به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 28
کد خبر: ۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

بوحمدان: مجبور بودیم اعتصاب کنیم

 کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که می​دانستیم اعتصاب جنبه خوبی ندارد، گفت: مجبور بودیم این کار را انجام دهیم تا به مسوولان بگوییم که هر چه سریع​تر مشکل را حل و بیشتر به تیم توجه کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حمید بوحمدان در خصوص شرایط تیم نفت مسجدسلیمان اظهارکرد: خدا را شکر تیم​مان اکنون شرایط خوبی دارد و بدنسازی خیلی خوبی هم داشته‌ایم، البته بازی​های تدارکاتی کمی داشتیم ولی ​توانستیم تمرینات بسیار خوبی داشته باشیم و ان‌شاالله با تمام قوا بتوانیم گام اول را در بازی با پیکان برداریم و این تیم را در خانه خودمان ببریم.

وی افزود: تمام بازیکنان‌مان برای بازی با پیکان آماده​اند و تمام بازیکنان به جز سالارزاده آماده و در اختیار تیم هستند. تیم پیکان هم با آمدن مرفاوی، خیلی هماهنگ​تر و منسجم​تر شده است و ما هم با تمام قوا مقابل آن‌ها ظاهر می​شویم تا بازی را ببریم.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره اعتصاب برخی بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی، گفت: فکر می​کنم هنوز مشکلات مالی تیم​مان حل نشده است و ما در حالی که در بهترین شرایط تیمی و بدنسازی بودیم باتوجه به این‌که واقعا بازیکنان‌مان مشکل مالی داشتند و کسی هم پاسخگوی‌مان نبود، دو روز تمرین نکردیم که خودمان هم از این موضوع ناراحت بودیم ولی واقعا مجبور بودیم، چرا که کسی پاسخگوی این مشکل‌مان نبود و به نظرم طی دو روزی که تمرین نکردیم، آن کسی که باید متوجه این مشکل می​شد، متوجه شد. به هر حال اکنون به تمرینات برگشته​ایم تا کارمان را با تمام قوا انجام دهیم.

وی بیان‌ کرد: خودمان هم می​دانستیم که اعتصاب جنبه خوبی ندارد ولی مجبور بودیم این کار را انجام دهیم؛ چرا که چهار ماهی است که هیچ دریافتی‌ای از باشگاه نداشتیم و مشکلات مالی ما واقعا حاد است و در شرایطی تمرین می​کنیم که واقعا برخی بازیکنان​مان مشکل مالی دارند. به هر حال با این کار سعی کردیم به مسوولان بگوییم که هر چه سریع​تر مشکل را حل و بیشتر به تیم توجه کنند.

بوحمدان افزود: پس از آن اعتصاب هم مسوولان قول دادند که در این هفته مشکل مالی تیم را حل کنند که اگر به همین صورت شود، کار ما خیلی راحت​تر پیش می​رود. من با تمام وجود کارم را انجام می​دهم و تا آن​جا که می​توانم به بازیکنان تیم هم می​گویم که با تمام وجود کار کنند. به هر حال مشکلات مالی یک روز حل می​شود ولی امیدوارم روزی نباشد که دیر شده باشد.

وی گفت: خدا را شکر موضوع اعتصاب تمام شد و مطمئن باشید تمام بازیکنان آن را فراموش کرده​اند و درست است که مشکل مالی داریم ولی در زمین تمام مشکلات را کنار می​گذاریم و همگی یکدل و مصمم هستیم که بازی با پیکان را با پیروزی پشت سر بگذاریم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها