به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

سرمربی حفاری: بطری نوشابه به زمین می‌انداختند

سرمربی حفاری اهواز گفت: ابتدا بطری نوشابه از نیمکت منصوری به داخل زمین پرتاب شد و بعد از آن یکی از هواداران وارد زمین شد و به سمت گلر ما هجوم آورد و مصدومش کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه پس از بازی مقابل شهید منصوری قرچک گفت: بازی شرایط خودش را داشت. بعد از اینکه سه بر صفر عقب افتادیم، فشار بر روی تیم منصوری را افزایش دادیم و یک گل زدیم. بعد از گل اول ما متاسفانه حجم فحاشی هواداران بیش از حد شد. من فکر نمی کنم بعد از سالها حضور در عرصه ی فوتسال حاضر باشیم تحت هر شرایطی به بازی ادامه بدهیم.

وی افزود: ابتدا بطری نوشابه از نیمکت منصوری به داخل زمین پرتاب شد و بعد از آن یکی از هواداران وارد زمین شد و به سمت گلر ما هجوم آورد و مصدومش کرد. گلر اول ما هم از قبل مصدوم بود. با این شرایط دیگر جایی برای ادامه بازی نبود. تیم ما تیم بااخلاقی است و هیچکدام از بازیکنان ما مقصر نبودند.

ناظم الشریعه در خصوص وضعیت حفاری در ادامه ی لیگ افزود: ما بر اساس داشته ها و توانمان داریم پیش می رویم. از اول هم گفتیم ما تیم را برای قهرمانی نبستیم. این تیم را برای نگهداشتن حفاری بالای جدول بستیم. خدا را شاکرم که تیم پاکی دارم و هرچه در توانشان هست انجام می دهند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها