به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

جانفزا: انگار یک تیم دسته سومی هستیم

جانفزا: انگار یک تیم دسته سومی هستیم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان که با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است گفت:‌ تلاش می‌کنم زود جراحی کنم و دوباره با قدرت به میادین فوتبال برگردم.

به گزارش خوزستان اسپورت، فرشاد جانفزا در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم، در مورد مصدومیتی که در نهایت منجر به پارگی رباط صلیبی‌اش شد گفت: در بازی با پدیده در یک صحنه از روی تکل بازیکن حریف پردم اما هنگام فرود آمدن به زمین، زانویم چرخید. روز گذشته نزد کیهانی رفتم و او پس از دیدن MRI و معاینه زانویم، تشخیص داد که رباطم پاره شده است.

او تأکید کرد: مصدومیت برای هر فوتبالیستی تلخ است اما اگر ناراحت باشم چیزی عوض نمی‌شود. این اتفاق الان افتاده و چیزی هم قابل تغییر نیست. باید خیلی زود جراحی کنم و هدفم این است که با قدرت به میادین فوتبال برگردم.

جانفزا در مورد مشکلات مالی استقلال خوزستان که باعث ناراحتی بازیکنان شده است اظهار داشت: مشکلات مالی مدت‌ها است که وجود دارد اما بازیکنان ذره‌ای دست از تلاش برنداشتند. کسی از استقلال خوزستان حمایت نمی‌کند و در این مدت فقط استاندار تلاش کرد تا مشکلات کمتر شود. ما قهرمان لیگ شدیم و نماینده ایران در آسیا هستیم اما انگار یک تیم دسته سومی هستیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادی
|
Spain
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
1
7
این مشکلات بر میگرده به دست های پشت پرده تیمهای شهرستانی که قهرمان لیگ میشن سال بعد باید نابود بشن فقط تو ایران اینجوریه ..همه جای دنیا وقتی تیمی قهرمان میشه سال بعد بودجه اضافه میشه وبازیکنا بهتری جذب تیم میشن ..اما ابنجا ایران واقعا متاسفم برا خودمون .متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
4
1
حالا بگید ویسی چرا رفت؟!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها