به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

دست‎نشان: می‎خواهیم در آزادی پیروز شویم

دست‎نشان: می‎خواهیم در آزادی پیروز شویم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هم من جاه‌طلب هستم و هم بازیکنانم، به همین دلیل می‌خواهیم توان خود را مقابل استقلال نشان بدهیم و در ورزشگاه آزادی پیروز شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، نادر دست‌نشان در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور اظهار داشت: پیشاپیش روز خبرنگار تبریک می‌گویم. شما زحمت‌کشان واقعی این عرصه ورزشی هستید.

وی افزود: بازی بسیار سنگنیی مقابل تیم بزرگ استقلال داریم که این حریف تلاش خود را برای حل کردن همه فشارها و مشکلات به کار خواهد گرفت. بازیکنان من آماده‌اند که بازی خوبی را در ورزشگاه آزادی انجام بدهند و انگیزه زیادی دارند ضمن احترام به تیم استقلال باید بگویم که جوانان تیم نفت نمی‌خواهند برای پیروزی در بازی فردا چیزی کم بگذارند.

سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: تیم ما آینده خوبی دارد، در 2 بازی قبلی در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشتیم، اما به لحاظ تهاجمی به دلیل مصدومیت یک مهاجم و همچنین عدم آمادگی رضا نوروزی با مشکل مواجه بودیم. متاسفانه محمد شادکام مصدوم شده و مجبور شدیم از نوروزی که آماده نیست استفاده کنیم.

دست‌نشان عنوان کرد: اگر تیم ما بتواند خودش را با لیگ برتر تطبیق بدهد شکل تیمی بهتری پیدا خواهد کرد. بازی با استقلال اولین آزمون ما است و بعد از آن 3 بازی با تیم‌هایی داریم که طی سال‌های اخیر برای قهرمانی می‌جنگیدند. به هر حال از هفته پنجم شکل واقعی تیم نفت را خواهید دید.

وی درباره ضعف خط حمله تیمش گفت: خط حمله ما ضعیف نیست و فقط نتوانستیم که گلزنی کنیم، برای فصل جدید مهاجم باب میل من جذب نشد و نوروزی نیز هنوز آماده نیست. به هر حال وظیفه من خلق موقعیت است و اگر این شرایط وجود نداشته باشد شکست خورده هستیم. در بازی با تراکتورسازی گفته شد که تیم ما فرصت گل نداشت اما باید بگویم که 4 موقعیت گل داشتیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره انتشار  رقم قرارداد بازیکنان و مربیان، گفت: ما عادت به این مسائل نداریم در واقع انتشار رقم قراردادها شکی بود که دادند. برخی گمان کردند که من 600 میلیون تومان می‌گیرم و همین دلیل برای حق‌السهمیه سمت من آمادند. دوستانی که چنین اخباری را منتشر می‌کنند، ای کاش زمانی این کار را می‌کردند که ما پول خود را گرفته بودیم. من در تیم سایپای قائم‌شهر 180 میلیون تومان قرارداد بستم اما چیزی نگرفتم، با این وجود اداره مالیات به من می‌گوید به دلیل شکایتم به کمیته انضباطی باید مالیات را بدهم.

دست‌نشان در خصوص غائبان تیمش در بازی فردا، خاطر نشان کرد: محمدشادکام مصدوم است و سایر بازیکنان مشکل ندارند.

وی در خصوص عملکرد «کیم» بازیکن کره‌ای تیمش تصریح کرد: او در بازی با تراکتور سازی به میدان رفت و در نظر سنجی که در بین هواداران صنعت نفت صورت گرفت جزو بهترین‌های تیم ما بود. اگر کیم با شرایط فوتبال ایران آشنا شود عملکرد بهتری خواهد داشت.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره بازی با استقلال در مقابل تماشاگران پر تعداد حریف در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: من در قائم‌شهر و آبادان نیز کار کرده‌ام و شور و شوق هواداران خودمان کمتر از هواداران استقلال نیست ما برای بازی در آزادی آماده هستیم. هم من جاه‌طلب هستم و هم بازیکنانم، به همین دلیل می‌خواهیم توان خود را نشان بدهیم و هدفمان پیروزی است. استقلال و هوادارانش را دوست دارم اما باید بگویم که فشار در بازی فردا روی این تیم است.

دست‌نشان در خصوص عدم حضور حنیف عمران‌زاده در صنعت نفت، گفت: حنیف همیشه می‌گفت که آرزویش شاگردی من است و من هم دوست داشتم که او در بین بازیکنانم باشد، اما به نظرم کارش قشنگ نبود و حتی رویش نشد که به من زنگ بزند. شاید او فکر می‌کرد نتواند با گرما و دوری وقف پیدا کند. شاید هم فکر می‌کرد که دوستانش به آبادان می‌آیند اما نیامدند. به هر حال من از مسئولان تیم خواهش کردم که هیچ کسی را به زور نگه‌ندارند.

وی در خصوص عملکرد حسن هوری گفت: او از بازیکنان بزرگ و در خدمت تیم است و تاکنون نیز با وجود برخی مسائل که مطرح شده بود کاری خارج از کاپیتانی انجام نداده است. اگر عقیل اعتمادی می‌خواهد دروازه‌بان اصلی باشد باید عملکردش بهتر از هوری باشد. فکر نمی‌کنم هیچ مربی جرات کند که پس از 2 بازی دروازه‌بان اصلی خود را تغییر بدهد.

سرمربی صنعت نفت آبادان در پایان عنوان کرد: به تیم‌هایی که توجه به بازیکن سازی دارند باید توجه بیشتری شود. تفکر ما نیز به مانند تفکر استقلال خوزستان است. در خصوص بازیکنان باید بگویم که فاصله آنها در فوتبال ایران بیشتر از 10 درصد نیست و مابقی این اختلافی که ایجاد می‌شود متعلق به شما رسانه‌ها است. اختلاف 1.5 میلیارد تومانی با 300 میلیون تومانی نباید زیاد باشد و ما انتظار داریم در این باره به ما کمک کنید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
1
1
باسلام از خوزستان اسپورت لطفا ميشه بگي صنعت نفت با مدافع و مهاجم برزيلى قرارداد بسته يا نه ؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه سلام
مدافع برزیلی چند روز قبل به آبادان آمده و منتظر صدور مجوز بازی است اما در رابطه با مهاجم برزیلی خبر جدیدی به دست نیامده است.

نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
2
انشالا بازی روان وزیبایی از نفت میبینیم صنعت همیشه جلو استقلال خوب بوده انشالا فردا هم پیروزومیشیم
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
1
من يكي از هواداران اس اس شهر اهوازم!!
براي پيروزي تيم محبوب صنعت نفت دعا ميكنم...
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
1
کره ای ها زاتا" سرعتی هستند اگر از شلوغی نیمه خودی به کمک زلیکانی و جهانی بیاد استفاده بیشتری از سرعت این بازیکن میتونیم ببریم و از اضافه شدن دفاع حریف به حمله جلوگیری می کنیم. البته شرایط را مربیان بهتر می بینند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
1
خدا کند فردا صنعت از استقلال امتیاز بگیرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها