به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

دست‎نشان: اعضای تراکتورسازی دنبال بهانه نباشند

دست‎نشان: اعضای تراکتورسازی دنبال بهانه نباشند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:‌ اعضای تراکتورسازی با توجه به اینکه تیم‌شان در دو هفته اول نتیجه نگرفته است بهانه می‌آورند و بهتر است این کار را انجام ندهند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، نادر دست‎نشان در مورد تساوی بدون گلش مقابل تراکتورسازی گفت: بازی بسیار سنگینی بود. می‌دانستیم تراکتورسازی تیم قدرتمندی است و بازیکنان سرشناسی دارد. با علم به این موضوع که تراکتورسازی عمق دفاع ما را نشانه می‌گیرد تاکتیک‌های خود را برای این مسابقه در نظر گرفتیم و در طول بازی به جاسم کرار و سروش رفیعی اجازه ارسال یک پاس عمقی ندادیم و عملا فرزاد حاتمی و ادینیو را از بازی خارج کردیم.

وی افزود: طبق برنامه ما و خواسته‌ای که داشتیم تراکتورسازی بازی را به کناره‌ها برد. آنها در جریان 90 دقیقه روی سه شوت که توسط فرزاد حاتمی و جاسم کرار نواخته شد به موقعیت گلزنی دست یافتند که حسن حوری به خوبی مقابل آنها ایستاد. از طرف دیگر ضربه بازیکن ما را در دقایق آخر محمدرضا اخباری از زیر تیرک بیرون کشید و زبیر نیک‌نفس هم یک موقعیت تک به تک را از دست داد. یک پنالتی هم روی زلیکانی اتفاق افتاد که داور به اشتباه اعلام پنالتی نکرد. دو موقعیت هم روی ضربات حکیم نصاری و میلاد جهانی به دست آوردیم و در نهایت به دلیل کم تجربه بودن به گل نرسیدیم.

سرمربی نفت آبادان در مورد انتقادات اعضای تراکتورسازی بابت بازی دفاعی خاطرنشان کرد: بالای 5 موقعیت مسلم گلزنی داشتیم و دراین شرایط چطور می‌توانند بگویند که ما دفاعی بازی کردیم. کارشناس نود تأیید کرد داور پنالتی ما را نگرفته است. برای نتیجه نگرفتن بیان چنین توجیهاتی اصلا خوب نیست. اصلا ما بازی دفاعی ارائه دادیم. تراکتورسازی چرا نتوانست دفاع‌مان را باز کند. مگر قرار است ما راه را باز کنیم تا آنها به گل برسند. ما می‌توانیم بگوییم چرا اخباری توپ مهاجم ما را دریافت کرد که به گل نرسید. مردم فهیم آذربایجان فوتبال را به خوبی درک می‌کنند و این توجیهات را نمی‌پذیرند.

وی افزود:‌ تراکتورسازی در دو هفته ابتدایی برنده نشده و در دیدارهای آینده می‌تواند به پیروزی برسد. دیگر این مسائل را نباید به ضد فوتبال و دفاعی بازی کردن ربط داد. این توجیهات قابل قبول نیست. تراکتورسازی یک بار نتوانست در جریان بازی موقعیت تک به تک مثل موقعیتی که برای نیک‌نفس به وجود آمد ایجاد کند.  هوادار صنعت نفت جرأت دفاعی بازی کردن را از ما می‌‌گیرد و اصلا اجازه این کار را نمی‌دهند. ما می‌دانستیم تراکتورسازی عمق تیم‌مان را در نظر دارد به همین خاطر گاهی با دفاع فشرده بازی کردیم و جناح چپ و راست‌مان را آزاد گذاشتیم تا آنها توپ را به آن مناطق ببرند.

دست‌نشان در مورد دیدار هفته سوم تیمش مقابل استقلال گفت:‌ ما کاری به شرایط استقلال نداریم. تنها می‌دانیم که این تیم یک روز بیشتر از ما استراحت کرده و کارش راحت‌تر است. ما امروز برنامه ریکاوری را مدنظر داریم و فردا یک جلسه تمرین می‌کنیم. روز پنج‌شنبه هم به تهران می‌آییم تا جمعه با ارائه یک فوتبال زیبا به میدان برویم.

سرمربی صنعت نفت در مورد اینکه آیا برنامه مسابقات فشرده نیست، تصریح کرد: برنامه فشرده و سخت است ولی چاره‌ای نداریم و تمکین می‌کنیم. این فشردگی به خاطر برنامه تیم ملی است که به آن احترام می‌‌گذاریم .البته ای کاش استقلال هم به اندازه ما استراحت می‌کرد اما آنها این شانس را داشتند که بیشتر استراحت کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
Ashil
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
6
کارت درسته دست نشان...غیر از تو هرکسی بود این دوبازی رو باخته بود بعد بهانه میاورد که تیم تازه اومده لیگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
7
واقعا این یک توضیح و جواب کارشناسی میباشد و هیچ گونه نقصی ندارد چون فوتبال بازی کردن در هر بازی قواعد خاص خود را دارد و بنظرم اگر در این بازی و در برابر این همه بازیکنان میلیاردی و نامدار دست نشان از بچه ها بازی دیگری خواسته بود الان مورد انتقاد تمام کارشناسان قرار گرفته بود .
در ضمن میخواهم بگویم که تمام تیمها در برابر این چنین تیمهای میلیاردی اینچنین بازی خواهند کرد و آنان باید خودشان راه حل پبدا کنند قرار نیست که تیم مقابل به آنها راه بده .دفاع ستون اصلی یک تیم میباشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
7
آقای دست نشان دمتون گرم جوابی کاملا منطقی و کارشناسی شده بهشون دادی ولی آنها اگر اینچنین حرفها را تحویل هوادارانشان نکنند پس چی بگویند .دیگه کدام بازیکن مونده که امسال آذربایجان آنرا به خدمت نگرفته بعد انتظار دارند تیم مقابل بهشون بگه بفرما گل بزن .آقا با این همه بازیکن دیگه هیچ عذری مورد قبول نیست بنظرم بهترین جواب سرمربی تراکتور در مصاحبه بعد از بازی باید میگفتن که بازیکنان ما در مقابل خط دفاع صنعت کم آوردن و اعتراف میکردن ولی ایشان همانگونه که در بازی کم آوردن متاسفانه در مصاحبه هم قدرت صداقت را نداشتن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
6
دو سال پیش بازی راه آهن و فولاد را در الغدیر اهواز را یادتون هست که چقدر راه آهن بسته بازی میکرد و حقش هم بود چون آن سال فولاد قوی بود و تمام تیمها را در الغدیر شکست داده بود و راه آهن به یک امتیاز چشم بسته بود ولی فولادیها با تعویض تاکتیک خودشان توانستن در بیست دقیقه آخر بازی با دو گل راه آهن را شکست دهند اگر در آن بازی فولاد گل نمیزد آیا باید میگفتیم که راه آهن مقصر بود چون بسته بازی میکرد و نگذاشت ما گل بزنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
5
بی خیال آقای دست نشان شما منظقی ترین کار را کردی . ولی این در مربیان کشور ما عادی شده که برای شکستشان توجیح بیاورند بخصوص سرمربیان با سابقه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
2
این هم از همان حرفهاست ، دفاعی بازی کردن ، اتوبوسی بازی کردن ، بسته بازی کردن و راههای ما را بستن و ما نتوانستیم گل بزنیم . بابا جمع کن این مسخره بازیها را تمام بازیکنان میلیاردی را در اختیار گرفتی که در آخر بازی ضعفت را اینچنین توجیح کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
2
تراکتوریها فکر نمیکردن با چنین تیم خوش فکر و با تاکتیکی روبرو بشن . تراکتوریها سوختن . برن خدا را شکر کنن که در دقایق پایانی توپ قیچی برگردون و تک به تک بازیکنان صنعت نفت با خوش شانسی تراکتوریها وارد دروازشون نشد وگرنه حالا بیچاره بودن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها