به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

زهیوی: استقلال با ادامه این وضعیت سقوط می‌کند

زهیوی: استقلال با ادامه این وضعیت سقوط می‌کند

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که اگر به این تیم توجه نکنند، این استان یکی از سهمیه‌هایش را در لیگ برتر از دست خواهد داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، رحیم‌ زهیوی در مصاحبه با تسنیم در مورد اینکه چرا استقلال خوزستان از لحاظ فنی نسبت به سال گذشته افت کرده است، گفت: تیم ما افت نکرده و دچار بدشانسی و نحسی شده است. خوب گل می‌زنیم اما راحت گل می‌خوریم در حالی که فصل گذشته بهترین خط دفاع را داشتیم و مدافعان تیم هم تغییر زیادی نسبت به سال گذشته نکرده‌اند. البته اعتقاد خودم این است که بازیکنان از لحاظ روحی خراب هستند و همین موضوع روی تیم ما تاثیر گذاشته است.

او ادامه داد: مشکل مالی داریم و ادامه این روند مطمئنا وضعیت استقلال خوزستان را روز به روز بدتر می‌کند. اگر مسئولان استان حامی تیم نباشند، مطمئن باشید تیم ما با این وضعیت سقوط خواهد کرد و استان خوزستان یکی از سهمیه‌هایش را در لیگ برتر از دست خواهد داد. تیم ما با تعویض مربی هم درست نمی‌شود چون اصلا مربی مقصر نیست و پورموسوی از لحاظ فنی و اخلاقی جزو بهترین‌ها است و تمامی بازیکنان او را دوست دارند.

زهیوی در مورد موضوع تغییرات مدیریتی در استقلال خوزستان عنوان کرد: هر فرد یا مجموعه‌ای اگر قرار است بیاید فقط باید مشکلات مالی را حل کند و اگر این مشکل حل شود شک نکنید استقلال خوزستان نتیجه می‌گیرد. وقتی ما از لحاظ ذهنی و روحی خراب هستیم چگونه می‌توانیم در زمین خودمان را نشان دهیم؟ مسئولان استان باید به فکر استقلال خوزستان باشند و فراموش نکنند که ما نماینده ایران در آسیا هستیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
مختار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
2
بخدا ازعمد دارن این تیم خوزستانی تضعیف میکنن چونکه پارسال حال گرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
0
هیچ عمدی در کار نیست. چرا کم کاری خودمون رو گردن این و اون بندازیم. نه داداش من این همش برمیگرده به بی برنامگی و بی نظمی. استقلال خوزستان از قهرمانی خودش هیچ استفاده نکرد فقط چندتا عکس و دو تا مراسم! نه جذب اسپانسر درست و حسابی و نه جذب بازیکن و مربی خوب.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
0
1
مشكلات مالي را قبول داريم و برداختي ها خيلي ميتوانند روي بازيكنان يك تيم تاثير مثبت داشته باشند ولي بايد قبول كنيم كه اقاي موسوي براي تيمي كه انتظارات از ان زياد شده و مدافع عنوان قهرماني ميباشد و قراره در خارج از كشور همجون تيم ملي براي يك مردم بازي كند خيلي كوجيكه و سخت است بتواند از عهديه ان بر ايد البته من خداي نكرده قصد اهانت به كسي را ندارم ولي طبق صحبت خودشان كه كفتن بس من قراره كي بعنوان سرمربي كار كنم درسته ولي خودش بايد حداقل تيمي را انتخاب ميكرد كه تازه به ليك امده و انجنان انتظاري از ان نباشد حالا ببينيد كه اكر بخواهد از استقلال خوزستان جدا شود خيلي تاثير منفي در كارنامه او ممكن است داشته باشد و براي او خيلي سخت ميشود تا بتواند بعنوان سرمربي با تيمي ديكر در ليك برتر ظاهر شود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها