به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

ادامه معطلی کاروان فولاد در امارات

کاروان تیم فوتبال فولاد خوزستان در حال حاضر در فرودگاه دبی منتظر اعلام زمان پرواز شماره 2691 هواپیمایی نفت است.
اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان کماکان در بلاتکلیفی به سر می برند.

به گزارش خوزستان اسپورت، اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان طبق برنامه باید ساعت 12:30 بعد از ظهر امروز به وقت امارت (ساعت 12 به وقت ایران) با پرواز شماره 2691 هواپیمایی نفت از فرودگاه دبی به سمت اهواز پرواز می کردند اما این پرواز تاکنون انجام نشده و احتمالاً ساعت 17 به وقت ایران انجام می شود.

هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی نفت باید طبق برنامه ابتدا پرواز شماره 2690 اهواز به دبی را در ساعت 9 صبح امروز به وقت ایران انجام می داد و پس از ورود به دبی و توقف 90 دقیقه ای، مسافران پرواز شماره 2691 را از دبی به اهواز منتقل می کرد. این هواپیما با حدود پنج ساعت تأخیر از فرودگاه بین المللی اهواز به سمت دبی پرواز کرد و همین موضوع باعث تأخیر پنج ساعته در بازگشت بازیکنان فولاد به ایران شده است.

مسئولان فرودگاه اهواز در گفت و گو با خوزستان اسپورت اعلام کردند که هواپیمای حامل اعضای تیم فولاد خوزستان حوالی ساعت 17 امروز از دبی پرواز خواهد کرد و 90 دقیقه پس از آن در اهواز به زمین خواهد نشست.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
0
4
سلام آقا خیلی جالبه تیم فولاد هنوز فرودگاه دبی هستن ولی ورزش 3 نوشته تیم فولاد رسیده ایران و چند تا مصاحبه زده از بازیکنا فولاد که اردو خیلی خوب بود و از این حرفا. بابا یکی نیست به این ورزش 3 بگه ملت رو جیگر فرض کردین که هی خبرای دروغ میزنین؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها