به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

گران‎ترین تماشاگر ورزشگاه غدیر کیست؟

گران‎ترین تماشاگر ورزشگاه غدیر کیست؟

خوزستان اسپورت- مهاجم خارجی تیم فوتبال فولاد خوزستان برای دومین هفته متوالی بازی تیمش را از روی سکوهای تماشاگران دنبال کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، ارنست ان‎فور مهاجم اهل کشور کامرون در تاریخ سی‎ام مردادماه 95 با عقد قراردادی رسمی به تیم فولاد خوزستان پیوست و در جریان وقفه حدفاصل هفته‎های چهارم و پنجم لیگ برتر در تمرینات و مسابقات تدارکاتی تیم فولاد شرکت کرد تا ضمن هماهنگی با سایر بازیکنان فولاد برای ادامه مسابقات آماده شود.

اما با حرکت مجدد لیگ برتر، این بازیکن خارجی به‎دلیل عدم صدور آی‎تی‎سی نتوانسته است برای فولاد به میدان برود و از روی سکوهای استادیوم غدیر تماشاگر دو بازی سرخ‌‎پوشان برابر سایپا و پدیده بوده است.

ادامه سکونشینی ارنست ان‎فور با ناراحتی و واکنش هواداران تیم فولاد خوزستان همراه گردید و البته نعیم سعداوی هم در کنفرانس خبری قبل و بعد از بازی مقابل پدیده به این موضوع اشاره داشت که تیم فولاد خوزستان به حضور ارنست ان‎فور و بازیکنان جدید نیاز دارد و مسئولان باشگاه فولاد باید پیگیر این موضوع باشند.

روند بازی فولاد و پدیده هم این واقعیت را مشخص کرد که تیم فولاد خوزستان حداقل به دو بازیکن باکیفیت در بخش تهاجمی نیاز دارد، چرا که فولادی‎ها بعد از وقفه آتی لیگ برتر دیدارهای فشرده و مهمی را پیش رو خواهند داشت و بضاعت فعلی این تیم، جوابگوی مقابله با تیم‎های مطرح لیگ برتر نخواهد بود.

ارنست ان‎فور که در دو بازی اخیر فولاد خوزستان به‎عنوان گران‎قیمت‎ترین تماشاگر حاضر در سکوهای استادیوم غدیر اهواز شاهد بازی‎های فولاد بوده، طبق اعلام سرمربی فولاد خوزستان بازیکن قابلی نشان داده که می‎تواند بخشی از بار تهاجمی سرخ‎پوشان را به‎دوش بکشد.

این موضوع البته به شرطی است که ادامه سکونشینی این مهاجم خارجی باعث افت بدنی و روحی وی نشود، چرا که شواهد موجود نشان می‎دهد احتمال دریافت آی‎تی‎سی ارنست ان‎فور برای بازی مقابل گسترش‎فولاد تبریز در این هفته اندک است و این بازیکن احتمالاً تا اواخر مهرماه 95 که هفته هشتم لیگ برتر انجام می‎شود، در ترکیب فولاد غیبت خواهد داشت.

آی‎تی‎سی چگونه صادر می‎شود؟
طبق قوانین نقل‎وانتقالات بین‎المللی، فدراسیون‎های فوتبال کشورهای مختلف در صورتی که باشگاه گیرنده بازیکن خارجی تا 15 روز پس از ثبت درخواست و بارگذاری مدارک کامل بازیکن در سیستم تی‎ام‎اس، پاسخی از سوی فدراسیون قبلی بازیکن خارجی دریافت نکند، برای این بازیکن مجوز بازی موقت صادر خواهد کرد.

اما در صورتی که باشگاه گیرنده بازیکن، بخشی از مدارک و اطلاعات الزامی را در بازه زمانی تعیین شده برای نقل‎وانتقالات آن کشور به درستی در سیستم تی‎ام‎اس ثبت نکند، یا اینکه اشتباهاً بیش از یک درخواست را برای یک بازیکن جدید خارجی در سیستم تی‎ام‎اس ثبت نماید، این موضوع باعث اخلال و تأخیر در روند صدور آی‎تی‎سی خواهد شد و موضوع به فیفا ارجاع می‎شود.

از سال 2010 میلادی و با راه‎اندازی سیستم تی‎‎ام‎اس (سیستم انطباق انتقال) تمامی مراحل ثبت درخواست‎ها و صدور مجوزهای بازی بازیکنان فوتبال در نقل‎وانتقالات بین‎المللی از طریق این سیستم و با نظارت فیفا انجام می‎شود.

در هر انتقال بین‎المللی باید بیش از30 مورد در سیستم ثبت شود که شامل اطلاعات فردی بازیکن، جزئیات توافق باشگاه‎‎ها، تمامی پرداخت‌ها از قبیل میزان، زمان‌بندی و جزئیات رسید بانک‌ها، مبالغ ردوبدل شده و ... است. همچنین باید کپی‌هایی از اسناد شناسایی بازیکن، قرارداد کاری او با باشگاه جدید، قرارداد بین باشگاه جدید و قدیمی، اسناد مالی و ... در سیستم آپلود شود تا اطلاعات این اسناد با اطلاعات واردشده از سوی باشگاه مربوطه، توسط مقامات ذیربط بررسی و مطابقت داده شود و اگر نقصی در مدارک یا تناقضی بین اطلاعات با اسناد ارائه شده مشاهده نشود، آی‎تی‎سی بازیکن صادر گردد.

طبق اطلاعیه فیفا در سال 2010 میلادی، راه‎اندازی سیستم تی‎ام‎اس باعث شفافیت در قراردادها و جلوگیری از تخلف و پولشویی می‎شود که معمولاً در برخی از قراردادهای بر مبنای کاغذ اتفاق می‎افتاد و پرونده‎های زیادی را روی دست فیفا می‎گذاشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
7
خدا از مسببین این قضیه نمیگذره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
9
من که این قوانین بلد نیستم فقط میخاستم بگم روز عید قربان رفتیم سر تمرین فولاد اقای کاه کش اومد با هوادارا حرف زد گفت صددرصد ارنست بازی پدیده بازی میکنه و خیالتون راحت باشه.اما دیروز بازی نکرد و معلوم شد بازم دروغ بود
بیات
|
Germany
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
3
2
باید دید این بازیکن چه مشکلی با باشگاه قبلی خودش داشته که حاضر نیستن آی تی سی اونو صادر کنن. ممکنه با اون باشگاه تسویه حساب نکرده باشه هنوز.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
اقا بیات خود اقای کاه کش روز دوشنبه سرتمرین فولاد بهمون گفت بازیکن خارجی بازی پدیده صددرصد بازی میکنه اینو که خودش به ماگفت چندنفر هوادارا اونجا بودن همه شاهدن بخاطر همین دیروز شعار دادیم سرپرست دروغگو نمیخایم
علامت سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
6
نماد عدم صداقت اژدری زاده و کاهکش هستند. خدا لعنت کنه کسانی را که در انجام وظیفه اهمال می کنند و قانون شکن هستند.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
5
سعداوی باید محکمتر برخورد کنه تا حقیقت روشن بشه چرا مسئولین تیم کاره این بازیکن درست نکردن هرچی که هست داخل خوده باشگاه فولاده بقیه حرفها بهانست برا گول زدن مردم که مع الاسف بعضی مسئولین تیم فولاد متخصص این کارن خصوصا اقای ...
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
6
دهکردی کجایی دقیقا کجایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
3
خداکنه برا بازی با گسترش ای تی سی انفورد صادر بشه یا بازی بعدش فرق نمیکنه فقط برسه به تیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
4
عمو سعید لیدر قدیمی فولاد حرف خوبی زد: دشمن فولاد در خانه فولاد است.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
0
0
خدایش اکه اژدری جایی ببینم فقط باهاش سلام علیک میکنم همین باورکنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها