به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

کیم: دوست دارم بازی ایران و کره مساوی شود

کیم: دوست دارم بازی ایران و کره مساوی شود

خوزستان اسپورت- بازیکن کره‎ای تیم فوتبال صنعت‎نفت آبادان می‎گوید دوست دارد بازی روز سه‎شنبه بین تیم‎های ملی ایران و کره جنوبی با نتیجه مساوی تمام شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، گوی هیان کیم بازیکن تیم صنعت‎نفت آبادان که اولین بازیکن کره‌ای لیگ ایران محسوب می‌شود، ترجیح می‌دهد درباره بازی حساس ایران و کره جنوبی که تا حدود زیادی سرنوشت صعود ایران به جام جهانی 2018 روسیه را مشخص می‌کند، محتاطانه حرف بزند.

تیم کره‌جنوبی برای بازی با ایران وارد تهران شده و خودش را برای این بازی مهم آماده کرده. این بازی را چطور می‌بینی و آیا برای دیدن بازی تیم کشورت، به ورزشگاه می‌روی یا نه؟
 من خیلی دوست داشتم برای این بازی به ورزشگاه بروم و بازی حساس کره‌جنوبی و ایران را از نزدیک تماشا کنم اما نه تنها این مساله اتفاق نمی‌افتد، بلکه حتی نمی‌توانم بازی را از تلویزیون هم تماشا کنم چون بازی دقیقا زمانی برگزار می‌شود که ما تمرین داریم. البته نمی‌دانم برنامه تمرین تغییر می‌کند یا نه اما فکر می‌کنم به خاطر تمرینات نتوانم بازی را تماشا کنم. به هر حال مطمئنم بازی خوبی از آب در می‌آید و 2 تیم خیلی خوب کار خواهند کرد چون هم ایران و هم کره‌جنوبی از بهترین‌های آسیا هستند و انگیزه بالایی برای رسیدن به جام جهانی دارند.

نتیجه این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
 ترجیح می‌دهم بازی مساوی شود. در واقع 2 تیم خیلی خوب هستند که دوست دارم بازی‌شان مساوی تمام شود.

به‌عنوان اولین بازیکن کره‌ای که در فوتبال ایران حضور داری، چه پیامی برای بازیکنان کشورت داری؟
 قبل از من یک بازیکن کره‌ای دیگر هم به ایران آمده بود اما ظاهرا نتوانست قرارداد ببندد. به هر حال من اولین چیزی که می‌توانم به بازیکنان کره‌ای بگویم این است که ایران لیگ خیلی قوی و خوبی دارد. من همیشه دوست داشتم در لیگ باکیفیتی بازی کنم که در نهایت این اتفاق در ایران برایم افتاد.

اما کره‌جنوبی هم لیگ قوی و خوبی دارد. چرا در آنجا بازی نکردی؟
 بله، کره هم لیگ قوی و خیلی خوبی دارد اما من همیشه دوست داشتم ترانسفر شوم و در لیگ‌های قوی کشورهای دیگر حضور داشته باشم. قبل از حضور در ایران در لیگ‌های کشورهای عربی و حتی آرژانتین هم حضور داشتم اما لیگ آنجا خیلی قوی نبود و به همین دلیل ترجیح دادم به جای دیگری بروم تا بازی‌های بهتری انجام دهم. برای همین هم به ایران آمدم و خوشحالم اینجا لیگ قوی و خوبی دارد که می‌توانم به خواسته‌هایم برسم.

چرا در میان تیم‎های ایرانی، صنعت‌نفت آبادان را انتخاب کردی؟
 من از این تیم پیشنهاد داشتم که بعد از بررسی متوجه شدم صنعت‌نفت آبادان تیم پرهوادار و محبوبی است. به همین دلیل این تیم را انتخاب کردم که از این مساله هم خوشحالم. صنعت‌نفت تیم خیلی خوبی است که دیدید نتایج خوبی هم تا الان گرفتیم و تلاش می‌کنیم هر روز بهتر از قبل باشیم و به‌عنوان خوبی برسیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها