به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

ویسی: نمي​خواهيم با ناداوري برنده شويم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: به بازيكنان​مان گفته‌ايم كه حتي تكل هم روی پاي بازيكن حريف نزنند که آن بازيكن مصدوم شود و ما حتي نمي​خواهيم با ناداوري برنده شويم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی درباره بازی با نفت تهران گفت: ديدارمان با نفت شايد يك بازي معمولي نباشد، چرا كه نفت امسال تيم خوبي شده و صدر جدول را هم گرفته است و بازي​هاي خوبي ارايه داده است.

وي افزود: تيم ما نسبت به اوايل فصل خيلي بهتر شده است و اين بازي مي​تواند يك بازي جذاب براي تيم​هاي صدر جدولي باشد و ان‌شاالله بتوانيم هر سه امتياز اين مسابقه را كسب كنيم و ليگ را هم​چنان در بالا و پايين جدول داغ نگه داريم. ما براي امتياز گرفتن به تهران مي​رويم.

سرمربی استقلال خاطرنشان‌ كرد: در تعطيلات ليگ، بازي​هاي دوستانه خيلي خوبي انجام داديم و انتظارمان هم همين بود. ابتداي فصل كه بازي‌هاي دوستانه انجام داديم، شكل و شمايل تيم​مان آن‌چه مي​خواستيم، نبود ولي اكنون تيم‌مان واقعا شكل گرفته است. ما به جز تورنمنت استان كه هدف​مان در آن چيز ديگري بود، در ساير بازي​هاي دوستانه​مان شكست نخورديم و فكر مي​كنم با شروع مجدد مسابقات ليگ، تيم ما يك تيم منسجم و خيلي خوب و آن تيمي كه گفته بودم مي​تواند رتبه‌اش تك رقمي شود، خواهد شد. ما چند بازيكن خوب جذب كرده‌ايم كه از نظر تجربه، ​اخلاق و فني خوب هستند و واقعا به ما كمك مي​كنند.

ويسي در ادامه درباره تغيير برنامه مسابقات، عنوان‌كرد: از 70 روز پيش به ما گفتند كه ليگ 53 روز تعطيل است و ما براي برگزاري مسابقات در 13 بهمن​ماه برنامه​ريزي كرده بوديم و اكنون برگزاری مسابقات سه روز تغيير كرده است و البته از قبل هم اعلام كرده بودند كه در صورتي كه تيم‌ملي از جام ملت​هاي آسيا حذف شود، شايد برنامه مسابقات تغيير كند و ما اين آمادگي را داشتيم و هيچ اعتراضي هم نداريم و بازي مي​كنيم.

وي همچنين درباره دادن هشدار به بازيكنان تيمش که به دلایل غیرفنی کارت قرمز دریافت می کنند، گفت: ما در بازي​هاي دوستانه​مان هم اخراجي داديم كه اين از نظر اخلاقي براي تيم​مان خوب نيست. به بازيكنان​مان گفته‌ايم كه حتي تكل هم روی پاي بازيكن حريف نزنند که آن بازيكن مصدوم شود و ما حتي نمي​خواهيم با ناداوري برنده شويم، پس بايد با هواداران، داور و بازيكنان حريف​مان با اخلاق و منش رفتار كنيم و به دور از انسانيت است كه بخواهيم با بي​احترامي با رقيب و يا انجام خطا، جو را به سود خودمان تغيير دهيم و ما اين را قبول نداريم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان ادامه‌ داد: به همين دليل اين هشدار را به بازيكنانم دادم و سفت و سخت هم پاي آن ايستاده​ام و اگر بازيكني كارت زرد و قرمز غيرفني بگيرد، جريمه سنگيني براي او در نظر مي‌گيرم و حتي ممكن است كه او را به باشگاه بسپارم و ديگر به او اجازه ورود به تمرينات را هم ندهم.

ویسی: نمي​خواهيم با ناداوري برنده شويم

وي در ادامه درباره عملکرد تيم‌ملي در جام ملت​هاي آسيا، گفت: تيم‌ملي واقعا خوب بود و در مرحله گروهي با اقتدار به مرحله بعد صعود كرد و خيلي خوب بالا آمديم و اگر در بازي با عراق تمركز كي​روش به ‌هم نمي​خورد ما 8، 9 نفره هم مي​توانستيم عراق را شكست دهيم. متاسفانه تمركز كي​روش به هم ‌خورد و اين موضوع به بازيكنان هم انتقال پيدا كرد و آن‌ها هم عصبي شدند. تيم ما در اين بازي دو بار عقب افتاد ولی در حالی که 10 نفره بودیم، جبران كرديم، پس مي​توانستيم بازهم گل بزنيم و حتي در 90 دقيقه كار را تمام كنيم ولي متاسفانه تمركز تيم​مان به‌هم خورد. من به تيم خسته نباشيد مي​گويم و واقعا با لياقت بودند و خوب بازي كردند.

ويسي درباره انتقاد برخی ها نسبت به عملکرد كي​روش، عنوان‌كرد: اگر فدراسيون فوتبال از كي​روش مي​خواست كه زير ساخت​هاي‌مان را درست كند و جوان بياورد و فوتبال​مان را از پايه شروع کنیم، اين بحث ديگري بود ولي وقتي نتيجه مي​خواست، پس عملكردش خوب بود. درست است فضا را خيلي براي كي​روش باز كرديم و در مواردي هم او فكر مي​كرد كه ما متوجه خیلی از مسايل نيستيم ولي کی‌روش مربي حرفه​اي است كه به فوتبال ما كمك كرد و بازيكنان تيم‌ملي هم دوستش دارند و اين خيلي مهم است. كي​روش هميشه باعث شادي مردم و آمدن آن​ها به خيابان​ها شده است.

وي بيان‌كرد: به هر حال اكنون مي​گويند كه چرا تيم بد بازي مي​كند كه بايد بگويم آيا اگر تيم‌ملی خوب بازي مي‌كرد و حذف مي​شد، به اين موضوع راضي بوديد؟ در هر صورت شيوه کی‌روش هم يك شگرد فوتبالي است. من به جز بازي با عراق كه تمركز كي​روش به‌هم خورد و غيرحرفه​اي‌گري انجام داد، به عنوان يك مربي از ساير كارهاي او راضي هستم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به اين سوال كه شما موافق ادامه همكاري فدراسيون با كي‌روش هستيد؟ گفت: اين موضوع به من ارتباط پيدا نمي​كند ولي به عنوان يك مربي مي​گويم كار كي​روش خوب بوده و آن‌چه از او مي​خواستيم انجام داده است و تيم را به جام‌جهاني برد و در مسابقات جام ملت​هاي آسيا هم تيم را از گروه خودش بالا كشاند. به هر حال اگر قرار است كي​روش برود كه به نظر من بماند بهتر است، بايد يك مربي بالاتر از او بياوريم و آيا مي​توانيم اين كار را انجام دهيم؟ در كل كي​روش بماند بهتر است اما به مربيان ليگ برتر هم كمك كند و دوره​هاي آموزشي براي ما بگذارد كه اين خيلي مهم است.

ویسی: نمي​خواهيم با ناداوري برنده شويم


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Seychelles
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
0
آقای ویسی کجای . کی روش مربیان لیگ برتر را اصلا قبول ندارد حالا بیاید برای آنها کلاس بذارد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها