به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

پورموسوی: پورقاز از امروز به تمرینات برمی‎گردد

پورموسوی: پورقاز از امروز به تمرینات برمی‎گردد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: استاندار در تمرین قول داد مشکلات باشگاه را پیگیری کند تا هر چه زودتر وضعیت تیم از لحاظ مالی بهبود پیدا کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیروس پورموسوی در مورد وضعیت استقلال خوزستان، گفت: شرایط مالی که تغییری نکرده است و هنوز مشکلات مالی در تیم وجود دارد. روز گذشته استاندار در تمرین تیم حاضر شد و قول داد مشکلات را رفع کند.

وی در مورد اینکه چرا برای تیم اسپانسر نمی‌گیرند تا مشکلات کاهش پیدا کند، خاطرنشان کرد: با چند اسپانسر صحبت شده اما هنوز باشگاه به توافق نهایی نرسیده است. با یک سامانه پیامکی هم  حدود 2-3 ماه است که مذاکره کردیم اما توافق نهایی صورت نگرفته است.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه چه زمانی عزت‌الله پورقاز به تمرینات باز می‌گردد، عنوان کرد: محمد طیبی و رحیم زهیوی دو بازیکن ملی‌پوش تیم از چهارشنبه به تمرینات بازگشتند. قرار است پورقاز هم امروز به تمرینات باز گردد. باشگاه تمام تلاشش را می‌کند تا هر چه زودتر مشکلات مالی بازیکنان حل شود.

پورموسوی در مورد اینکه آیا استاندار قولی برای حل مشکلات مالی تیم داده است، اظهار داشت: استاندار قول داد تمام تلاشش را انجام دهد تا مشکلات تیم حل شود. استاندارد اعلام کرد با مدیران بانک ملی دیدار می‌کند تا مشکلات گروه ملی حل شود و بدین ترتیب مشکلات استقلال خوزستان که زیر مجموعه گروه ملی است هم حل شود.  امیدوارم در چند روز آینده اتفاقات خوبی در این راستا رخ دهد. تیم ما آسیایی است و اگر به بحران برود شرایط سخت خواهد شد. دو سه روز تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده و امیدوارم اتفاقی نیفتد که پشیمان به بار بیاورد.

وی در مورد دیدار تیمش مقابل پدیده در هفته پنجم لیگ برتر، عنوان کرد: بعد از دیدار مقابل نفت سیر خوبی داشتیم و سه بازی دوستانه قوی انجام دادیم اما وقتی قول‌ها برای پرداخت پول بازیکنان عملی نشد تیم به حاشیه رفت و به یکباره از هم پاشید. ما تمام تلاشمان را کردیم تا این اتفاق نیفتد اما متاسفانه مشکلات مالی به تیم فشار آورد و از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان تاثیر گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد پیروزی ایران مقابل قطر، گفت: بازی اول برای هر تیمی سخت است. از سوی دیگر در خانه و مقابل هواداران به میدان می‌رفتیم و مقابل حریفی بازی می‌کردیم که استاد درگیری و حاشیه است. قبول دارم ایران نشاط و طراوت کافی را نداشت و این مسئله مشهود بود. تیم ملی باید خودش را برای روزهای سخت‌تر آماده کند. در کل کسب سه امتیاز در اولین بازی بسیار مهم و با ارزش بود.

پورموسوی در مورد حواشی که در بازی ایران و قطر به وجود آمد، تصریح کرد: این مسئله نشان می‌دهد که بازیکنان ایران نیاز به تجربه دارند. وقتی تا این اندازه اسیر حاشیه می‌شویم این نشان می‌دهد که تجربه لازم را هنوز به دست نیاوردیم. بازیکنان ما هنوز حرفه‌ای نشدن و احساسی هستند.

وی در مورد اینکه آیا تیم ملی می‌تواند به جام جهانی برود، خاطرنشان کرد: آرزوی هر ایرانی حضور در جام جهانی است و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
1
4
پورقاز رد كن بره
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
4
مشکلات مالی فقط مختص به پورقاز نیست ،ایشان هوای استقلال تهران در سر دارند .
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
4
بابا پورقاز رو بده بره.تو لیگ ایران که هیچ فردا تو بازیا اسیایی هر کی بلند بشه سه تا گل سر میزنه فقط.هم قدش کوتاهه هم سردرگمه.بابا ردش کنید بره فردین بازی در نیارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
جوان بسیار خوب و با معرفتی است اگر هوای تهران تو سرش بود که متصوریان نی خواستش و براش با باشگاه مذاکره کرد او که قرارداد داخلی هم نبسته بود فقط قول شفاهی داد بنظر حافطه دوستان ضعیف است و اصلا کار به معرفت و مرام بازیکنان ندارند پورقاز به قولش وعمل کرد و باید باشگاه هم به تعهداتش عمل کند انشالله با پیگیری استاندتر محترم مسایل و مشکلات مالی حل میشه بازیکان خواهشا صبوری کنند
اسماعیل هفتکل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
مشکلات مالی استقلال خوزستان بشدت دنبال کنید مسولین سایت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
برادر عزیز حافظه دوستان ضعیف نشده و هیچ وقت آن کار بزرگی که پورقاز در حق خودش و فوتبال کشور کرد را خوزستانیها فراموش نخواهند کرد اما بنظرت کمی بیش از اندازه ایشان منت نميذارد دم به دم مگه که من فلان کردم و استقلال را ول کردم و آمدم خوزستان انگاری که آمده تیم دسته دو بعد هم بد نیست پورقاز نگاهی به فیلم بازیهایش در این پنج بازی بیندازد خودش هم باید قبول کند که انتظارات را اصلا برآورده نکرده در ضمن این مشکلات مالی در هر تیمی پیش میاد بخصوص در لیگ ایران که خود بازیکنان موقع امضای قرارداد یقین دارند که تمام این مبلغ را نمیگیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
0
برادر عزیز تیم استقلال خوزستان درسته مدافع قهرمانی است امسال اما بنظرت جایگاه این تیم از استقلال تهران در افکار عمومی و جراید بیشتر از استقلال تهران است شما اصلا توجه نداری فقط می خواهید انتقاد کنید برادر عزیز اقای پورقاز را من و شما نباید بازیش را قضاوت کنیم اگر سرمربی از ایشان رضایت نداره خوب بازیش نمی ده در ضمن کدام تیم لیگ برتری است که ناکنون ریالی پرداخت نکرده جز تیم ما همه تیم ها حداقل بیست درصد بعنوان پیش پرداخت به بازیکنان و کادر فنی پرداختی داشته اند و بدان اگر بازیکتان بدون چون و چرا به این تیم می ایند بخاطر خوش حسابی و خوش نامی باشگاه در پرداخت هایش بوده که داره خراب میشه و در حال حاضروظیفه من و شما فشار اوردن به مالک اصلی گروه ملی وباشگاه یعنی بانک ملی است که باید هزینه تیم را بده و یادمان باشد فصل قبل اقای محمودی از طرف بانک اومد و جام قهرمانی را بالای سر برد و مراسمی هم در بانک ملی در تهران بعداز قهرمانی تدارک دیده شد و همه مسولان بانک ملی قول حمایت بیشتر دادند اما پروسه ول کردن و رها کردن تیم زمانی کلید خورد که این اقایان ویسی را سر کار گذاشتن و باش قرار داد نبستن شما می دونی اقایان به ویسی گفتن بیا تهران و اون بنده خدا را بردن در کافی شاب فرودگاه باش مذاکره کردن شما بعنوان یه خوزستانی قبول داری این رفتار را چون اقای فلانی پرواز داشت سرمربی تیم قهرمان را بیاری تو فرودگاه و بش بگی اقای فلانی و فلانی حاضرند با بودجه کمتر تیم ببندند اخوی ویسی بعد میره سپاهان و می دونی کی و چه کسب باش مذاکره می کنه اقایزدکتر سبحانی مدیر عانل شرکت فولاد مبارکه شما بپرس کدام مدیر عانل از دو شرکت فولادخوزستان و گروه ملی این کار را می کنتد و به تیمشان مانتد خطوط تولید شزکت اهمیت و بها می دهند بعدش ما انتقاد می کنیم که چرا اونا همیشه و بیشتر وقت ها در بالای جدول جا دارند و بهترین بازیکنان را جذب می کنتد نمی پرسیم چرا چرا امثال مهندس نجم السادات سرکار ننی اوریم که بیشترین زیر ساخت را برای فولاد فراهم کرد و اون استادیوم زیبا را دستور ساخت داد و نمی پرسیم مسولان استان در هنگام انصاب مدیران جدید برای شرکت های صنعتی نظر اونا را در خصوص ورزش و هزینه های اجتماعی جویا نمی شن ما که می دونیم قراره کی بره و کی بیاد پس همان اولش باید گربه را دم حجله کشت تا کسی مانتد مدیران جدید گروه و فولاد نیان سرکار و فکر تیم نبلشند در کلام اخر برادر من نقش بودجه و تزریق به موقعه پول اثر گذار لست پس بازیکن حق داره مطالبه پولش بکنه اگر خودت هم بودی هنین کار را می کردی
از من ناراحت نباش من خیلی این تیم را دوست دارم و ابی ابی ابی هستم از نوع اهواز و خوزستان و حتنا شما هم دوستار فوتبال خوزستان و اهواز هستی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها