به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۱۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

شاگردان موسی سواری در راه ژاپن

شاگردان موسی سواری در راه ژاپن

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نوجوانان فولاد خوزستان به نمایندگی از ایران عازم کشور ژاپن خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، فدراسیون فوتبال ژاپن چندی پیش از فدراسیون فوتبال ایران خواست تا یک تیم نوجوانان از بین باشگاه‎های ایرانی را جهت حضور در تورنمنت جی لیگ در رده زیر 16 سال ژاپن معرفی کند.

با توجه به قهرمانی تیم نوجوانان فولاد خوزستان در رقابت‎های فصل گذشته لیگ برتر نوجوانان کشور، این تیم جهت عزیمت به ژاپن معرفی شد و قرار است به‎زودی عازم این کشور شود.

تیم نوجوانان فولاد خوزستان با سرمربیگری موسی سواری، مربیگری عبدالرسول عطاشنه و سرپرستی محمود صالحی موفق شد سه سال متوالی قهرمان لیگ برتر نوجوانان ایران شود و رکورد 48 بازی بدون باخت را در فوتبال ایران به ثبت برساند.

در همین راستا، موسی سواری به‎دلیل حضور در کادر فنی تیم اصلی فولاد خوزستان نمی‎تواند تیم نوجوانان فولاد را در سفر به کشور ژاپن همراهی کند اما سایر اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم قهرمان مشکلی برای سفر به ژاپن ندارند، مگر اینکه مدیریت باشگاه فولاد تصمیم بگیرد افراد دیگری را به‎جای مربی و سرپرست تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر نوجوانان ایران راهی ژاپن کند.

شرایط سنی تورنمنت نوجوانان جی لیگ ژاپن به گونه‎ای است که بازیکنان فصل گذشته تیم نوجوانان فولاد قادر به حضور در آن هستند و در واقع تیم نوجوانان فولاد می‎تواند با همان ترکیب تیم قهرمان به رقابت‎ها اعزام شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
3
تیم جوانان قراره اعزام بشه.جالبه...تیم نوجوانان قهرمان شده جوانان رو میخوان بفرستن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها