به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

شکایت دروازه‎بان برزیلی از استقلال خوزستان

شکایت دروازه‎بان برزیلی از استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- مسئولان تیم فوتبال استقلال خوزستان پیگیر موضوع شکایت دروازه‎بان برزیلی این تیم هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، کادر فنی استقلال خوزستان چندی پیش به رافائل روبایو و دیوید ساکونی، دو بازیکن برزیلی آبی‎پوشان، چند روز مرخصی داد تا برای دیدار با خانواده‎هایشان راهی برزیل شوند اما رافائل روبایو به کشورش سفر نکرد تا اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به باشگاه استقلال خوزستان اطلاع داد که این دروازه‎بان برزیلی به‎دلیل عدم پرداخت شدن مطالباتش، اقدام به شکایت کرده است.

این شکایت به کمیته انضباطی ارائه شده است و مسئولان تیم استقلال خوزستان در حال رایزنی برای برطرف کردن موضوع و جلب رضایت این دروازه‎بان برزیلی هستند که بدون غیبت در تمرینات تیمش شرکت کرده است.

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در خصوص شکایت رافائل روبایو از این تیم گفته است: «بازیکنان خارجی دو هفته پیش نزد من آمدند و درخواست مرخصی کردند. من هم موافقت کردم و بلیت‌های رفت و برگشت هم برای آنها تهیه شد اما روبایو گفت بعداً به مرخصی می‌رود. یک روز در تمرین پورکیانی قائم‌مقام باشگاه به من گفت دروازه‌بان برزیلی از ما شکایت کرده. بازیکنان خارجی مثل ایرانی‌ها نیستند و تحمل چنین شرایطی را ندارند. من تا جایی که اختیاراتم اجازه داده به بازیکنان کمک کرده‌ام. البته روبایو در تمرینات شرکت می‌کند و این حق را دارد که پیگیر مطالباتش باشد.»

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها