به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

دست‎نشان: حال صنعت‎نفت خوب است

دست‎نشان: حال صنعت‎نفت خوب است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این که همچنان به تیمم امیدوارم، گفت: نیاز داریم که تماشاگران و مردم خوب خوزستان، جوانان تیم را حمایت و سختگیرانه به تیم نگاه نکنند و باید توقع‌شان را کمی پایین بیاورند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نادر دست‌نشان اظهار کرد:‌ خدا را شکر حال تیم‌مان خوب است؛ چند روز پیش نیز در یک بازی تدارکاتی به مصاف شهرداری ماهشهر رفتیم که این دیدار به تساوی رسید، هر چند که این بازی می‎توانست بهتر از این هم باشد ولی زمین تیم حریف از کیفیت خوبی برخوردار نبود و واقعا بازیکنانم نگران بودند که مصدوم نشوند. در کل این بازی خیلی چنگی به دل نزد.

وی ادامه داد:‌ پس از این بازی قرار بود دور جدید تمرینات مان از روز شنبه هفته جاری پیگیری شود که به دلیل گرد و خاک، تمرینات‌مان تعطیل شد. دو روز پیش نیز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم اروند خرمشهر رفتیم و بازی به سود ما تمام شد. این بازی شرایط خیلی خوبی داشت و از نفراتی که بازی کردند هم رضایت داشتم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان بیان کرد:‌ بعد از این بازی هم جلسه ای با مدیرعامل باشگاه داشتیم و خواهان یک برنامه تمرینی خارج از استان، آن هم در تهران بودم که قرار شد مدیریت باشگاه این موضوع را بررسی کند. اگر به این اردو هم نرویم، تلاش مان این است که یک دیدار تدارکاتی با استقلال خوزستان برگزار کنیم.

وی در خصوص عدم حضور تیمش در رقابت های جام حذفی نیز گفت:‌ به دلایل مختلف نتوانستیم در این مسابقات شرکت کنیم. کادر فنی و مدیریت باشگاه از چند جهت به این نتیجه رسیدند که در این رقابت‎ها حضور پیدا نکنیم.

دست‌نشان در خصوص وضعیت عقیل اعتمادیان، دروازه‌بان دورگه تیمش هم عنوان کرد: ‌او مدتی پیش در تمرینات تیم دچار مصدومیت شد و اکنون در حال درمان است، هر چند طول درمانش بیشتر شد ولی مطمئنا باید بعد از این تعطیلات آماده شود و کم کم منتظر هستیم که او درون دروازه قرار بگیرد.

وی خاطرنشان‌کرد: من همچنان به تیمم امیدوارم و البته نیاز داریم که تماشاگران و مردم خوب خوزستان، جوانان تیم را حمایت کنند. آن‌ها نباید سختگیرانه به تیم نگاه کنند و باید توقع‌شان را کمی پایین بیاورند و همچنین در صورت یک شکست، از تیم نا امید نشوند و این جوانان را مورد حمایت خود قرار دهند تا در آینده نتایج بهتر از این کسب شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
4
آقای دست نشان صحبت شما در بعضی مواردی که گفتید منطقیه من اکثر تمرینات رو میام و وقت میگذارم چند مورد هست دوست دارم بخونی اول از همه بگم هوش خوبی داری تو تمرین خوب موارد رو میبینی 2-اردو خواستی نبردن ویه سری مشکلات دیگه که باشگاه نتونسته براتون فراهم کنه باز هم قبول دارم وتیمی که بسته شده جونه اینها همه درست ببین آقای دست نشان درست استفاده کردن از بازیکنان جوان میتواند در وهله اول به شما که آنها رو انتخاب کردید کمک کنه وبعد تیم محبوب ما در موقعیت بهتری قرار بگیره برای مثال در بازی با پدیده آقای داری زاده که شما بهتر از من میدانید در کارهای دفاعی شرکت نمیکند چرا باید به بازی گرفته شود او باید در بازیهای داخل آبادان بازی کند تا خودش رو پیدا کندونتیجه بازی به خاطر تعویضهای نامناسب از بین برود میشد در خط حمله از نوروزی استفاده کنی تا از جلو فشار بیاورد واجازه ندهد توپ بلند روی ما فرستاده شود چون زمان زیادی به پایان بازی نمانده بودما پوشش دفاعیمان را ضعیف کردیم امیر زلیکانی در شرایط خوبی نیست اصرار به بازی کردنش نکن واز این بازیکنان خارجی که آورده ایم یک ویا دو نفرشان به درد میخورد اصرار به بازی کردنشان نکنیم به جوانها اعتماد کن اینها آینده فوتبال آبادان هستند ولی بازیکن ضعیف خارجی چه دردی رو دوا میکند شما زیر سوال میروید ما شما رو دوست داریم واین تیم در زمان سرمربیگری شما به لیگ برتر آمد پس خوب فکر کن خوب تصمیم بگیر تا همیشه صنعت به تو ببالد این تیم جان ماست هر روز که میخاهم به تمرین تیمم بیایم کرایه رفت و برگشت رو به زحمت جور میکنم ترا به خدا نگذارید این دلخوشی از ما گرفته شود قصد دخالت نداشتم ولی شما وتیمم را دوست دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
3
سلام
احسنت به شما جناب علی و تفکراتت و تعصبت به آبادان
برزیل ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
3
0
سلام بر همه واقعا علی تیم نفت یه سری مشکل داشت الانم داره آقای دست نشان کار مفیدی نکرده واز جام حذفی کنار کشید. به دلیل تفکرش که گفت پرسپولیس قهرمان میشه به چند دلیل ولی قشقایی تیم. دسته 3 بردش به خاطر افکار این آقا تیم اینجوری نتیجه نمیگیره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها