به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹

سرپرست استقلال: اعتراضی به برنامه نداریم

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با توجه به اینکه قبلا از احتمال تغییر برنامه لیگ برتر صحبت شده بود هیچ مشکلی با تغییر برنامه لیگ برتر نداریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، بعد از حذف ایران و باز گشت زودهنگام ملی‌پوشان به کشور طبق تصمیم مسئولان سازمان لیگ هفته هجدهم لیگ برتر قرار بود طی روزهای 14، 15 و 16 بهمن برگزار شود که اما طبق برنامه جدید این بازی‌ها در تاریخ 9 و 10 بهمن برگزار می‌شود.

مسئولان باشگاه استقلال خوزستان نسبت به این تغییر اعتراضی ندارند. بهمن روشنایی سرپرست استقلال خوزستان در مورد اینکه دیدار این تیم در هفته هجدهم مقابل نفت تهران زودتر از موعد قبلی انجام می‌شود خاطرنشان کرد: قبل از این غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده بود در صورتی که تیم ملی از رسیدن به مرحله نیمه نهایی باز بماند امکان اینکه بازی جلو بیفتد وجود دارد. به همین خاطر کادرفنی ما برنامه ریزی لازم را انجام داده و مشکلی با این مسئله نداریم. البته از باخت تیم ملی خیلی ناراحت شدیم و ای کاش تیم ملی به مرحله نیمه نهایی می‌رفت و این اتفاق نمی‌افتاد.

قبل از این باشگاه استقلال و برخی تیم‌های لیگ برتر به این تغییر برنامه ناگهانی اعتراض کرده بودند.

وی در ادامه در رابطه با وضعیت تمرینات استقلال خوزستان گفت: استقلال خوزستان وضعیت خوبی دارد تمرینات خوبی برگزار کردیم و تلاش کردیم در این فرصت تعطیلی به آمادگی کامل برسیم. امیدواریم بتوانیم با شروع دوباره بازی‌ها شرایط خوبی پیدا کنیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها