به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

زهیوی: گل بزنم هم خوشحال می‌شوم و هم ناراحت

زهیوی: گل بزنم هم خوشحال می‌شوم و هم ناراحت

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان می‎گوید که از گل زدن به سنگربان نفت آبادان هم خوشحال می‎شود، هم ناراحت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، رحیم زهیوی درباره آخرین وضعیت استقلال خوزستان و دیدار تیمش برابر صنعت‎نفت آبادان به چند سئوال پاسخ داده است که مرور می‎کنید.

مقابل صنعت‌نفت آبادان بازی دارید. تیمی که از آن خاطرات زیادی داری. این بازی را چطور می‌بینی؟
 من مقابل تیم سابقم خیلی انگیزه دارم و می‌خواهم نشان دهم مثل زمانی که در صنعت‌نفت بودم آمادگی بالایی دارم. خیلی دوست دارم مقابل تیم سابقم بازی کنم و تلاش می‌کنم بازی‌های خوبم را به نمایش بگذارم تا مردم آبادان و صنعت‌نفتی‌ها از بازی لذت ببرند چون آنها همیشه به من لطف داشتند و عاشق بازی خوب هستند. بازی با صنعت‌نفت یک شهرآورد خاص است که شرایط خاص خودش را دارد. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که 2 تیم برای 3 امتیاز می‌آیند که امیدواریم این 3 امتیاز به استقلال خوزستان برسد.

اما امتیاز گرفتن از این صنعت‌نفت سخت شده چون این تیم تا الان نتایج خوبی گرفته که نشان داده با قدرت به لیگ برتر آمده.
 بله، من واقعا خیلی خوشحالم که می‌بینم صنعت‌نفت اینقدر خوب کار می‌کند. امیدوارم این روند خوب همیشه ادامه داشته باشد، جز روزی که مقابل استقلال خوزستان قرار می‌گیرند چون ما 3 امتیاز را می‌خواهیم و الان هم واقعا تعصب خاصی به تیمم دارم.

از اینکه یک بار دیگر در ورزشگاه تختی آبادان و مقابل هواداران پرشور صنعت‌نفت بازی می‌کنی، چه حسی داری؟
 خیلی خوشحالم. حس خاصی دارم چون قبلا جلوی این تماشاگران پرشور بازی کردم و همیشه از آنها انرژی گرفتم. البته این بازی متفاوت است و حساسیت‌های زیادی دارد اما تلاش می‌کنم اگر به میدان رفتم باز هم بهترین باشم.

در تیم صنعت‌نفت با کدام بازیکنان قبلا همبازی بودی؟
 محمد پورمحمد، حسن هوری، عبدالله زاده، داری‌زاده و بغلانی که این بازی محروم است.

البته با حکیم نصاری هم قبلا در استقلال خوزستان همبازی بودی.
 بله، خیلی دوست داشتم حکیم در استقلال خوزستان بماند چون واقعا پارسال زحمات زیادی برای تیم کشید و یکی از بهترین‌ها بود اما او ترجیح داد به تیم شهرش برود که من هم برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

اگر به صنعت‌نفت آبادان گل بزنی، چه کار می‌کنی؟
 مطمئن باشید اصلا شادی نمی‌کنم چون این تیم را خیلی دوست دارم. به احترام هواداران و هم‌بازی‌های سابقم هم قبل از بازی به سمت هواداران و نیمکت صنعت‌نفت می‌روم تا از آنها برای رفتن به میدان رخصت بگیرم. من در این تیم خاطرات خوب زیادی دارم و آقای گل هم شدم. زمانی که قراردادم تمام شد به خاطر اینکه از تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد داشتم و صنعت‌نفت لیگ یکی مانده بود جدا شدم. شاید اگر صنعت‌نفت لیگ برتری بود هرگز از این تیم جدا نمی‌شدم چون بودن در کنار مردم آبادان خیلی خوب است. مردمی که فوتبال را خیلی خوب می‌فهمند و تا دقیقه 90 فقط تیمشان را تشویق می‌کنند.

گل زدن به حسن هوری چه مزه‌ای برایت دارد؟
 برای من مزه خاصی ندارد چون اگر گل بزنم هم خوشحال می‌شوم و هم ناراحت. به هر حال گل زدن برای تیمم خوشحال‌کننده است اما باز کردن دروازه هم‌تیمی سابقم ناراحت‌کننده. هوری در حق من خیلی خوبی کرد که گل زدن به او در کنار همه شادی‌هایش، ناراحت‌کننده خواهد بود.

برخلاف شما که از هوری تعریف می‌کنید، علی بداوی در این مدت انتقادات زیادی از او داشته.
 نمی‌دانم چه شده اما من چیز بدی از هوری ندیدم.

بگذریم، مشکلات مالی حل شد؟
 حل نشده اما یک مقدار از مطالبات فصل گذشته‌مان را دادند و امیدواریم به زودی 30 درصد این فصل را هم بدهند.

یعنی از مطالبات این فصل چیزی به شما ندادند؟
 نه، من و 7- 6 بازیکن قدیمی بودیم که بخشی از مطالبات فصل گذشته را گرفتیم اما بازیکنان جدید چون قراردادشان بالا بود به آنها دادند و کمی هم به بازیکنان جوان. در کل پول را بین کل تیم تقسیم کردند. با این حال 30 میلیون از طلب پارسالم و 30 درصد امسالم باقی مانده.

این شرایط که خیلی بد است.
 بله اما مجبوریم بازی کنیم. راهی جز این وجود ندارد. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا تیم نتیجه بگیرد بلکه به آن بیشتر رسیدگی کنند. تا الان از باشگاه فقط مربی‌مان بوده که علاوه بر بحث‌های فنی، مسائل مالی را هم پیگیری کرد که واقعا باید از او تشکر کنیم.

اما گفتند استقلال خوزستان شارژ مالی شد و با روحیه برای شهرآورد خوزستان آماده شده؟
 بله، روحیه گرفتیم چون این مقدار هم بهتر از هیچی است و دست اکثر بازیکنان را گرفت اما کاش زودتر به این مسائل رسیدگی می‌شد.

این فصل از تیم‌های پایتخت هم پیشنهاد داشتی و همه می‌دانند پرسپولیس خیلی پیگیر جذبت بود، دوست داشتی در شهرآورد 83 حضور پیدا می‌کردی؟
 به هر حال شهرآورد بازی بزرگی است اما از ماندن در استقلال خوزستان هم راضی‌‌ام و تلاش می‌کنم برای تیمم بهترین باشم.

دوست داری چه نتیجه‌ای در شهرآورد رقم بخورد؟
 دوست دارم مساوی شود چون تساوی و تقسیم امتیازات به نفع ماست. به هر حال این تیم‌ها رقیب ما هستند که تساوی به ما کمک بیشتری می‌کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
مهدی سزاوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
0
3
همیشه تو قلب آبودانیا جاداری رحیم جان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
1
0
درود بر تو رحیم خان به امید روزی که خودت و طالب دوباره به نفت برگردید موفق و سربلند باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
0
0
دوتا از گل هاى خوبت رو به صنعتيا بزن
بفكرتيمت باش
فقط بازى كن گل بزن
m6
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها