به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

بازیکن ذخیره خوزستانی مانع از گل حریف شد

دیدار دو تیم زاگرس خوزستان و لبنیات ارژن فارس از سری مسابقات هفته دوازدهم لیگ دسته اول، کانون اتفاقات ویژه در سالن جهان اهواز شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از پایگاه خبری فوتسال، در شرایطی که ارژن با نتیجه سه بر دو از حریف اهوازی خود پیش بود در فاصله 2 دقیقه و 10 ثانیه مانده به پایان بازی و در شرایطی که تیم زاگرس پاورپلی کرده بود، در یک توپ‌ربایی زیبا شوت بازیکنان ارژن به سمت دروازه خالی اهوازی ها شلیک شد که محمد ساکی بازیکن نیمکت نشین زاگرس به میانه میدان آمده و توپ را روی خط برگشت داد!

داور این دیدار بلافاصله این بازیکن را از زمین اخراج و اعلام ‌کرد با قوانین جدید زاگرس بایست با یک بازیکن کمتر 2 دقیقه جریمه را نیز پشت سر بگذارد. این تصمیم داور عملی ‌شد اما تصمیم عجیب مربی ارژنی‌ها برای استفاده از پاورپلی در شرایطی که از حریف خود پیش بود، باعث یک اتفاق نادر در فوتسال ایران شد.

تیم چهار نفره زاگرس در اولین دقیقه موفق شد با توپ‌ربایی دروازه بدون دروازه‌بان ارژن ۵نفره را بگشاید و اصرار شیرازی ها بر تکرار بازی پاورپلی در شرایطی که حریف همچنان یک بازیکن کمتر داشت باعث شد تا دوباره این اتفاق رخ داده و نتیجه پیروزی 3 بر 2 آنها در نهایت با حساب 4 بر 3 به سود اهوازی ها به خاتمه برسد!

پس از پایان بازی درگیری هایی پیش آمد و سرپرست تیم ارژن اعلام کرد که بازیکنان این تیم با چوب و چاقو مورد هجوم قرار گرفته اند اما این موضوع از سوی مسئولان تیم زاگرس رد شد.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها