به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۱۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
تعداد نظرات: ۱۸ نظر

سعداوی: با سه امتیاز خوشحال‎تر می‎شدیم

سعداوی: با سه امتیاز خوشحال‎تر می‎شدیم

خوزستان اسپورت- سرمربی فولاد خوزستان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل گسترش فولاد در تبریز، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، نعیم سعداوی بعد از تساوی تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: در ابتدا هفته دفاع مقدس را تبریک می‌گویم و امیدوارم یاد و خاطره این عزیزان هیچگاه فراموش نشود. همچنین به خاطر نیامدن در کنفرانس خبری قبل از بازی به علت کسالتم عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره بازی با گسترش فولاد اظهار داشت: با توجه به اینکه میهمان بودیم شناخت خوبی از گسترش فولاد داشتیم می‌دانستیم که گسترش فولاد کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. برای من سوال است که این تیم در این جایگاه از جدول چه می‌کند. اما مطمئنم که شرایط گسترش بهتر خواهد شد. تیم گسترش تصمیمات بزرگی گرفته و نشان می‌دهد که برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برنامه دارد. ما هم به خوبی این تیم را آنالیز کرده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: ما در ابتدای فصل فرصت‌های زیادی به حریفان می‌دادیم و خیلی راحت گل می‌خوردیم ولی در یکی دو بازی گذشته ساختار دفاعی تیم ما منسجم‌تر شده است و حداقل فرصت را به حریفان می‌دهیم. در این بازی نیز همانطور که دیدید به ندرت به گسترش فولاد موقعیت دادیم. من از بازیکنانم راضی هستم اما می‌توانستم با کسب 3 امتیاز از نتیجه خوشحال‌تر باشم.

سعداوی در مورد تعطیلات لیگ نیز گفت: مطمئناً لیگی می‌تواند پویا باشد که از یک نظم و انضباط خوبی برخوردار باشد اما واقعیت است که برای تیم جوانی مثل ما که مهره‌های زیادی هم به خدمت گرفته این تعطیلات خوب است و می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم تا به هماهنگی برسیم. مطمئن باشید از این فرصت‌ها استفاده خواهیم کرد و رفته رفته بهتر خواهیم شد. تعطیلات به لیگ ما ضربه می‌زند ولی از آن طرف هم تیم ملی است و باید به جام‌جهانی برود و ما باید این رنج‌ها را بکشیم.

وی در مورد درگیری بین کادر فنی دو تیم عنوان کرد: چیز خاصی نبود. کادر فنی هر دو تیم زیر فشار بازی هستند. آنها یک مطلبی به ما گفتند که زیاد درست نبود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره حضور باغ‌آبادی در کادر فنی این تیم اظهار کرد: باغ‌آبادی استاد من است و کار اصلی را در تیم فولاد مربیان پایه انجام می‌دهند و من هم به عنوان سرمربی این تیم از او استفاده می‌کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۸
آرمان اینترمیلانو
|
Germany
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
7
5
الان برو خوشحال باش با اتوبوسی که پارک کردی دم دروازه نباختی.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
1
7
اقای سعداوی بفکر مشکل بازیکن خارجی باشید نوک حمله گلزن لازم داریم شریفات و انصاری خیلی زحمت میکشن ولی باید یک گلزن جفتشون باشه که توپ آخرو گل کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
3
4
با این بازی اگر سه امتیاز میگرفتیم باید تا اهواز پیاده برمی گشتیم!
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
2
8
فولاد ،ترسو ،بی برنامه ، راضی و شاد از یک امتیاز. واقعا آقای سعداوی شما درمورد فولاد چی فکر کردید؟ دوست دارم اولین انتقادم رو به انتخاب شما در کمک ها کنم. شما با چه رزومه و معیاری آقایان فریسات و باغ آبادی رو ، به عنوان مربیان و کمک های خودت انتخاب کردی. واقعا از همین یک مقوله میشه فهمید جنابعالی مربی جسور و بابرنامه و آینده نگری نیستی! شما خودتون در عرصه مربی گری سال اول سرمربیگری هستند و کمکهاتون بدون رزومه قوی هستند! 90دقیقه درمقابل تیمی بدون هوادار که انگار داشتیم در اهواز بازی میکردیم. هر کس بازی رو میدید فکر میکرد گسترش بازیکنای لالیگا رو خریده!!! تو طبل و کرنا میزنید میگید گسترش خلعتبری داره و ... آقاجان محمدرضا خلعتبری اگر خوب بود که به تیم سوم و بدون تماشاگر تبریز نمیرفت. شجاعیان هم که مدام ازتیم ملی خط میخوره مگه عبدا... زاده ماهم خط نخورد؟؟؟ 90دقیقه بازی ودیدن فقط دوندگی بدون هدف ساسان انصاری وشوتهای بچه گانه بوحمدان!!!! از دقیقه اول تا 90 ،انصاری جز افتادنهای بی مورد،اعتراضات مسخره و بی مورد به داور جز جنگ اعصاب هیچ کاری نکردیم. دریغ از یک شوت درست به چهارچوب، دریغ از یک برنامه طراحی برای رسیدن به دروازه حریف. آقای سعداوی به شخصه ازنظر اخلاقی دوستت دارم ولی جنابعالی بزرگترین اشتباهت انتخاب کمکهایت بوده. کادر فنی فولاد بایستی تقویت بشه. اینهمه مربی با کلاس خارجی در آلمان ،انگلستان،اسپانیا ... شما از این کمک مربیانت ،چه کارنامه ای دیدی؟ مورد دوم اشاره من به استفاده از جوانان هستش! استقلال تهران با این فشار هواداران و فضای مجازی داره به راحتی هر هفته چندین جوان زیر23سال بازی میده!! ببخشید شما این جوانانی که از پایه ها گرفتید اونهم عموما همه بچه خود فولادوخوزستان پس کی قراره بازی کنند؟ دیگه ساسان انصاری از این افتضاح تر هم مگه میتونه بازی کنه؟؟ هادی حبیبی کی قراره بازی کنه وقتی پستش یک صفر به تمام معنا بازی میکنه؟؟!! نجاریان، هدایتیان، حردانی، بدرقه آیا فقط رفع تکلیف و پرکردن لیست برای سازمان لیگ بوده! آقای سعداوی عزیز ! درسته فولاد از مدیریت داره ضربه میخوره ولی یک قسمت از عدم موفقیت فولاد در حال حاضر ناشی از تصمیمات شخص جنابعالیست. به امید موفقیت دربازیهای آینده و فولادی جسور ، پرانرژی، حمله کننده به دروازه حریفان .
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
سلام اقای ناشناس انگار دلتون خیلی پره. حرفهاتون شبیه اون مربی تیمهای پایه فولاده که میخاست بشه دستیار سعداوی ولی قبولش نکردن و الان دشمن تیم شده داره جوسازی میکنه!!!
زنبور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
3
فقط سعداوى كافى نيست
بازى بسيار كسالت اوره
هافبك و مهاجمان ما اصلا نمره قابل قبولى بهشون نميديم
پس آى تى سى انفور چى شد كسى پيگيرش نشد به مهاجم نياز داريم آقا اژدرى زاده تكون بخور تو كه ادعات ميشه

m6
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
2
3
اگه بازیکن خارجی و رفیعی بیان تیم عالی میشه
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
3
1
ماشاالله بعضی دوستان فقط دوست دارن انتقاد کنن اصلا اهمیت به نکات مثبت نمیدن. مساوی توی خونه حریف. اصلاح خط دفاع و دو بازی کلین شیت. بدون اینکه مهاجم خارجی بتونه بازی کنه. اینها دیده نمیشه فقط باید انتقاد کرد چرا فولاد با شیش تا فوروارد حمله نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
3
2
اقای سعداوی چرا علیه کاهکش و اژدری افشاگری نمیکنی تا مردم بفهمن دارن چه بلایی سر تیم میارن؟ چرا جریان ارنستو نمیگی که چطور سنگ انداختن تا کارتش صادر نشه؟ تا کی سکوت؟ تا کی مسامحه؟
یوسف فولاد نفت اس خوزستان واهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
3
2
اقای ارمان اینتر میلان چراتوهرمطلبی داری ازفولادانتقاد میکنی توهوادارفولادی یادشمن فولاد بابا یکم ازتیم حمایت کن اگه تو ومن وفلانی حمایت نکنیم پس کی ازتیم حمایت کنه نمیشه همش انتقاد درضمن اژدری وکاهکش چوب لای چرخ‌ سعداوی میزارن دوست عزیز ارمان جان یکم منطقی باش

ادمین بچاب
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
2
2
بعضی هوادارن بدون در نظر گرفتن تغییرات گسترده در کادر فنی و بازیکن های فولاد و خوب بازی کردن تیم در هفته اخیر ، فقط و فقط انتقاد کردن و تخریب و ایجاد حاشیه برای تیم بلدن امیدوارم پشت پرده این انتقاد کردن برنامه دیگه ایی نباشه.
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
5
محمد جان ! دل من فقط پرنیست ! خون خونه به والله! بنده سعداوی رو بسیار دوست دارم بخصوص از نظر اخلاقی . ولی واقعا در چند مورد اشتباهات عجیب و غریبی داشته! من از تمام هواداران خواهش میکنم منتقدین رو فورا در جبهه مقابل خودتون قرار ندید و عضو این باند و اون مربی قرارندهید! آخه من این درد و به کی بگم که تیمی که داشت کم کم تو آسیا خودی نشون میداد الان 90 دقیقه با تیم سوم تبریز ،بزن زیرش برنامش شده! انصاری واقعا فهمیده که در هر رایطی تو ترکیبه حتی اگر مثل امروز افتضاح باشه! اگر من از فریسات و باغ آبادی اشکال میگیرم مطمئن باشید فقط فنی هستش والا همین فریسات از نظر اخلاقی بسیار جوان با اخلاق و درستی هستش. سعدوای میبایست از کمکهای مربیان خارجی علی الخصوص آلمان و اسپانیا استفاده میکرد که به نیمکت فولاد هم پرستیژ و شخصیت میداد هم از نظر فنی سعداوی رو با دانش روز دنیا آشنا میکرد! وقتی تیم مشهدی رفته ستاره سابق ملی آلمان ،هسلر رو میاره فولاد با اون رزومه چرا این کار رو نمیکنه. دوستان یادتون باشه اشتباه سعداوی رو هم منصوریان در این مورد تکرار کرده و ببینید استقلال پرمهره هنوز از نظر فنی و تاکتیک سرگردانه. من خواهش میکنم برای این انتقاد من باز دوستان به اسکوچیچ گریز نزنند چون همه ما بر تخلفات اسکو و باند مافیا اون و ضرباتی که به فولاد زده متفق و همراهیم . منظور من ازمربی خارجی ،مربی در کلاس خوب بین المللی هستش که حتی مشاور مربیان کلاس بالای دنیا بوده ویا تجربه جام جهانی رو داشته نه اسکو و از این دست مربیان. واقعا فولاد امروز در یک طفل یتیم و بی نوا و حقیر بوده. دلم خون خونه. به امید رهایی فولاد از دست مدیران بی لیاقت.
پاسخ ها
فوتبالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
من هم کاملا با شما موافق هستم حرف حق جواب ندارداقای سعداوی بسیار انسان.وارسته با شخصیت وفوتیالی بوده منتهامی بایست ضعف های فنی تیمش را پوشش دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
5
از دفاع اتوبوسى خوشم اومد . حرف دلمو زدى آقاى ناشناس . فولاد ترسو امروز بازی كرد
m6
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
5
ضمن تایید درد نامه ی بلند بالا و از روی صداقت دوستمون باید اعلام کنم که فولاد در فاز تدافعی تا حدودی به انسجام رسیده ولی در حمله ما هیچ طرح و برنامه ای از فولاد ندیدیم واقعا عجیبه که اقای سعداوی صحبت از سه امتیاز می کنن فولاد باید جسورانه بازی کنه این سبک بازی در برابر تیم انتهای جدول برازنده ی فولاد نیست
ابادانی
|
Germany
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
2
1
درسته که بعضی از ما یه مقداری فوتبال رو میشناسیم.اما ایا بیشتر ازنعیم؟ کسی که در جام جهانی بازی کرده و بامربیان بزرگ هم کار کرده؟ ببینید به بضاعت تیممون نگاه کنیم و تواناییهای تیم حریف. گسترش چند برابر فولاد خرج کرده پس واقع بین باشیم. اینکه فولاد خوب داره دفاع میکنه یه عامل مهم هست. صبر کنید.فولاد به زودی مدعی میشه.
علامت سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
3
هدف قرار گرفتن فولاد در وسط جدول است تیمی که دیگر هیجان انگیز نباشد و قابلیت سهمیه گرفتن نداشته باشد و هواداران هم پا به ورزشگاه نگذارند.ختم کلام.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
0
3
اقای سعداوی عزیز به والله شما هم فقط بفکر جایگاه صندلی خودت هستی ولاغیر اگر واقعا راست میگی چرا افشاگری نمیکنی چرا حقیقتو به مردم نمیگی که پشت پرده این بازیکن خارجی چی هستش چرا مردم به بازی گرفتین درست تساوی در زمین حریف غنیمته ولی باید بدونی این فولاد ومردم خوزستان جز بازی خوب وحساب شده ازفولاد چیزدیگری نمیخواین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها