به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

سعداوی: باشگاه باید پاسخگوی قضیه ارنست باشد

سعداوی: باشگاه باید پاسخگوی قضیه ارنست باشد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار کرد بازیکنانش در تمرینات با انگیزه بودند و برای کسب پیروزی مقابل صبای قم به میدان می‌روند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: بازی سختی با تیم باتجربه صبا داریم. این تیم از مربی با شخصیت و باتجربه‌ای به نام صمد مرفاوی بهره می برد که از دوستان خوب من است. در کنارش بازیکنان باتجربه‌ای نیز در این تیم حضور دارند. شرایط ما هم روز به روز بهتر می شود و بازیکنان با انگیزه بیشتر تمرینات را پشت‌سر می گذارند. امیدوارم با نوع تمرین ها و انگیزه‌ای که از بازیکنان سراغ دارم، بتوانیم از امتیاز میزبانی حداکثر استفاده را ببریم و به سه امتیاز برسیم. محروم هم نداریم اما تعدادی از بازیکنان در هفته اخیر سرما خوردند که با تلاش کادر پزشکی، برای بازی این هفته می‎رسند. در بازی فردا به جز اکبر ایمانی، بقیه بازیکنان را سرحال در اختیار داریم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا تعطیلات لیگ به ضرر تیمش شده است نیز گفت: این برهه زمانی، تنها اسمش تعطیلات بود چراکه جام حذفی در این مدت برگزار شده و ما بلافاصله بعد از گسترش فولاد، دوباره به تبریز رفتیم و جام حذفی را برگزار کردیم. بنابراین تیم ها درگیر بازی هستند و فقط آن هایی که از این گردونه رقابت ها خارج شدند، باید فکری بکنند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان همچنین درباره بازیکن کامرونی که قرار است به جمع فولادی ها اضافه شود هم توضیح داد: این بازیکن دیشب وارد اهواز شده و از امروز در تمرینات شرکت می‎کند. متاسفانه هنوز مجوز بازی او صادر نشده است. فکر می‎کنم این اتفاق باید در فصل نقل‎وانتقالات می افتاد. در این زمینه باشگاه می‎تواند پاسخگو باشد. با این حال باشگاه تلاش می‎کند تا در روزهای آینده مشکل این بازیکن را حل کند. در غیر اینصورت باید تا نیم فصل باید منتظر باشیم.

سعداوی در پایان تاکید کرد: تنها شانزده بازیکن بزرگسال داریم و تیم ما جدید و نوپاست. با وجود این تیم به مرز آمادگی رسیده و بازیکنان با تفکراتم آشنا شدند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
0
5
باسلام اقای سعداوی این چه وضعیه ...مااحترام زیادی برای شما قائلیم ... خسته شدیم ازبس که مدیرعامل وسرپرست دروغ گفتن ..اقای سعداوی هرچه زودتر کارشو خودشما درستش کنید بخصوص هم جریان سروش رفیعی ..نذارید این بازیکن مفت ازدستتون بپره ...این روزا هی بحث سرخابی تهران شده ویا خوده تراکتورکه باسروش قراره قراردادببنده ..خواهشا پی گیراین ماجراباشید....(انشالله فردا بادست پر اززمین خارج بشید...یاعلی)
کمپین غدیر بازی فولاد و صبا
|
Germany
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
0
6
هواداران غیرت داشته باشید و فردا ورزشگاه رو پرکنید و بر علیه نابودگر فولاد انتقاد کنید.
کمپین غدیر بازی فولاد و صبا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
0
3
از زمان اومدن ارنست نرسیدن مجوز بازیش اقایون تا به حال مصاحبه نکردن عجیب نیست؟چرا یکی از خود بازیکن نمی پرسه این مشکل چیه که تا الان حل نشده بلاخره خود بازیکن می دون دقیقا مشکل از کجاس چرا باش مصاحبه نمی کنید؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها