به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

رویارویی فولاد و استقلال خوزستان در جام حذفی

رویارویی فولاد و استقلال خوزستان در جام حذفی

خوزستان اسپورت- دو تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر فوتبال باشگاه‎های ایران در صورت صعود به مرحله پنجم جام حذفی با هم روبرو می‎شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مرحله سوم جام حذفی فوتبال باشگاه‎های ایران از فردا آغاز خواهد شد و تیم‎های حاضر در این مرحله طی چهار روز در شهرهای مختلف به دیدار هم خواهند رفت تا چهره 32 تیم صعودکننده به مرحله یک شانزدهم نهایی مشخص شود.

تیم‎های لیگ برتری فولاد و استقلال خوزستان در این مرحله به دیدار تیم‎های عقاب تبریز و نفت‎وگاز گچساران خواهند رفت. فولاد در صورت پیروزی مقابل عقاب تبریز به دیدار برنده بازی زاگرش یاسوج و فولاد یزد می‎رود و استقلال خوزستان در صورت عبور از این مرحله باید با تیم راه‎آهن تهران روبرو شود.

طبق جدول جام حذفی فوتبال باشگاه‎های ایران، چنانچه تیم‎های فولاد و استقلال خوزستان در برابر این تیم‎ها پیروز شوند و به جمع 16 تیم برسند، در مرحله یک هشتم نهایی باید در استادیوم غدیر اهواز برگزار کننده یک دربی باشند.

رویارویی دو تیم لیگ برتری خوزستان در جام حذفی فوتبال کشور می‎تواند بازی جذابی برای فوتبالدوستان خوزستانی باشد، بازی‎ای که باید یک تیم در آن به پیروزی برسد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها