستم که با دست پر به اهواز برمی‌گردیم. معتقدم بازی ما باعث شد که حتی هواداران تراکتورسازی هم تحت تأثیر قرار بگیرند. به نظرم نتیجه تساوی عادلانه بود.

سرمربی فولاد در مورد اتفاقی که در دقایق پایانی باز رخ داد و سرپرست فولاد توپ را داخل زمین انداخت تا وقت بازی تلف شود، گفت: شما ببینید اتفاق از کجا شروع شد. تیم داوری با شجاعت در این بازی سوت زد و البته اشتباهاتی هم داشت که سهم هر دو تیم برابر بود، به هر حال نباید روی داور فشار بیاوریم آنها باید با آرامش کار خود را در زمین انجام بدهند. در آن صحنه که هم آقایان معترض بودند خطای صددرصدی روی بازیکن ما رقم خورد و امیدوارم در آینده شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
5
اقای سعداوی اولا خسته نباشید و تشکر بخاطر بازی خوب فولاد انشالله روند خوب تیم ادامه پیدا کنه.
دوما اون اقایی که از روی نیمکت توپو انداخت داخل زمین جو ورزشگاهو متشنج کرد و داور اگر یه توپ میومد داخل محوطه فولاد بنفع تراکتور پنالتی میگرفت که خداروشکر دقایق اخر بود و اتفاقی نیفتاد. شما باید نیمکت رو کنترل کنید که از این اتفاقات نیفته واقعا در شان باشگاه فولاده که کسی بعنوان سرپرست تیم دست به همچین حرکات بچه گانه بزنه تا اینطوری از فولاد انتقاد کنن تبریزیها و بگن اینها دنبال ضد فوتبال بودن؟؟؟
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
4
بازیکن خارجی خو نمیگیرین ، سروش رفیعی هم نیم فصل میره پرسپولیس حداقل یه مهاجم بگیرین ، اژدری خبری ازش نیست
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
یاسر جان هرکی دوست داره بذار از دست اژدری راحت باشیم هروقت مصاحبه میکنه تیم میبازه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
5
حاج نعیم نیمه اول تیم عالی بازی کرد ولی نیمه دوم خطرناک شد کشیدیم عقب نزدیک بود ببازیم خواهشا کار مهاجم خارجی پیگیری کنید چندتا فرصت امروز ازدست دادیم میشد بازم به تراکتورگل زد اگرنوک حمله گلزن داشتیم
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
1
5
اقای سعداوی سایت نیمه جون فولاد که کارش کپی پست خبرهای سوخته و تبعیت از فلان سایت وابسته به دلالان تهرانیه همصدا با سایت تهرانی داره تفرقه درست میکنه توی تیم و همه زحمات بچه ها رو به پای ساسان مینویسه. اگر جنابعالی پنالتیها رو میذاشتی ایوب والی بزنه با گلی که تو مشهد زد الان ایوب والی 3 گله بود و ساسان 2 گله!!!!
پاسخ ها
ابادانی
| Germany |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
کلا خیلی عجیبه.تا حالا ندیدم یه بازیکن تو تیمی غیر قرمز ابی تهران اینقدر مورد توجه رسانه های مافیایی قرار بگیره. ولی به قول هواداران فعلا سکوت کنیم تا تیم به هم نریزه.متاسفانه این اقا الان تو تیممون هست و تقریبا تک مهاجم نوک ما هم هست. فقط به عشق فولاد و حاج نعیم سکوت می کنیم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها