به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

دست‌نشان: به خودم و بازیکنانم اعتقاد دارم

دست‌نشان: به خودم و بازیکنانم اعتقاد دارم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ اگر مسوولان شهری و استانی حمایت لازم را از تیم داشته باشند، تیم در پایان فصل می‌تواند در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نادر دست‌نشان ‌اظهار کرد: از روز پنج‌شنبه تمرینات‌مان را در آبادان آغاز کردیم و امروز (یکشنبه) نیز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم پتروکیان شوشتر می‌رویم.

وی بیان کرد: ‌در برنامه ما برگزاری یک اردوی خارج از استان نیز در نظر گرفته شده است و مدیریت باشگاه هم بسیار تلاش دارد تا مشکل مالی را حل کند و تیم به این اردو برود. باشگاه در مضیقه است و به نظرم مسوولان شهری و استانی باید به فکر مردم و شادی و غم آن‌ها باشند و این مشکل را حل کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ آبادان تاکید کرد: ‌عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه شدیدا به دنبال حل این مشکل است و امیدوارم که مشکل‌مان حل شود تا ما یک برنامه اردویی که واقعا برای تیم نیاز است، داشته باشیم، چرا که فقط با تمرین نکردن بازیکن دچار افت می شود و حتما باید اردویی در نظر گرفته شود تا بازیکن از نظر روحی – روانی و تاکتیکی و تکنیکی، از اوج به پایین نیاید.

وی در ادامه با ابراز رضایت از نتایج تیمش در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر، گفت: نتایج خیلی خوبی به دست آوردیم و واقعیت امر این است که فکر نمی‌کردم بتوانیم چنین شرایطی را رقم بزنیم. نظر من این بود که امتیازات کمتری را بتوانیم در این چهار هفته جمع کنیم ولی بازیکنانم به خوبی تلاش کردند و این موفقیت ماحصل تلاش آن‌ها و هواداران خوب آبادانی و خوزستانی است. به هر حال تیم ما کم‌کم در حال رسیدن به شخصیت لازم و آن نفت بزرگ است.

دست‌نشان بیان کرد: اگر مشکلات‌مان حل شود، ‌مطمئنا با اعتقادی که به خودم و بازیکنانم دارم، می‌توانیم به آن جایگاه خوبی که از روز اول برای تیم‌مان پیش‌بینی کرده بودیم، برسیم. اگر حمایت لازم از سوی مسوولان صورت بگیرد، تیم در پایان فصل می‌تواند در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.

وی در پایان در خصوص این‌که گفته می‌شود، عقیل اعتمادی پس از رفع مصدومیتش مجددا دچار مصدومیت شدیدی شده است، گفت: خیر این‌طور نیست؛ او از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت بود و در ابتدا نیاز بود چهار تا شش هفته استراحت کند ولی بعد با نظر پزشکان هلندی و ایرانی قرار بر این شد مدت زمان بیشتری را به استراحت بپردازد. البته عجله‌ای هم نداریم، چرا که نمی‌خواهیم او مجددا مصدوم شود. اعتمادی در حال حاضر به صورت انفرادی تمرینات خود را انجام می‌دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
3
چرا در شرايط فعلي از كمك هواداران استفاده نمي شود ؟ پيشنهاد ميكنم صندوق و يا شماره حسابي با حق امضاي برداشت چند معتمد خوشنام تيم زير نظر مديريت تيم تشكيل تا هواداران بتوانند تيم را ياري كنند .
بهروز
|
United States of America
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
0
2
حاج ناصر. حیف شما هواداران و مردم با معرفت ابادان . واقعا دمتون گرم. شمال ایران مازندران قائمشهر.
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
0
1
باشگاه هاي ما مادام كه محتاج سازمان هاي دولتي باشند صعود و نزول شان وابسته به سياست هاي ان ها ميشود . بايد بجز بليط فروشي كه سهم ناچيزي از ان عايد باشگاه ميشود تمهيدات ديگري براي درامدزايي در نظر گرفته شود از جمله ايجاد بازارچه البسه ورزشي / موسسه هاي اموزشي و مراكز توليدي پوشاك / ايجاد مراكز تفريحي / رستوران / و.... كه همين ها نه تنها به مرور نياز مالي تيم را مرتفع ميكند بلكه سبب اشتغال زايي هم ميشود ...
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
0
1
بخدا اگر این کاررو کنن حتما همه مردم کمک میکنن من و تمام رفیقام که هوادار دو اتیشه نفت هستیم کمک میکنیم کارمون به کجا رسیده که به ظاهر تیم پولدار دولتی هستیم ولی دریغ از اینکه بودجه ای بدن بجاش پولشو تیمهای دیگه که سه چهار تا بیشتر نیستن تیم میلیاردی میبندن ای کاش یه مسعول دل سوزی پیدا میشد که این هواداران رو درک کنه انشالا به یاری خدا حل میشه خدایا خودت به داد خوزستان مظلوم برس که از همه جانب محرومه اب و هوا که دیگه جای خود با تشکر از خوزستان اسپورت مردمی پاینده خوزستان ابادان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها