به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

طیبی: استقلال خوزستان جدید در راه است

طیبی: استقلال خوزستان جدید در راه است

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان می‎گوید شک نکنید استقلال خوزستان جدید در راه است و این تیم مانند فصل گذشته بازی خواهد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، محمد طیبی کاپیتان استقلال خوزستان مدت‌ها شرایط خوبی نداشت. او از روزی که جایزه بهترین دفاع را از دست داد، افت زیادی کرد و نتوانست مثل همیشه خوب کار کند. این مساله آنقدر پیش رفت که حتی سیروس پورموسوی سرمربی تیم به گلایه از بازی‌هایش پرداخت. بعد از آن هم خط خوردن از تیم ملی مزید بر علت شد تا شرایط طیبی بدتر از قبل شود اما کاپیتان استقلال خوزستان چند روزی است که همه اتفاقات بد را به فراموشی سپرده و امیدوارانه‌تر کارش را دنبال می‌کند. محمد طیبی حالا به چیزی جز موفقیت فکر نمی‌کند و می‌خواهد طیبی فصل قبل باشد. او خیلی امیدوار است که حتی به جام جهانی هم برود.

صحبت‎های محمد طیبی در رابطه با آخرین وضعیت تیم استقلال خوزستان و برنامه این تیم برای ادامه مسابقات لیگ برتر را مرور کنید:

بازی تدارکاتی مقابل صنعت‌نفت آبادان چطور بود؟
 بازی خیلی خوبی انجام دادیم و حتی می‌توانستیم برنده باشیم، مخصوصا در نیمه اول که برتر از حریف بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم.

چرا در هر بازی موقعیت‌های زیادی دارید اما نمی‌توانید آنها را گل کنید؟
 به خاطر مسائل روحی، روانی است که بچه‌ها به این لحاظ در شرایط خوبی نبودند.

ظاهرا کاپیتان تیم هم به لحاظ روحی روانی در شرایط خوبی نبود.
 بله، من هم مثل بقیه بچه‌ها شرایط خوبی نداشتم و کلا انگیزه‌ام را از دست داده بودم اما تصمیم گرفتم از این به بعد خوب باشم تا همه بچه‌ها هم شرایط خوبی پیدا کنند و بازی‌های خوبی انجام دهیم.

پس متحول شده‌ای.
 بله، خدا را شکر الان شرایط خیلی خوبی دارم و هم من و همه بقیه بچه‌ها تغییراتی در خودمان به وجود آوردیم تا تیم به روزهای خوبش برگردد. البته برای رسیدن به این هدف نیاز به توجه روسا و مسوولان هم داریم و البته حمایت مردم. ما در این مدت تمرینات خیلی خوبی زیر نظر پورموسوی انجام دادیم اما مشکلات مالی اجازه نمی‌داد مثل همیشه باشیم. با این حال سعی می‌کنیم بهتر از قبل باشیم و مطمئن باشید باز هم یک تیم قوی خواهیم بود. این تیم همان تیم قهرمان فصل گذشته است. فقط 2 بازیکن از ما جدا شده‌اند و بدون شک هیچ تیمی به 2 بازیکن وابسته نیست. ما تیم خوبی هستیم و از تدارکات گرفته تا ماساژور و بقیه اعضای تیم، عزم خود را جزم کردند تا تیم خوبی باشیم. شک نکنید استقلال خوزستان جدید در راه است و به امید خدا مثل قهرمان فصل گذشته خواهیم بود.

ظاهرا سیروس پورموسوی هم از بازیکنان خواسته در 20 روز آینده هیچ صحبتی در مورد مشکلات مالی نکنند و فقط روی بازی‌ها تمرکز کنند؟
 بله، به ما گفتند تمرکزمان فقط روی بازی‌ها باشد و ما هم تابع امر سرمربی هستیم. گفتند یکی، 2 ماه دیگر مشکلات حل می‌شود که امیدوارم واقعا اینطور باشد چون بعضی از بچه‌ها واقعا مشکلات زیادی دارند. یکسری از بازیکنان که از لیگ یک آمدند پول ندارند و چند روز پیش به من گفتند حتی دیگر کرایه ماشین هم ندارند که سر تمرین بیایند. البته من شک ندارم این مشکلات حل می‌شود و همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

در جریان هستی که رافائل روبایو از استقلال خوزستان شکایت کرده؟
 نمی‌دانستم اما او حق دارد. رافائل از کشور دیگر آمده که پول بگیرد و هزینه خانواده‌اش را بدهد اما وقتی این مشکلات وجود داشته باشد معلوم است که دست به شکایت می‌زند. امیدوارم مسوولان هر چه زودتر به قول و قرارهایی که دادند عمل کنند. من اول فصل به خاطر مردم خوزستان و پورموسوی در استقلال خوزستان ماندم.

الان پشیمان نیستی که به پیشنهادهای خوبت جواب منفی دادی؟
 نه، پشیمان نیستم و به عشق مردم خوزستان ماندم. این یک سال هم فدای یک تار موی هوادارانمان اما اگر این روند فصل بعد هم ادامه داشته باشد شک نکنید می‌روم.

چرا پیشنهاد استقلال تهران را نپذیرفتی؟
 من به جز استقلال از 9 تیم دیگر پیشنهاد داشتم که اکثر آنها بالای یک میلیارد پیشنهاد دادند و حتی 50 درصد هم نقد می‌دادند اما استقلال خوزستان برایم معنی دیگری دارد. من به خاطر مردم ماندم و امیدوارم مردم هم پشت‌مان باشند و از تیم حمایت کنند، نه اینکه در فضای مجازی علیه ما نظر بدهند. به نظر من آنها به جای اینکه در خانه نظر کارشناسی بدهند بیایند ورزشگاه و از تیم حمایت کنند. اینطور می‌بینند تیم نتیجه می‌گیرد. ما قهرمان لیگ هستیم و واقعا زشت است که برای بازی‌هایمان تعداد کمی هوادار به ورزشگاه بیاید.

اگر یک برد بیاورید، همه چیز درست می‌شود.
 تماشاگر بیاید برد هم می‌آید.

به هر حال رفت و آمد به ورزشگاه غدیر ظاهرا مشکلات زیادی دارد که باعث شده تماشاگران کمی به ورزشگاه بیایند.
 اگر عشق به استان و تیم باشد همه این مسائل را به جان می‌خرند.

از این بحث بگذریم. بازی ایران مقابل ازبکستان را دیدی؟
 بله، خدا را شکر تیم ایران خیلی خوب کار کرد. البته من شک نداشتم با وجود کی‌روش تیم ملی به جام جهانی صعود می‌کند. من قبلا این حرف را زدم چون مطمئنم با کی‌روش این اتفاق خواهد افتاد.

فکر می‌کنی چرا از تیم ملی خط خوردی؟
 از اینکه خط خوردم خیلی ناراحتم اما دلیلش مشکلات روحی، روانی خودم بود. من اگر 50 درصد محمد طیبی فصل قبل بودم شک نداشتم که حتی فیکس تیم ملی هم می‌شدم اما شرایطم خوب نبود که خط خوردم. با این حال همه تلاشم را می‌کنم که برگردم. الان تمرینات را خیلی خوب انجام می‌دهم و حتی جداگانه هم تمرین دارم که زودتر به روزهای اوجم برگردم.

پس امیدوار هستی که به جام جهانی بروی.
 به امید خدا محمد طیبی فصل قبل می‌شوم و به جام جهانی می‌روم.

بازی بعدی‌تان مقابل ماشین‌سازی تبریز است که ظاهرا پورموسوی امید زیادی به پیروزی در این بازی دارد.
 در این مدت پورموسوی به خاطر مشکلات مالی نمی‌توانست تمام تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد و پیگیر حل مشکلات بود اما حالا تمام تمرکز سرمربی روی تیم است و بیشتر وقت می‌گذارد که تیم هم حال و روز خوبی پیدا کرده. پورموسوی قابلیت‌های فنی بالایی دارد که مطمئنم استقلال خوزستان را به روزهای اوجش می‌رساند. همانطور که قبلا گفتم کی‌روش تیم را به جام جهانی می‌برد و این مساله دارد محقق می‌شود الان هم می‌گویم استقلال خوزستان با پورموسوی به بالای جدول می‌رسد و به این مساله شک ندارم.

یعنی سهمیه آسیا می‌گیرید؟
 ان‌شاءا... این اتفاق هم می‌افتد. البته قبل از آن باید به فکر جام باشگاه‌های آسیا باشیم. امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم و بازی‌های خوبی انجام دهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
خوزستان برزیلته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
1
1
سلام. لیگ برتر استان هفته جهارم را تمام کرده.چرا خبری نمیزارین؟ خواهشا جدولشو بروز کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
1
درود بر هر خوزستاني با غيرت كه همه جيز خود را فداي عشق خود كه خوزستان است ميكند طيبي عزيز صحبتهاي شما خيلي اميدواركننده بود ما همه ميدانيم كه هم شما و هم بيت سعيد و زهيوي و چندتا ديگر إز بازيكنان بخاطر خوزستان و عشق به استانتان و هواداران آن به تمام پيشنهادات ميلياردي جواب منفي داديد پس الان هم خواهشاً نگذاريد اين تاخير تاثير منفي بر عملكردتان بگذارد چون شما بهتر از همه ميدانيد كه شايد دير شود ولي سوز ندارد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها