به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
تعداد نظرات: ۶۶ نظر

تلاش جریان خاص برای جدایی سروش رفیعی

تلاش جریان خاص برای فریب هواداران فولاد

خوزستان اسپورت- هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان چشم انتظار اقدامات مدیران این باشگاه برای بازگرداندن سروش رفیعی به فولاد هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تقریباً همه هواداران فولاد خوزستان از اتفاقاتی که طی لیگ پانزدهم در باشگاه فولاد رخ داد، بااطلاع هستند. اتفاقاتی که باعث شد باشگاه فولاد با وجود بودجه قابل توجه نتواند نتایج مطلوبی کسب کند و به‎جای قرار گرفتن در کورس قهرمانی، به ماندن در لیگ برتر قناعت کند.

این اتفاقات باعث شد تا مدیران شرکت فولاد خوزستان قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران دست به تغییرات زیادی بزنند و علاوه بر تأکید بر استفاده از نیروهای بومی در کادر فنی و بازیکنان فولاد، ترکیب جدیدی را برای هیئت مدیره این باشگاه تعریف کنند تا این باشگاه در مسیری متفاوت از سال قبل حرکت کند.

در همین راستا، با وجودی که تیم فولاد خوزستان نتوانست در دو بازی خانگی ابتدای فصل جدید نتیجه خوبی بگیرد، هواداران این تیم به‎دلیل سالم‎سازی و سیاست شفاف کادر فنی و هیئت مدیره فولاد، پای این تیم ایستاده‎ و حمایت خود را از فولاد اعلام کرده‎اند.

از دیروز اما اخبار نگران کننده‎ای در رابطه با تیم فولاد خوزستان منتشر شد که امروز بخشی از آن به واقعیت پیوست. نکته قابل تأمل اینست که این اتفاقات توسط یک جریان خاص در تهران برنامه‎ریزی شده و در حال اجراست. جریانی مخرب که همزمان با پیش بردن نقشه‎ی طراحی شده، اطلاعات غلطی را از طریق تریبون رسانه‎ای خود به هواداران فولاد ارائه و ادعا می‎کند اتفاقات اخیر در تیم فولاد ربطی به‎هم ندارد!

این در حالیست که جزئیات نقشه‎ی طراحی شده توسط این جریان خاص، از ظهر روز گذشته فاش شده است و اکثریت هواداران فولاد خوزستان از آن اطلاع پیدا کرده‎‎اند. نقشه‎ای که آخرین و مهم‎ترین قسمت آن به جدا کردن سروش رفیعی از فولاد در نیم‎فصل لیگ شانزدهم و انتقال این بازیکن به یک باشگاه دیگر مربوط می‎شود.

طبیعی است که طراحان این سناریوی شوم علیه تیم فولاد خوزستان، فعلاً همه چیز را انکار کنند و با دادن آدرس‎های غلط سعی در فریب هواداران فولاد خوزستان تا رسیدن به نیم‎فصل داشته باشند، اما به‎نظر می‎رسد که این فریب‎کاری چندان دوام نداشته باشد، چرا که امروز نیمی از واقعیت آشکار شد و نیمی دیگر از آن نیز ملموس است.

در چنین شرایطی، انتظار می‎رود که مدیرعامل و سرپرست تیم فولاد خوزستان برای جلوگیری از اجرای بخش پایانی سناریوی طراحی شده توسط این جریان مخرب فوتبال ایران وارد عمل شوند و راهکارهای لازم برای ممانعت از جدا کردن سروش رفیعی از فولاد خوزستان را اتخاذ کنند، چرا که از یک‎طرف سرمربی تیم فولاد تأکید ویژه‎ای برای بازگشت این بازیکن به فولاد دارد و از طرف دیگر، هواداران پرشمار فولاد خوزستان چشم انتظار دیدن دوباره سروش رفیعی با پیراهن فولاد خوزستان هستند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶۶
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
10
فريب پشت فريب بازيكن خارجي شد ساسان انصاری و سروش رفیعی هم ميشه حسين كعبي
jafar
|
Switzerland
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
8
در قسمت ورزشی خبر داغ ۱۴ شهریور ۹۵ نوشته شده که طاهری عضو کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفته که سروش رفیعی با فولاد قرارداد ندارد و بعد از اتمام سربازی بازیکن آزاد خواهد بود . ضمن اینکه صحت و یا سقم این خبر معلوم نیست همه هواداران فولاد خوب می دانند که رفیعی بازیکن فولاد بود و هست و در حین مسابقات فصل مجبور به ترک تیم و رفتن به تراکتور جهت انجام خدمت سربازی شد . از خوزستان اسپورت خواهشمندم اگر من درست می گویم ویا اشتباه میکنم توضیح دهد با تشکر
مدیر پایگاه سلام
فرمایش شما صحیح است اما در این رابطه باید منتظر توضیحات مدیریت باشگاه فولاد نیز باشیم.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
1
4
سرپرست فولاد! !!!!!!!
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
6
اره اولش گفتن سروش رفیعی بازیکن آزاده بعدش که دیدن جو خراب شد نوشتن سروش برمیگرده به فولاد و اصلا ربطی به ساسان نداره خیلی تابلو دروغ مینویسن فقط میخاستن یه طوری خبر دیشب شمارو تکذیب کنن که روسیاه شدن چون ساسان اومد اهواز و بست.
من دیگه شک ندارم که سروش نمیاد چون کاهکش توی مصاحبش گفته اطلاعی از قرارداد سروش ندارم!
دیروز گفته بود اطلاعی از اومدن ساسان ندارم و با ساسان مذاکره نکردیم ولی ساسان امروز اومد
قرارداد بست. با این حساب سروشم رفتنیه فقط تا نیم فصل میخان مارو بازی بدن
ابادانی
|
Germany
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
2
7
اقای سعداوی دست کم 99 درصد هواداران علیرغم نتایج تیم در بازیهای این فصل و قرار گرفتن در رده اخر از شما راضی هستند. علتش هم اینست که شما فرد سالمی هستید. اینکه شما نمیخواهید با اعتراض کردن برای تیم حاشیه بسازید قابل درک است اما سکوت زیادی هم مشکلات شما و تیم را چند برابر می کند.
متاسفانه حاشیه خودش به سراغ شما آمده است بدون اینکه نیازی به اجازه شما باشد. به نظرم اقای کیروش را الگوی خود قرار دهید. جنگ لازم است. شما ادم متین و موقر وارامی هستید اما در میان گرگها نمی توانید بگویید من کار خودم را می کنم زیرا انها تیم را می درند. بجنگید به اندازه لازم بجنگید و اعتراض کنید صدها هزار هوادار خوزستانی پشت شما هستند.
بجنگید لطفا. سکوت کافی است ...
تاابد فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
4
آقای اژدری جون مادرت استعفا بده مگه تو مدیر عامل نیستی؟ آخه چرا میذاری هرکس و ناکسی با اسم فولاد بازی کنه؟ اگه نمیتونی تیمداری کنی خو برو دیگه. والله گیج شدیم از یه طرف باشگاه میگه با سروش قرارداد داریم و سازمان لیگ هم میگه قرارداد نداره. خدایا خودت به داد فولادمون برس.
رضا فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
6
سلام
خوزستان اسپورت.
سایت فولاد این لینک رو زدهhttp://fooladfc.ir/Fa/news-details/8017/بازگشت-ساسان-انصاری-به-فولاد-خوزستان.
خداییش مسخره بازیش در اوردن.
ی چند تا هوادار بودن اونشب گفتن اقا رضا برا متاسفیم و منو عاشق اسکوچیچ معرفی کردن.
حالتون چطوره.
اقا نعیم بازیکنی که به کل هوادارا پشت کرد هر چی خاست گفت رو برگردوندند براتون. حالشو ببرید.خوش تکنیک خوش استایل سرعتی شوت زن.بهترین بازیکن لیگ. مبارکمون باشه.
سعداوی هم رفت بازیکن مازاد پرسپولیس رو اورد.
پشت گوشمون دیدیم سروش میاد.
فقط من موندم این اقای باصطلاح بازیکن حرفه ای روش میشه بیاد اهواز.
باتشکر
خوزستان اسپورت مدیونی نچاپی
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
5
بخدا اگر مدیریت باشگاه فولاد کمی تلاش کنه برای قضیه سروش رفیعی ، اگر هم بفرض نتیجه نگیره ، بازم ازشون تشکر میکنیم که تلاششون رو کردن ، ولی مشکل اینه که هیچ حرفی نمیزنن . شما مینویسید مدیرعامل و سرپرست دفاع کنن ولی نمیگید که سرپرست همش میگه من از هیچی خبر ندارم ، خب اقلا سرپرست بگه آره سروش بازیکن ماست با ما قرارداد داره آخه چرا بهانه میده دست اون مافیای تهران که دستشون از فولاد کوتاه شده و از سوزش و ناراحتی دنبال هر سوژه ای هستن تا جو درست کنن . از حاج نعیم تعجب می کنم چطور انصاری رو قبول کرد یعنی واقعا نمی دونه عامل نفوذی اونهاست و با برنامه فرستادنش داخل فولاد ؟ خواهشا یه کم مطالب رو بیشتر باز کنید و همه چیزو بنویسین تا فکر نکنن چون تیم شهرستانیه هر توطئه ای بتونن علیهش بکنن
پاسخ ها
jafar
| Switzerland |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
اینها فکر کردن مردم ساده اند ! عجیبه سرپرست فولاد بگه خبر نداره که رفیعی با فولاد قرار داد داره یا نه ؟ ! کاشکی کپی قرارداد رفیعی با فولاد را در این سایت بگذارند تا همه چیز معلوم بشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
8
1
از طرف هواداران پرسپولیس می گوییم ما سروش رفعیی را نمی خواهیم اگر برای شما فولادیها اسطوره است سروش.برای ما یک بازیکن عادی است بازیکن برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس باید التماس وگریه کند.نه اینکه بازیکن مرجوعی باشد
پاسخ ها
ابادانی
| Germany |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
پرسپولیس؟ اسطوره؟؟؟؟ مثل کی؟؟؟؟ واقعا مثل کی؟ مهدوی کیا از معدود بازیکنانی ابی وقرمز هست که هم با اخلاق بود و هم از نظر فنی خوب. و همین مهدوی کیا محصول بانک ملی بود و نه پرسپولیس.نود ونه درصد بازیکنان پرسپولیس و استقلال از نظر اخلاقی هیچن.هیچ.البته همین مهدوی کیا به خدا قسم خیلی کمتر از ستاره های خوزستانی هم پستش مثل حسین کعبی بود.اما شما تهرانیها هم رسانه دارید و هم مافیا و بازیکنانتون رو بهشون میدون میدین و اونها رشد می کنند.همین تیم فعلی ملی رو ببینید خداییش زهیوی بهتره یا طارمی؟؟ زهیوی هم تکنیکش و هم شم گلزنیش صد برابر بهتر از طارمی است. اما رسانه ها طارمی رو گنده کردن.خداییش تو تاریخ فوتبال ایران ما چند هافبک فانتزی مثل ایمان مبعلی داشتیم و داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پرسپولیس و استقلال فقط پول بیت المال رو حروم می کنند و اسم خودشون رو میذارن بزرگگگگگگگگگگگگ.
مهدی آریایی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
برادر آبادانی عزیز متنی که نوشتی حرفه دله من بود . زنده باد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
6
خوزستان اسپورت سلام
من بشما می گم چرا سایت ... امروز از صبح سعی می کرد خبرهای شما رو تکذیب بکنه.
اونها چندروز پیش نوشتند یک شنبه آلویس نانگ میاد اهواز قرارداد می بنده ولی شما نوشتید یک شنبه ساسان انصاری میاد اهواز قرارداد می زنه و قضیه سروش رفیعی رو افشا کردید.
ساسان که اومد و دست شون رو شد، می خوان یکجورایی قضیه رو منحرف کنند با خبر و مصاحبه و تیترهای معکوس با خبرهای شما که به نظرم اصلا اهمیت ندید چون حقیقت آشکار شد و امروز یک شنبه بود و ساسان انصاری اومد اهواز پس بقیه داستان همونی هست که نوشتید ولی امیدوارم و امیدوارم و امیدوارم که اژدری و کاهکش این بار همت کنند یک شکایتی یک مصاحبه ای یک دعوای رسانه ای چیزی راه بندازند بهرحال انسان به امید زندست و امیدوارم یک حرکتی بکنند
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
4
قطعا عدم قاطعیت اژدری فضا را برای گستاخی جریان خاص تهرانی مهیا کرده است .اگر قوانین را طبق مستندات ارائه ندهند و کار به انتخاب خود سروش رفیعی کشیده شود قطعا با پیشنهاد اغوا کننده و قابل قبول سروش از این مجموعه جدا خواهد شد .اژدری بار دیگر ثابت خواهد کرد ملاک انتخابش برای فولاد از سوی مسوولین فقط بی لیاقتی او است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
7
3
انشاله سروش تراکتور بمونه.بابا چقد بزرگش کردید.یک لحظه فکر کردم لیون مسی
پاسخ ها
مهدی آریایی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
دوست عزیز بحث حق خوریه که بازم بر استان خوزستان میاد نه سروش رفیعی .
غریبه آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
1
5
سلام
بر خود لازم میدآنم از هوشیاری و تحلیل موشکافآنه سایت وزین ورزش خوزستان و افشای طراحی شدن این نقشه شوم و مخرب، تشکر و قدردانی نمایم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
6
این دوستان پرسپولیسی که گفتن سروش بازیکن نیست و از این حرفها. اصلا بحث خوب بودن یا بد بودن سروش نیست. سروش که سطح بازیش مشخصه و نیاز به تعریف نداره. بحث اینه که چرا صداقت وجود نداره و مسوولین نمیان رک و پوست کنده حقیقت رو به هوادار بگن و مدارک نشون مردم بدن. بابا آدم خندش میگیره مدیرعاملای پرسپولیس و استقلال راجب سروش رفیعی مصاحبه میکنن ولی مدیرای فولاد اصلا هیچ اسمی ازش نمیارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
1
فقط تقدير. ميتونه باشه معلوم نيست بياد فولاد بره پرسپوليس يا سپاهان يا استقلال . همه چى دست سرنوشته
m6
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
3
این جریان چند ماهه کلید خورده بازوی رسانه ایش هم کاملا شناخته شده است
با مصاحبه ها ی دروغ و تحلیلهای جهت دار و مغرضانه
ولی ما فولادیها نباید مرعوب این بازی بشیم باید با قدرت و منسجم رفتار کنیم و خواهان بازگشت سروش بشیم
من از منابع موثق شنیدم که سروش با فولاد قرارداد داره و خود سروش هم مایل به بازگشته تنها نگرانی کارشکنیها و عدم تدبیر مدیران باشگاهه که قادر به انجام هر گونه فاجعه ای هستن
حامد فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
2
سروش خط قرمز هواداران فولاده،این وظیفه مدیریته که سروش وبرگردونن
foolad girl
|
Iraq
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
3
اژدری و کاهکش این پست و مقام چه ارزشی برای شما داره که توی دوسال فولااااد و به چه روزی انداختید و همدست تهرانیا شدید؟
شرم بر خائنین به فولاد
foolad girl
|
Iraq
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
3
قول میدم اگه اژدری رو دعوتش کنند تو یه برنامه نمیتونه ده دقیقه حرف حساب بزنه بعد شده مدیر عامل
رضا فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
4
واقعا خجالت اوره.
انقد هی نگین فلان کسک و فلان و فلان.
اینم از سعداوی. تشویق طولانی فراموش نشه لطفا. ایشون تیمو به بالای جدول نزدیک میکنه و فوتبال با کیفیت ارايه می دهند. از خرید ایمانی میشد فهمید.
و البته شاه ماهی خرید فصل.
سلطان ساسان انصاری!
چقد خوشحال شدم رفت.
حالا خاک تو سر خوزستان شده. قحط بازیکن افتاده از نوراباد ممسنی فارس بازیکن بیاریم.
اخه بازیسازه. سر زنه. شوت زنه.قلدره .دریپل زنه. چی داره. حیف پول.
ما تو عسلویه 21 روز کار میکنیم واسه ماهی 2 تومن.
بعد اقا لگد زده زیر گربه یا نزده با استایل فوق فوتبالیش.500 میلیون.
ادمین بچاپ که دلم پره.
واقعییتش بعد رفتنه اقای دهکردی دیگه فوتبال خوزستان و ایران برام مسخره شده. باری به هر جهت. سالی باید ی تیمو قهرمان کنن. حالا ب هر قیمت. هیچ ضابطه و قانونی توش نیست. هردنبیلی.
اکادمیت برا تیم سرباز بازیکن میسازه. و خودت میری پیر پاتال های 1 میلیاردی و مازاد میخری. اقا جمعش کنین این فوتبالو که جز حرص چیزی برا ما نداشت.
بچاپی ها ادمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
5
بحث خوب یا بد بودن سروش نیست بنظر من کل ایران باید جلوی بی عدالتی و زورگویی استقلال پرسپولیس اصفهان و تبریز بایسته متعصفانه این سه شهر تو همه زمینه ها حق کل ایران رو خوردن
استقلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
4
0
متاسفانه رو درست بنویس در ضمن اسم استقلال رو قاطی مشکلات تیم شما و لنگ نکن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
2
قيد اقاي رفيعي رابزنيد باپول هاي كه تيم هاي پايتخت ميدن محال اقاي رفيعي برگرده به فولادخوزستان.
موسوي شادگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
4
0
اقای ابادانی اولا طارمی بوشهری نه تهرانی.ولی اگر شما زهیوی را بهتر از طارمی می دانید نظر شخصی شماست وما احترام می ذاریم.ولی برای کیروش تهرانی یا خوزستانی فرقی نداره.در ضمن اسم اوردن اسطوره ای پرسپولیس رو ازیک بچه دوساله هم میشه پرسید نیاز نیست ما بگییم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
5
0
خواهشا اسم حسین اقا کعبی را نیاورید چون خودش بارها اذعان کرده پرسپولیسی است برای ما فرقی بین کعبی ومهدوی کیا نیست هر دو اسطوره پرسپولیس هستند برید بپرسید چراکعبی جان که یکسال تو پرسپولیس بوده خودش پرسپولیسی می دونه نه فولادی.البته افتخار می کنیم که خوزستانی هم هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
1
2
اقای اریایی.اگر طبق قردادی که در هییت فوتبال خوزستان نوشته شده.رفعیی با فولاد قراردااد داشته باشه.هیچ بنی بشری حتی خودش هم که بخواد نمی تونه تیمی غیر از فولاد بره. فقط خواهشا الکی فضا رو متشنج نکنید. فرضیه توطیه رو پیش نکشید تیم بزرگی مانند پرسپولیس وارد مشکلات مدیریتی تیمتان نکنید .
مهدی آریایی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
7
توویه کشور ما همه چی انحصاریه . اون از صدا وسیما که 95 درصد به تهران اختصاص داره و 5 درصد به بقیه کشور و اینم از فوتبال که برای کل کشور جا انداختن که استقلال و پرسپولیس تهران متعلق به کل کشور هستند . واقعا بهش فکر کنی خنده داره طرف تیم شهرش رو ول میکنه میره تیم تهران رو تشویق میکنه . برید اینو برای هرکسی توو هرجای دنیا تعریف کنی شاخ درمیاره . بازم خدا رو شکر باهمه این داستانها این دو تیم توویه این چند ساله هیچ پوخی نشدن :))))))
مهدی آریایی
|
Germany
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
2
از سایت وزین خوزستان اسپورت خواهشمندیم بیانیه ساسان انصاری خطاب به هواداران فولاد را که در سایت باشگاه منتشر شده در سایت درج کند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
4
استقلال و پرسپولیس سروته یه کرباسن 2 تا مفت خور و بدون کمترین کمک به فوتبال ملی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
4
استقلال پرسپولیس با... خوزستانی ها میرن بالا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
1
کاربر گرامی آبادانی خونگرم ضمن عرض سلام خواستم به سمعتان برسانم که نظرتان را کاملا تائید میکنم البته نه فقط من بلکه شاید اکثر هواداران خوزستانی با شما همنظرند ولی در آخر صحبتهایتان فرموده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
3
کاربر گرامی آبادانی خونگرم ضمن عرض سلام خواستم به سمعتان برسانم که نظرتان را کاملا تائید میکنم البته نه فقط من بلکه شاید اکثر هواداران خوزستانی با شما همنظرند ولی در آخر صحبتهایتان از آقای سعداوی خواسته بودی که سکوت نکند و هواداران از او حمایت خواهند کرد آیا بنظرت ما هواداران واقعا حمایت خواهیم کرد آیا فکر نمی کنی که ما هواداران خوزستانی در این سالهای اخیر نسبت به مشکلاتی که توسط مسئولین در تیمهایمان بوجود می آید بی تفاوت شده آیم و فقط زمانی به ورزشگاه میآییم که مطمئن شویم که تیممان میبرد و زمانی از فولاد یا استقلال یا صنعت حمایت میکنیم که در کورس قهرمانی قرار بگیرند آیا در طول این دو سال بنظرت لازم نبود که یکبار با حضور پنجاه هزار نفری در الغدیر اعتراضمان را نسبت به تصمیمات غلط مسئولین باشگاه فولاد اعلام میکردیم آیا چند نفر از صدها هزار هوادار خوزستانی از مدیریت اژدری راضی هستند پس چرا اعتراض نمی کنیم تاکنون نسبت به کم کردن بودجه باشگاه چند بار اعتراض کردیم آیا مگر پارسال استقلال خوزستان با کمترین بودجه و جوانان بومی قهرمانی لیگ را از پرسپولیس با آن همه دنگ و فنش و بازیکنان میلیاردیش نگرفت پس چرا الان که قصد دارند با ندادن حق بازیکنان تیم را به حاشیه بکشاند اعتراض نمی کنیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
5
0
حتما انتظار دارید که شبکه۳بازیهای فولاد را پخش کند یجای پرسپولیس.به نظرشما در روستاهای سیستان و حتی روستاهای دور ترین نقاط ایران مردم دوست دارند بازی های پرسپولیس را ببینند یا فولاد.چرا جای دور بریم روزی که همزمان پرسپولیس وفولاد بازی دارند که بازی پرسپولیس از کانال ۳وبازی فولاد از کانال خوزستان پخش می شود بروید در شهرهای مانند شوشتر یاباغملک ببینید مردم کانال۳رو می بینند یا بازی فولاد؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
3
خب ما هم داریم همین رو میگیم داریم میگم رسانه ها و مسئولین بیش از حد به شما پرداختن و بزرگتون کردن در صورتی که پرسپولیس حتی یکبار هم نتونسته به فینال آسیا برسه خب این همه توجه بهش میشه نباید یه خروجی ارزشمند داشته باشه واسه کشورمون مثل قهرمانی آسیا هروقتم میره آسیا آبروی ایرانو میبره از کشورهای کوچولوی همسایه ماشالا 5تا5تا میخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
4
0
سال ۱۳۷۰پرسپولیس قهرمان جام در جام اسیا شده.اطلاع ندارید مشکل ما نیست.فولاد در سال اول باشگاه اسیا چند گل از تیم کویت در کویت خورد.در ضمن افتخار فولاد هم خریدن سهمیه لیگ برتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
3
حالا اینقدر سنگ پرسپولیس را به سینه میزنی چیش به شما میرسه حالا کسی که از تیم شهر یا استانش حمایت میکند دلش خوشه که این تیم داره برای شهرش افتخار کسب میکند و آن افتخار بنام شهرش ثبت میشود البته نا گفته نماند امثال شما در کشورمان متاسفانه کم نیستند که بدلیل کمبود اعتماد به نفس سعی میکنند با حمایت از یکی از دو تیم سرخابی پایتخت خودشان را در نظر عموم بزرگ جلوه دهند در دبیرستان یک همکلاسی داشتیم که بدلیل کم توجهی بچه ها به او مدام اسم پرسپولیس را روی جلد کتاباش می نوشت تا همه متوجه شوند که او هوادار پرسپولیسه و به خیال خودش بچه ها بیشتر به او توجه کنند و احترام بگذارند جالب اینکه رفته بود اسامی تمام بازیکنان پرسپولیس را حفظ کرده بود ولی اگر عکس بازیکنان پرسپولیس را جلوش میگذاشتی یکی را درست نمی گفت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
3
0
عشق به پرسپولیس نیازی به سود مادی نداره.در ضمن احتمالا مدرسه که شما درس خوندید مدرسه استتنایی بوده!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
2
استقلال و پرسپولیس مث همن .
من نميبينم كسى كه به فولاد و اس خوزستان زبونبازى كنه وقتى اسمشون مياريد دو ركعت نماز بخوانيد .
با شما هستم پرسپوليسى اند استقلالی

m6
خوزستان مهد فوتبال ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
4
فولاد القادسيه کویت رو 6-0 برد آخر جنابعالی رو چه به فوتبال معلومه که خیلی هم به اطلاعاتت مینازی نابغه ندزدنت
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
2
0
فولاد در گروه چهارتیمی ان سال چندم شد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
4
اولا پرسپولیس رقباش از کشورهای بدبخت بیچار های مثل بنگلادش میانمار برمه تیمور شرقی ویتنام بوتان و هند بود همه میدونن اون جام اصلا ارزشی نداشت حتی خود پرسپولیسی ها هم روشون نمیشه بگن قهرمان اون جام شدن.دوما تمام رکوردهای تیم های ایرانی در آسیا دست فولاده از جمله بیشترین گل زده در خونه حریف رکورد بدون باخت در یک فصل بیشترین امتیاز در یک فصل بیشترین گل زده در یک فصل بهترین برد داخل خونه ولی پرسپولیس رفت 5تا از الغرافه قطر خورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
4
0
پرسپولیس در نیمه نهایی الهلال عربستان را شکست داد.بزرگترین رکورد فولاد که ما نمی تونیم بهش دست پیدا کنیم تاابد خرید سهمیه لیگ برتر از اصفهانیها!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
2
سهمیه خریدن بهتر از اینه که حق باشگاه های دیگه رو بخوری و آخر سر هم بی جام بمونی !!!!! شما پرسپولیسی ها یه افتخار دیگه هم دارین 6 گل خورده از فتح !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
2
0
اگه نظر شمااین که (...سهمیه خریدن خوبه).... به نظرت احترام می ذارم.ودیگر جواب حرف هایت را نمی دم.
مهدی سزاوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
0
بابا چرا با پرسپولیسیا بحث میکنید؟ اینا یه عمره با استقلالیا بخاطر دوتا گل اینور اونور که هیچکدومشونم یادشون نیس دارن تو سرو کله هم میزنن...
جواب اینا فقط خاموشیه دوستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
0
نقشه شون عملی شد. سروش هم گفت نیم فصل بازیکن آزادم. اونهای که با این باند تهرانی همکاری کردن خوزستانی اصیل نیستن چون خوزستانی اصیل به تیمش خیانت نمیکنه. کاش مرجعی بیاد رسیدگی کنه با اینها برخورد کنه که سرمایه تیم استانو راحت میدن میره اینهمه سال براش خرج کردن تا بازیکن شد الان راحت بدون پول رضایتنامه میبرنش هرجا دوست داشتن
یوسف فولاد نفت اس خوزستان واهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
0
درود برهواداران متعصب خوزستان

طرفدارای پرسپولیس واستقلال خوب گوش کنند

اگه دولت ازشما حمایت نمی کرد شما باید ۱۰سال پیش به
لیگ دسته ۱سقوط میکردید اگه رسانه ها تیم هاتونو بیش ازحدرسانه ای نمی کردند الان شما مثل راه اهن میشد اگه اون سالی که ازسپاهان ۶امتیاز کم نمی کردند اون موقع سپاهان قهرمان میشد نه پرسپولیس اگه خداد افشار اون حق خوری نمی کرد استقلال اهواز به جای نایب قهرمانی باید قهرمان لیگ برتر میشد درضمن بهترین بازیکنا توایران خوزستانی هستند بیشتربازیکنای سرخابی خوزستانی هستند شماها به چه نازید یادتون رفته ۲۰۰۶ اکثربازیکنا خوزستانی هستندویاکه خوزستانی نیستند در فولاد بازی میکردند ده ۵۰به جای تیم ملی ایران باید بگیم تیم ملی خوزستان اگه رسانه ها تیم های خوزستانی رسانه میکرند به خدا قسم قهرمانی که هیچ حتی سهمیه اسیا هم نمی گیرید
وبرای بعضی ها متاسفم که‌تیم شهرشون ول کردند رفتند سراغ تیم های دیگه ووقتی تیم خوزستانی قهرمان شد میان به جمع هواداران خوزستانی

ادمین بچاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
0
ااره زشت به خداتیم شهرمان ول کنیم چسبیدیم به تیم تهرانی ولکم این تیم شهرمان ،اهواززززززرر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
0
شش امتیاز از پرسپولیس کم کردن،اقای متعصب!!!
برزیلته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
0
نه اقای عزیز ازسپاهان کم کردند بازی سپاهان واستقلال بود که که سرباز بی گناه به ندونم کاری تماشگران چشمشو از دست داد یادته اقای ناقلا مواظب باش ندزدنت

ادمین مدیونی نچاپی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
0
0
پرسپولیس بخاطر ندادن پول بازیکن خارجی از طرف فیفا۶امتیاز کم کردن.سپاهان بخاطران حرکت ۶ماه از بازی در اصفهان محروم کردن.یه سرچ کن می فهمی.برزیلته!!!!!!!!!
ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
0
اقای ناشناس پرسپولیس اگه افتخاری تقویم خودش داره باید مدیون بازیکنان خوزستانی باشه بعدش اون ازسپاهان شش امتیاز کم کردند قرار ازپرسپولیس هم کنند شایعه کردند به لیگ دسته ۱ سقوط اما فقط حرف وحدیث که یعنی بگیم قانون برای همه یکسان هست اما همش دروغ

برات که تو یه خوزستانی هستی وخودتوبه عنوان یه هوادار پرسپولیس معرفی کردی امان از غریب پرستی

حالا یه تهرانی میاد طرف داری تیم غیر شهرشو بگیره

بچاب ادمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
0
فقط اگه فهمیدید که پرسپولیس با کم کردن۶امتیاز تونست قهرمان بشه.بیاید اعتراف کنید
ابویاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
0
بچه ها ول کنید نمی خواد اعصاب خودتونو خراب کنید بزار هرحرفی بگه ب فعلا توبازی متقابل بین خوزستان وسرخابی ها امسال ما موفق بودیم بعدش منتظریم که بازی فولاد وپرسپولیس تو اهواز ببین چه جهنمی میشه الغدیرواسه پرسپولیس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
0
من هم اگر سند رو کردید که از سپاهان۶امتیاز کم کردن.حاضرم بگویم پرسپولیس قهرمانیش بی ارزش است!!خواهش می کنم یه سرچ ساده کنید جواب بدید،یا سکوت کنید!!!!!!
ابویاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
1
بچه ها ول کنید نمی خواد اعصاب خودتونو خراب کنید بزار هرحرفی بگه ب فعلا توبازی متقابل بین خوزستان وسرخابی ها امسال ما موفق بودیم بعدش منتظریم که بازی فولاد وپرسپولیس تو اهواز ببین چه جهنمی میشه الغدیرواسه پرسپولیس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
0
اینقد پرسپولیسی تو اهواز وخوزستان داریم که کسی نتونه شاخ شونه بکشه.از پشت سکواستادیوم سنگ انداختن اسمش چیه؟
یوسف فولاد نفت اس خوزستان واهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
0
توورزشگاه غدیر معلوم میشه کی طرفدار داره ... تهرانی
ادمین بچاب
مختار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
1
مفخورترین تیم های دنیا ..پرسپولیس واستقلال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
1
مفخور؟!؟!
فولادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
0
0
به خدا همش حق خوري قبلا زمان علي دايي يكي بود كه علي دايي را زير پاگذاشت مهدوي كيا. را در استقلال خوابوند 18سالگي بازيكن تيم ملي 20سالگي كه با علي داي ميخاست بره خارج ولي اون بارسا علي داي باير گفته بود كه تو فرودگاه بودم پاسپورتش نيومد يك ساله ديگه موند استقلال چي شد گولش زدن با اين دخترا 8 سال محروميت با اينكه كه بچه روستا وكوچك بود اين بد بدخت هشت سال محروم بازيكنا پرسپوليس استقلال چيزي نشد براچي اين بازيكن الان نبايستي اسطوره باشه ولي چي چون عرب خوزستان بود ميدونيد كيه بهتون ميگم مجاهد خذيراوي بچه عرب ابادان كه اسطوره جوان خوزستان بود كه بارسا _السد قطر_باير لوركوزن ولي آخرش چی؟ ماچقد نفط داريم كل اقتصاد ايران تو خوزستان. ولي حاضر نيستن يك تيم از ما بیاد بالا همه اين ميلياردها كجا دست تهران وتيماش ما بدبختا 2ميليون نداريم به بازيكنامون بدهيم فوقش هم اب مون رو بردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
0
0
باسلام آقای سروش یادت باشه تمام بازیکنان خوزستانی که به استقلال وپرسپولیس رفتن شدن توپ جمع کن یاسوژه حاشیه نبایدمنکرزحمات باشگاه فولاد باشی چراکه برات زحمت کشیدندنون ونمک خوزستان خوردی معرفت داشته باش بت حق میدم تابه پرسپولیس یا استقلال نری یعنی تیم ملی نمیری
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها