به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

سهمیه فوتبال خوزستان افزایش پیدا کرد

تیم های قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه های خوزستان به مسابقات منطقه ای فوتبال باشگاه های ایران صعود خواهند کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در حالی که سهمیه فوتبال خوزستان در مسابقات منطقه ای کشور طی طی 14 سال گذشته فقط یک تیم بوده، با تلاش مسئولان هیئت فوتبال خوزستان این سهمیه به دو تیم افزایش پیدا کرد. بر همین اساس،  تیم های قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر خوزستان می توانند راهی رقابت های منطقه ای باشگاه های کشور شوند.

علی طرفی نایب رئیس و دبیر هیئت فوتبال خوزستان با تأیید این خبر به خوزستان اسپورت گفت: با تلاش و پیگیری طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان توانستیم موافقت فدراسیون فوتبال برای افزایش سهمیه فوتبال خوزستان را جلب کنیم و بدین ترتیب تیم های قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر استان راهی مسابقات منطقه ای کشور خواهند شد.

طرفی ادامه داد: لیگ برتر فوتبال خوزستان پانزدهمین سال برگزاری را سپری می کند. در 14 سال گذشته، فقط تیم قهرمان این مسابقات می توانست مجوز حضور در مسابقات کشوری را داسته باشد اما با تلاشی که رئیس هیئت فوتبال به خرج داد، سهمیه فوتبال خوزستان افزایش پیدا کرد. به هر حال خوزستان مهد فوتبال ایران به شمار می رود و این حق ما بود که سهمیه بیشتری در فوتبال کشور داشته باشیم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Seychelles
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
0
واقعا جای تشکر دارد آقای طرفی ،برادر عزیزمان آقای طالقانی و دیگر مسئولین دلسوز و زحمتکش استان بدانید که مردم با وفای خوزستان زحمات شما را بر روی قلوبشان حکاکی خواهند کرد و نسل به نسل آنها را تحویل خواهند داد .
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
0
0
ار تمامی اهالی فوتبال تقاضا دارم که حالا که هیئت فوتبال توسط افراد سالم و پرکار هدایت میگردد حمایت های همه جانبه خود را از این عزیزان دریغ نفرمایید. از زحمات بی شائبه رییس محترم هیئت فوتبال نیز کمال تشکر را دارم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها