به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

مهدی بدرلو: تیم ملی باید در زمین پیروز می‌شد

کریم عزیزنژاد
دراگان اسکوچیچ برای پر کردن جای خالی مدافعان میانی فولاد خوزستان در بازی با راه آهن، روی هافبک دفاعی تیمش دست گذاشته است.
مهدی بدرلو که در دو سه سال اخیر یکی از بهترین بازیکنان فولاد خوزستان بوده در جریان اردوی تدارکاتی امارات در پست دفاع میانی آزمایش شد و احتمالاً مقابل راه آهن تهران در همین پست بازی می کند.
مهدی بدرلو در گفت و گو با خوزستان اسپورت به سئوالات پاسخ داد. مصاحبه بدرلو با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

اردوی امارات و دیدارهای تدارکاتی مقابل حریفان خارجی را چطور دیدید؟
اردوی خوبی داشتیم. تمرینات فشرده ای انجام دادیم و سه بازی تدارکاتی مقابل تیم های روسی و عربی باعث شد تا بازیکنان فولاد هماهنگ تر شوند. کادر فنی هم از عملکرد بازیکنان ابراز رضایت کردند.

با حضور محسن مسلمان و محمد قاضی و انجام دیدارهای تدارکاتی در امارات، فکر می کنی تیم فولاد برای حضور بهتر در مسابقات آسیایی نیاز به تقویت در چه پست هایی دارد؟
فکر می کنم تیم فولاد در اکثر پست ها بازیکنان خوبی دارد و نفرات جدید هم در اردوی امارات با سایر بچه ها هماهنگ شدند. به نظرم تیم فولاد فقط یک مدافع میانی و یک هافبک نیاز دارد تا کامل بشود.

در خصوص بازی کردن به عنوان دفاع میانی فولاد در دو بازی تدارکاتی مقابل تیم های روستوف و دبی صحبت کنید.
کادر فنی از من خواستند که در این پست بازی کنم و من هم پذیرفتم. خدا را شکر توانستم خواسته های کادر فنی را برآورده کنم و آن ها از عملکردم راضی بودند.

آیا قبلاً سابقه بازی به عنوان دفاع میانی در مسابقات رسمی را داشته اید؟
بله، وقتی در تیم صبای قم بودم، در یکی دو مسابقه که مدافعان ما کارت قرمز گرفتند، به دفاع میانی رفتم و مربیان تیم اعلام کردند که در این پست خوب بازی کردم.

مهدی بدرلو: تیم ملی باید در زمین پیروز می‌شد

آیا با تغییر برنامه لیگ برتر و آغاز زودهنگام مسابقات موافق هستید؟
خیر. شما در هیچ جای دنیا نمی بینید که لیگ فوتبال را 50 روز تعطیل کنند و سپس در حالی که تیم ها برای بازی در تاریخ اعلام شده برنامه ریزی کرده اند، بازی ها را یک هفته زودتر از موعد شروع کنند. به نظر من این برنامه ریزی نمی تواند مناسب باشد و اگر مسابقات طبق برنامه قبلی انجام می شد خیلی بهتر بود.

درباره عملکرد تیم ملی و حذف از جام ملت ها چه نظری دارید؟
فکر می کنم تیم ملی در دو بازی اول خوب کار کرد و مستحق پیروزی بود. در دیدار مقابل عراق هم بچه ها همگی زحمت کشیدند و در حالی که 10 نفره بودند، مردانه بازی کردند. به هر حال در ضربات پنالتی شانس هم دخیل است و تیم ما شانس نداشت. البته روحیه تیم عراق برای ضربات پنالتی بهتر از تیم ما بود.

نظرت درباره اعتراض مسئولان تیم ملی روی بازیکن عراق چیست؟ فکر می کنید اعتراض کردن کار درستی بود یا باید شکست را قبول می کردیم و محترمانه به ایران برمی گشتیم؟
این اتفاق مشابه اتفاقی بود که برای تیم امید ما افتاد و به دلیل بازیکن سه اخطاره حذف شد. نظر شخصی من اینست که تیم ملی نباید می گذاشت کار به اما و اگر بکشد. تیم ملی باید کار را توی زمین تمام می کرد و پیروز میدان می شد. وقتی در پنالتی ها بازی را باختیم باید به ایران برمی گشتیم و اعتراض کردن روی بازیکن عراق کار قشنگی نبود. به هر حال این تصمیمی بود که مسئولان اتخاذ کردند و در مجموع فکر می کنم که باید از الان به فکر آینده فوتبال کشور و تیم ملی باشیم.

در پایان اگر حرف خاصی مانده بفرمایید.
ضمن تشکر از شما، از هواداران فولاد دعوت می کنم که روز جمعه به ورزشگاه بیایند و از تیم فولاد در بازی با راه آهن حمایت کنند.

مهدی بدرلو: تیم ملی باید در زمین پیروز می‌شد


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
3
آقای بدرلو از زحمات شما متشکریم این مدت که فولاد بودین واقعا سنگ تموم گذاشتید خیلی ممنون از زحماتتون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها