به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

پورموسوی: ویسی فوتبال هجومی را دوست دارد

پورموسوی: ویسی فوتبال هجومی را دوست دارد

خوزستان اسپورت- استقلال خوزستان از دو بازی سخت مقابل تراکتورسازی و استقلال خوزستان چهار امتیاز با ارزش به دست آورد تا همچنان مثل فصل گذشته به‌عنوان یک مدعی مطرح باشد اما آنها خیلی زود به سرمربی سابق شان رسیدند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، سید سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با آخرین شرایط این تیم پیش از دیدار با سپاهان اصفهان صحبت‎ کرده است که با هم مرور می‎کنیم.

بعد از دو بازی سخت، حالا با سپاهانی بازی دارید که مربی‌اش خیلی خوب تیم و تفکرات شما را می‌شناسد. البته شما هم با تفکرات او آشنا هستید.
 بدون شک یکی از بازی‌های سخت ما همین بازی است. با توجه به اینکه لیگ تازه شروع شده شاید تیم‌ها شناخت کاملی از یکدیگر نداشته باشند. من فیلم دو بازی این تیم مقابل پدیده و نفت تهران را دیدم که بنظرم با شیوه متفاوت بازی کردند. البته آنها مقابل نفت خیلی بهتر ظاهر شدند. ما هم نسبت به بازی قبلی‌مان یکی دو تغییر خواهیم داشت. عبدالله ویسی دوست دارد تیم تحت امرش یک فوتبال هجومی با تاکتیک بالا را ارائه دهد. البته در تیم ما هم مهره‌ها همه برای ویسی شناخته شده هستند و او 2 سال با این بچه‌ها کار کرده و فکر می‌کنم این بازی به دور از حساسیت‌های موجود یک بازی زیبا و دیدنی از کار دربیاید.

انگیزه شما برای پیروزی بیشتر است یا ویسی؟
 ببینید اینکه می‌گویند ما می‌خواهیم مچ اندازی کنیم اصلا اینطور نیست. عبدالله خیلی برای این تیم زحمت کشیده و یکی از ارکان اصلی قهرمانی استقلال خوزستان در فصل گذشته بود. ما هم ضمن احترام و قدردانی از زحمات او به محض شروع بازی به فکر کسب امتیاز خواهیم بود. شما مطمئن باشید فوتبالی را ارائه خواهیم داد تا در پایان هواداران از دیدن بازی رضایت داشته باشند. البته این را هم می‌دانیم که اهمیت بازی خانگی برای هواداران بسیار زیاد است. به همین دلیل سپاهان هم نمی‌خواهد مثل بازی اولش در خانه شکست بخورد.

احسان حاجی‌صفی هم به این تیم اضافه شده است.
 حاجی‌صفی بازیکن بسیار توانمندی است که به‌طور قطع و یقین خیلی به تیمش کمک خواهد کرد. البته نگاه ما فردی نیست و سپاهان را مثل همیشه تیمی بزرگ، با شخصیت و بسیار قابل احترام می‌دانیم.

اینکه همه تیم‌ها به‌عنوان قهرمان فصل قبل مقابل شما قرار می‌گیرند کارتان را سخت نمی‌کند؟
 دقیقا همینطور است. اتفاقا در جلسه‌ای که با بازیکنان داشتیم به آنها گفتم شاید تا سال گذشته خیلی‌ها ما را نگاه نمی‌کردند اما بعد از قهرمانی در لیگ و دو بازی که مقابل تراکتورسازی و استقلال انجام دادیم، نگاه حریفان نسبت به ما تغییر کرده است. حالا همه می‌دانند که مقابل قهرمان فصل قبل بازی می‌کنند. بنابراین کار ما سخت‌تر هم می‌شود و هر بازی باید منتظر رقیب سرسخت‌تری باشیم. از آنها خواسته‌ام که خودشان را به همه اثبات کنند و این ممکن نمی‌شود مگر با کسب نتایجی که در حد و اندازه نام تیم قهرمان است.

بازیکنان شما از حال پیروزی مقابل استقلال خارج شده‌اند؟
 به هر حال این حق طبیعی بازیکنان است که یک روز شادی کنند. آنها آنقدر تجربه دارند که هنوز در باد آن پیروزی با ارزش نخوابند. بچه‌ها به این باور رسیده‌اند که باید بلافاصله پس از هر بازی به فکر بازی بعدی باشند. آنها به هیچ وجه مغرور نمی‌شوند چون هنوز کاری نکرده‌اند که بخواهند دچار غرور شوند. کار سخت ما از این پس آغاز می‌شود. اما...

اما چه؟
 اما بعد از بازی با استقلال هوای اهواز خیلی گرم‌تر شد و به مرز 55 درجه هم رسید، این کار را برای تمرین کردن خیلی دشوار کرد. برای همین دو روز ریکاوری سبک کردیم چون اصلا نمی‌شد در هوای گرم تمرین کرد. در نهایت دو سه جلسه فنی برای تیم برگزار کردیم و دو جلسه 60 دقیقه‌ای هم تمرین روی چمن داشتیم. نقاط قوت و ضعف سپاهان را هم مورد بررسی دقیق قرار دادیم.

چرا زودتر به اصفهان نرفتید؟
 هوای آن‎جا سنگین است. نمی‌توان با یکی دو روز زودتر رفتن بدن بازیکنان را با شرایط آن‎جا وفق داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
1
4
انتفام فولاد رو از اصفهانيها بگير آقاى پور موسوى مهم نيست تيم مقابلت كى باشه و سرمربيش كيست
ببر به بر
m6
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
1
2
آقای پورموسوی عزیز خواهش میکنم سپاهان را شکست بده .
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
1
لطفا پادوانی رو جذب کنید خیلی به تیم کمک میکنه.اینطور که پیش بره طیبی تنهایی اذیت میشه و ممکنه کم بیاره تو بازیای اسیایی.ما مهاجم احتیاج نداشتیم.پادوانی با سرایی که میزنه کم از یه مهاجم نداره رو ضربه های کاشته
nationalist
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
2
1
میخواد همین کارو هم بکنه (سپاهانو شکست بده) ولی فکر نکنم بتونه
پاسخ ها
اهواز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
به کوری چشم همه دشمنا امروز تیم خوزستان در اصفهان 3 امتیاز را می گیره ، شکستتون می ده و تو دهنی می زنه به همه تیمهای اصفهانی که هر چی دارین از صدقه سر خوزستان دارین.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها