به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹

رضائیان: شرایط مالی تیم نفت زیر صفر است

مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان گفت: شرايط مالي تيم ما زير صفر است. وقتي بدهكار باشي و هيچ پولي هم نداشته باشي اين يعني وضعیت زير صفر است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، مسعود رضائيان اظهار كرد: امروز قرار بود جلسه​اي با اسپانسر مورد نظرمان برگزار كنيم كه به خاطر دلايلي اين جلسه به روزهاي آينده موكول شد. ما خوشبين هستيم كه بتوانيم با اسپانسر به توافق برسيم و اميدواريم اين امر محقق شود.

وي در خصوص شرايط مالي تیم و حضور بازیکنان در تمرينات، گفت: در هر صورت بازيكنان تيم به كارشان ادامه و كادر فني هم كار خودش را انجام مي​دهد. بايد بگويم شرايط مالي تيم ما زير صفر است. وقتي بدهكار باشي و هيچ پولي هم نداشته باشي اين يعني وضعیت زير صفر است. ان​شاالله كه وضعيت تيم با توافق با اسپانسر مورد نظر حل شود.

مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان افزود: شرايط حال حاضر نفت خوب است و بازيكنان، با انگيزه تمرين مي‌كنند. ما قرار بود چهاردهم بهمن​ماه اولين ديدارمان را در ليگ انجام دهيم اما برنامه تغيير كرد و نهم به مصاف پيكان خواهيم رفت. اميدوارم در چند روز آينده بتوانيم بازيكنان را شارژ روحي و مالي كنيم تا بتوانند با روحيه مضاعف از ديدار اول تيم بعد از تعطیلات، سربلند بيرون بيايند.

وي در پاسخ به این سوال که تغییر برنامه باعث ایجاد مشکل در روند آماده‌سازی تیم‌ها نمی‌شود؟ بيان كرد: ما با توجه به برنامه​اي كه داشتيم قرار بود يك ديدار دوستانه با استقلال خوزستان انجام دهيم اما با تغيير برنامه، برنامه تيم​ ما هم تغيير كرد. البته اين شرايط براي همه تيم​ها است و تنها تيم ما نبود كه با مشكل روبه‌رو شد. بیشتر تيم​ها با توجه به برنامه​اي كه دارند در روزهاي آخر آمادگي​شان، ديدار دوستانه انجام مي​دهند اما تغيير زمان برنامه ليگ باعث شد تيم​ها فرصت​هاي خودشان را براي آمادگي بهتر از دست بدهند.

رضائيان در خصوص ديدار تيمش برابر پيكان، گفت: قدم اول ما اين است كه با پيروزی مقابل اين تيم، يك رده بالاتر بياييم و بتوانيم در هفته​هاي بعدي شرايط مناسب​تري را پیدا کنیم. ان​شاالله بتوانيم برنامه​هاي‌مان را به خوبي پیش ببریم و در جايگاه مناسبي در ليگ قرار بگيريم.

مسعود رضائیان در پايان اظهار كرد: در فوتبال هيچ چيز قابل پيش​بيني نيست. تيم ما پتانسيل بالايي براي ماندن در ليگ دارد. ما در نقل و انتقالات چند بازيكن خوب را جذب كرديم و اگر از نظر مالي هم تامين شویم، مطمئنا تيم خوب عمل مي​كند و در ليگ مي​ماند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها