به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۱۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۶ نظر

خسوس: استقلال پولم را ندهد شکایت می‎کنم

خسوس: استقلال پولم را ندهد شکایت می‎کنم

خوزستان اسپورت- دروازه‎بان برزیلی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان می‎گوید اگر تا یک ماه دیگر باقی مانده‎ی مطالباتش را دریافت نکند، از باشگاه سابقش شکایت می‎کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، فرناندو خسوس دروازه‎بان برزیلی که  به‎صورت غیرمنتظره از اهواز راهی تبریز شد و با تیم گسترش فولاد قرارداد بست، پس از مدتی حضور در این تیم تبریزی صحبت‎هایی را در رابطه با باشگاه استقلال خوزستان مطرح کرده و این باشگاه را تهدید به شکایت کرده است.

متن گفت‎وگوی فرناندو خسوس با روزنامه همشهری ورزشی را مرور می‎کنید:

چرا گسترش فولاد در دو بازی ابتدایی نتوانست خوب امتیاز بگیرد؟
تیم ما هنوز به هماهنگی لازم نرسیده و مطمئنا در هفته‌های آینده شرایط تیم بهتر خواهد شد.به هر حال برخی تیم‌ها در لیگ امسال دچار تغییر شدند و زمان نیاز داریم تا به هماهنگی کامل برسیم.

فکر نمی‌کنی که گسترش فولاد مشکل فنی و تاکتیکی دارد؟
خیر، ما هیچ مشکل فنی نداریم و تیم روان بازی می کند. در این دو بازی هم فرصت های خوبی برای گل زدن داشتیم که متاسفانه بدشانسی هم آوردیم. این مشکل هم حل خواهد شد و در بازی‌های آینده می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم.

در دو بازی کلین شیت کردی. چقدر برایت مهم است که باز هم رکورد بزنی و حتی بهتر از فصل قبل باشی؟
برای من مهم نتیجه گرفتن تیمم است نه کلین شیت. حاضرم در هر بازی 5 گل بخورم ولی ٦6 گل بزنیم و برنده شویم. در نهایت این گرفتن 3 امتیاز است که بسیار اهمیت دارد.

امسال گسترش فولاد می‎تواند قهرمان شود یا فقط به فکر میانه‎های جدول هستید؟
خیلی امیدوار هستم که این تیم حداقل سهمیه آسیا رو کسب کند و همه ما نهایت تلاشمان را می‎کنیم تا به این هدف مهم برسیم.

در مورد مبلغ قراردادت خیلی سر و صدا ایجاد شد. آیا کسی باور می کند که تو 600 میلیون گرفته باشی؟
هر وقت من حقوق دریافتی شما رو پرسیدم شما هم می‌توانید در مورد حقوق من صحبت کنید. تا حالا ندیده بودم قرارداد بازیکن رسانه‎ای شود. متاسفانه با رسانه‌ای کردن قراردادها به ما احترام نگذاشتند. این کار  فقط در فوتبال ایران اتفاق می افتد.

به نظر تو امسال کدام تیم مدعی قهرمانی است؟
تا هفته هفتم مشخص نمی‎شود که کدام تیم مدعی قهرمانی است. بعد از هفته هفته تا حدودی چهره مدعیان مشخص خواهد شد ولی پیش‎بینی اینکه کدام تیم قهرمان شود واقعا غیر ممکن است.

در مورد عملکرد جانشین خودت در استقلال خوزستان چه صحبتی داری، آیا رافائل روبالو رو می‎شناسی؟
در مورد گلر برزیلی صحبتی ندارم ولی از برخورد زشت و زننده مدیران استقلال خوزستان بسیار عصبانی هستم!

چرا؟
من یک سال برای این زحمت کشیدم ولی آن‎ها حق خانواده من را ندادند. آن‎ها حتی جواب تماس‎های من رو نمی‎دهند که حقم را بدهند.آنها فقط یک ماه فرصت دارند تا حق و حقوق مرا بدهند در غیر این صورت وکیل من در برزیل از استقلال خوزستان شکایت خواهد کرد تا از طریق فیفا حق خودم و خانواده‎ام را بگیرم. برای آن‎ها متاسفم که فراموش  هستند و معتقدم بهترین تصمیم را گرفتم که از این تیم بیرون آمدم.

مثل اینکه خیلی ناراحتی؟
نباید ناراحت باشم؟ آنها نه تنها حق من بلکه پول هیچ کس رو ندادند، احتمالا مدیران استقلال فکر می‎کنند خودشان بازی کردند و این تیم را قهرمان کردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
1
3
تا روز آخر که اهواز بود همش از باشگاه تعریف میکرد چرا رفته تبریز حرفاش عوض شده ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
3
اقا راست ميگه حقش بديد نزاريد اين اقا براي باشگاه حاشيه درست كنه.
موسوي شادگان
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
4
مسئولین اس خوزستان بدنبال تمدید رافائل باشن بعدشم این پول خسوس رو چیکه چیکه بهش بدن تا از این حرفا دیگه نزنه اصلا بذارید شکایت کنه ببینم کجا بهش پولشو میدن هر چی اسکو پولشو از ملوان گرفت اینم میتونه پیگیر باشه
Ashil
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
3
کلا انگار کارکردن با مربی منشوری باعث میشه افرادی مثله خسوس هم اخلاقشون عوض شه...خسوس منتظر گلای خوردت هم باش چون گسترش این دوبازیش ساده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
2
ایشان اگر شکایت کنه محکوم میشه چون بر خلاف خواسته باشگاه استقلال خوزستان با گسترش قرارداد امضاءکرده و چون روادید ایشان بدرخواست استقلال خوزستان بوده ایشان یا باید برای این باشگاه بازی کند یا با موافقت این باشگاه در تیم دیگری بازی کند ولی از آنجائیکه در قهرمانی استقلال خوزستان و شادی مردم خوزستان نقش مهمی داشت اصلا دوست نداریم باشگاه او را ناراحت کند و خواهشا هر چه زود تمام مطالبات قانونی او را بدهید .اینگونه مصاحبه از دخسوس بعید است ولی از این کمالوند هرچه بگی بر می آید و بعد از اظهار نظر باشگاه استقلال خوزستان درباره قرارداد غیر ممکن دخسوس کمالوند او را وادار کرد که اینچنین مصاحبه بکند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
2
در مورد اين آقا خوب تصميم گيرى شده . حرف حساب نميزنه .به باشگاه اس خوزستان بى احترامى كرده . توقع داره احترام بزارن براش . نيمى از قراردش را بايد ندن چون بى اطلاع باشگاه قرارداد ثبت كرده و گول خورده و حرف زننده به باشگاه آش زده
رآفائل بهتر از توه .پيداس
"
نق نق نزن خودتو بين تمام هواداران خوزستان بدنام كردى
. واقع بسلامت خس
m6
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها