به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

دست‎نشان: برخی‎ها دوست دارند داستان بسازند

دست‎نشان: برخی‎ها دوست دارند داستان بسازند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: فوتبالیست برای آمادگی نیاز به تمرین و مسابقه دارد. اگر هر کدام از این بخش‌ها را از فوتبال بگیرید کیفیت کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، نادر دست‎نشان در مورد شرایط نفت آبادان، گفت: وضعیت تیم بسیار خوب است پس از دو روز تعطیلی کارمان را از روز گذشته آغاز کردیم و با انجام تمرینات منظم به دنبال رساندن بازیکنان تیم به آمادگی هستیم.

وی در مورد اینکه آیا تعطیلات اعضای این تیم را کلافه نکرده است،‌ اظهار داشت: چه کاری می‌توانیم انجام دهیم، فقط به صورت تکراری هر روز تمرین می‌کنیم. فوتبالیست به پشتوانه تمرین و مسابقه می‌تواند کیفیت خوبی ارائه کند و موفق باشد. هر کدام از این بخش‌ها را اگر کنار بگذرید دچار مشکل می‌شویم. مدتی است که فقط در حال انجام تمرین هستیم.

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه آیا باز هم در دیدارهای دوستانه به میدان می‌روند، عنوان کرد: هفته قبل با سه تیم لیگ دسته دومی خوزستان بازی کردیم فعلاً حریف خاصی مد نظرمان نیست و باید ببینیم در ادامه شرایط چطور می‌شود.

دست‌نشان در مورد اینکه بالاخره بخشی از پول بازیکنان پرداخت شد، عنوان کرد: ما از ابتدای فصل جاری تا دیروز ریالی دریافت نکردیم امروز بخشی از پول بازیکنان پرداخت شد که امیدوارم تأثیر مثبت روانی این اتفاق را روی تیم ببینیم. مسئولان باشگاه تمام تلاششان را انجام می‌دهند.

وی در مورد اینکه در فضای مجازی مطرح شده که او به کمیته اخلاق فرا خوانده شده است،‌ عنوان کرد: برخی دوست دارند از این داستان‌ها مطرح کنند و همیشه تنور اخبار را داغ نگه دارند. راضی به رضای خدا هستیم اما حرف در فضای مجازی زیاد است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی بغلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
باسلام وخداقوت از سایت زحمتکش خوزستان اسپورت .یک درخواست .که بازیکن کلمبیایی مدنظر نفت ابادان وارد ایران شده؟یاخیر .باتشکر
مدیر پایگاه با سلام
خیر. هنوز به ایران نیامده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
2
دوستت داریم
با صنعت تیم محبوب و دوست داشتنی پاینده و پیروز باشی .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها