به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

جماعتی: حق بازیکنان فولاد خوزستان ضایع شد

محمدرضا حسینی
مدافع چپ فولاد خوزستان یکی از بازیکنانی است که به اعتقاد اکثر کارشناسان و دوستداران فوتبال ایران می توانست جزو کاندیداهای پوشیدن پیراهن تیم ملی باشد.
مهرداد جماعتی که در سه-چهار سال اخیر فرم بدنی ایده آل خود را حفظ کرده و بازی های درخشانی در تیم فولاد ارائه داده است، حالا کاپیتان اول تیم مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به شمار می رود.
مهرداد جماعتی در گفت و گو با خوزستان اسپورت درباره آخرین وضعیت فولاد، حذف تیم ملی و سایر مسائل جاری فوتبال ایران صحبت کرد. مصاحبه کاپیتان فولاد با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

اردوي فولاد در اين چند روز را چطور ديديد؟ آيا فكر مي كنيد شرايط هوایی دبی و زمين تمرين فعلی به آماده سازي بهتر تيم كمك كرده است؟
شرایط اردو خوب است. هوای دبی هم برای انجام تمرینات در این فصل مناسب دارد. البته زمین تمرین اینجا کمی سفت است ولی فکر نمی کنم تأثیر چندانی روی کار ما داشته باشد. در مجموع داریم خودمان را برای بازی با راه آهن آماده می کنیم.

ارزیابی شما از حریفان تدارکاتی فولاد در اردوی امارات خصوصاً تیم روستوف روسیه که مقابل آن بازی کردی چیست؟

من بازی اول برابر الفیصلی نبودم ولی از بچه ها شنیدم که تیم عربستانی تیم خوب و محکمی بود. مسابقه دوم که خودم بازی کردم و دیدم، مسابقه جاندار و خوبی بود. این بازی می تواند در مسابقات لیگ به درد ما بخورد، چرا که هم بازیکنان باتجربه و هم بازیکنان جوان در مقابل تیم مطرح روسی محک جدی خوردند.

حريفان آسيايي فولاد مشغول تقويت تیم های خود هستند. به نظر شما تيم فولاد از نظر بازيكن به اندازه كافي تقويت شده يا باز هم نياز به بازیکن دارد؟
تیم های همگروه فولاد خصوصاً الهلال عربستان سعودی تیم های خوبی هستند و بازیکنان مطرحی دارند. باشگاه فولاد و کادر فنی تیم ما هم چند بازیکن خوب گرفته اند و باز هم به دنبال اضافه کردن بازیکن در بعضی پست ها هستند تا تیم ما بیشتر تقویت شود و بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیریم.

سازمان ليگ اعلام كرده بازي ها از پنجشنبه شروع مي شود. آيا اين تغيير برنامه را براي فولاد بهتر می دانيد يا اينكه تمايل داشتيد طبق برنامه قبلي پيش برويد؟
به نظرم سازمان لیگ باید برنامه قبلی را اجرا کند. همه تیم ها از جمله تیم فولاد برنامه تمرینات خود را بر اساس برنامه قبلی سازمان لیگ تنظیم کرده اند. اگر سازمان لیگ بخواهد مسابقات را چند روز زودتر برگزار کند، طبیعی است که به ضرر ما باشد. امیدوارم برنامه بازی ها تغییر نکند و دیدار فولاد و راه آهن طبق اعلام قبلی برگزار شود.

مهرداد جماعتی: حق بازیکنان فولاد خوزستان ضایع شد/ امسال هم برای قهرمانی می‌جنگیم

محروميت ايوب والي ابلاغ شده و شما الان كاپيتان اول فولاد هستيد. كاپيتان تيم بودن چه حسي دارد و چه تفاوتی را نسبت به قبل برای شما ایجاد کرده است؟

بله، متأسفانه ایوب والی محروم شده و اکنون در کنار ما نیست. امیدوارم محرومیت ایوب را کاهش دهند تا این بازیکن به میادین برگردد. به هر حال فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. اکنون که وظیفه کاپیتانی فولاد به عهده من قرار گرفته، تلاشم را می کنم تا این مسئولیت را به نحو احسن انجام دهم. کاپیتانی تیم بزرگی مثل فولاد کار سخت است و اکنون به عنوان کاپیتان تیم در قبال سایر بازیکنان احساس مسئولیت می کنم. به هر حال همه تلاشم را می کنم که این وظیفه را به خوبی انجام دهم.

درباره عملكرد تيم ملي  و حذف از جام ملت های آسیا چه نظري داريد؟
تیم ملی بد بازی نکرد. عملکرد تیم ملی تقریباً خوب بود ولی متأسفانه این تیم حذف شد و از این بابت ناراحتم. یک سئوال هم برایم پیش آمده که آیا حق تیم فولاد به عنوان تیم قهرمان لیگ برتر نبوده که 4-5 بازیکن آن به تیم ملی دعوت شوند؟ به نظر من حق برخی از بچه های فولاد در جام ملت های آسیا و حتی جام جهانی خورده شد. دوست ندارم از سایر تیم ها اسم ببرم ولی باید بگویم که علاوه بر تیم فولاد، حق بازیکنانی از تیم های دیگر نیز ضایع شد. شما ببینید از لیگ ایران فقط دو یا سه بازیکن در ترکیب اصلی تیم ملی قرار می گرفتند و بقیه بازیکنان را دورگه ها یا لژیونرها تشکیل می دادند در حالی که به نظرم باید بازیکنان بیشتری از لیگ ایران در تیم ملی بازی می کردند.

خيلي ها اعتقاد دارند حق شما هم بوده كه حداقل شانس حضور در اردوهای تیم ملی را داشته باشید. در این رابطه صحبت می کنید؟

راستش من خودم هم نمی دانم چرا با وجودی که پاسپورتم را برای تیم ملی کرفتند، مرا به اردو دعوت نکردند. واقعاً نمی دانم علت دعوت نشدنم چه بوده است. دوست دارم یک نفر بیاید به من بگوید که چرا به تیم ملی دعوت نشدم. حداقل مثل اردوهای پیش از جام جهانی می توانستند مرا دعوت کنند و اگر مورد پسند آن ها نبودم، از تیم خط بخورم.

سال قبل گل قهرماني فولاد در هفته پایانی را شما به ثمر رساندید. فكر مي كنيد امسال هم تیم فولاد در هفته پاياني جزو مدعيان قهرماني باشد؟
این افتخار نصیب من شد که گل قهرمانی را به ثمر برسانم و مثل سایر بازیکنان در قهرمانی تیم نقش داشته باشم. در رابطه با فصل جاری باید بگویم که در نیم فصل اول تیم فولاد بابت سربازی بازیکنان خیلی اذیت شد. چند بازیکن فولاد به دلیل مشکل سربازی نتوانستند تیم را همراهی کنتند ولی فکر می کنم فولاد با وجود همه این مشکلات توانست نتایج خیلی خوبی بگیرد. با توجه به اینکه تیم فولاد در نیم فصل چند بازیکن خوب گرفته، مطمئن باشید که روند خوب نیم فصل اول در نیم فصل دوم هم تداوم می یابد و انشاءالله برای قهرمانی خواهیم جنگید تا دل مردم خوب خوزستان را شاد کنیم.

اگر صحبت خاصي هست بفرماييد.
از شما تشکر می کنم. از هواداران عزیز فولاد هم می خواهم که برای بازی فولاد و راه اهن به ورزشگاه بیایند و تیم محبوب خودشان را حمایت کنند.

مهرداد جماعتی: حق بازیکنان فولاد ضایع شد/امسال هم برای قهرمانی می جنگیم


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ارین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
0
6
بهترین دفاع چپ ایران عاشقتم کاپیتان
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
0
4
حق مهرداد جماعتی و بدرلو و شریفات به راحتی خورده شد تا بازیکنایی مثل رامین رضاییان و خانزاده بشن بازیکن ملیپوش حالا هم افتادیم دنبال ای اف سی که بابا بیا عبدالزهرا توی لیگ ما دوپینگ کرده بود و ما صداشو در نیوردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
0
3
درود بر جماعتی درود بر فولاد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
0
3
آقای جماعتی ضمن تسلیت بخاطر درگذشت پدرتون از شما و بقیه بازیکنای خوب فولاد میخوایم که با قدرت به کارتون ادامه بدید بالاخره یک روزی حق خوری تو فوتبال ایران تموم میشه و حق به حقدار میرسه
amordad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
0
1
کاپیتان مهرداد امسال باید جام را بالای سر ببری . تیم خوزستانی کاپیتان با تعصب و خوزستانی می خواهد .
ناشناس
|
Brazil
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
0
1
جماعتی عزیز اینرو همه میدانند که حق شما و چند بازیکن فولاد در تیم ملی برای حضور در استرالیا خورده شده است آخه کدام کشور هست که از تیم قهرمان لیگ خودش در تیم ملی باریکن ندارد این دو دلیل میتونه داشته باشد اول یا اینکه لیگ ما یک لیگ الکی و غیر حرفه ای باشد و یا دوم اینکه نحوه انتخاب بازیکنان تیم ملی کارشناسی نباشد ولی بعید است که لیگ ما نقصی داشته باشد و همه مطمئن هستند که لیگ اگر در آسیا اول نباشد صددرصد دوم است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها