به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

تماس والی با استرالیا؛ محرومیت ایوب کم می‌شود؟

محمدرضا حسینی
گفت و گوی تلفنی ایوب والی با سرپرست کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال باعث امیدواری مدافع محروم فولاد خوزستان شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران سرانجام خبر محرومیت دوساله ایوب والی را منتشر کرد تا تیم سرخ پوش اهواز به طور قطعی از حضور این مدافع بااخلاق در ادامه فصل جاری مسابقات قطع امید کند.

در عین حال، ایوب والی که محرومیت صادر شده را به دلیل غیرعمدی بودن دوپینگ انجام شده بسیار سنگین می داند، با هماهنگی مسئولان باشگاه فولاد تلاش می کند تا از طریق مراجع ذیربط پیگیر رفع یا کاهش محرومیت صادره باشد.

ایوب والی به همین دلیل روز قبل از بازی ایران و عراق از طریق خطوط ارتباطی نرم افزارهای تلفن همراه با سروش رفیعی بازیکن ملی پوش فولاد خوزستان تماس گرفت و به واسطه سروش توانست با پرهان خانلری پزشک تیم ملی ایران برای دقایقی گفت و گو کند.

والی ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون غیرعمدی بودن دوپینگ انجام شده، از دکتر خانلری خواست تا او را در زمینه اثبات بی گناهی یاری دهد. دکتر خانلری چند روز قبل از سوی علی کفاشیان به عنوان سرپرست کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ایران منصوب و جانشین دکتر احمد هاشمیان شد که پیش از این همه مراحل رسیدگی به پرونده ایوب والی را انجام داده بود.

پرهان خانلری با شنیدن صحبت های والی به او اعلام کرد که پس از وصول نامه کتبی مبنی بر محرومیت دوساله، دفاعیه ای تنظیم و آماده ارائه به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال کند. دکتر خانلری به والی وعده داد که پس از خاتمه بازی های تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا و بازگشت به کشور در اولین فرصت ممکن به درخواست فرجام خواهی این بازیکن رسیدگی خواهد کرد.

خانلری به ایوب والی این امیدواری را داد که برای کاهش محرومیت او نهایت همکاری را انجام خواهد داد. صحبت های خانلری باعث امیدواری ایوب والی شده و این بازیکن را به شکسته شدن حکم صادره بسیار خوشبین کرده است.

با توجه به اینکه دکتر پرهان خانلری پس از بازگشت از استرالیا و تحویل گرفتن سمت مسئولیت کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ایران، مسئول اول رسیدگی به پرونده های دوپینگ در فوتبال ایران خواهد بود، فولادی ها و ایوب والی می توانند امیدواری زیادی داشته باشند که محرومیت سنگین صادره تا حدود زیادی کاهش پیدا کند.

اعمال محرومیت دوساله برای یک فوتبالیست که در مرز 28 سالگی قرار گرفته، می تواند لطمات جبران ناپذیری داشته باشد ولی گفت و گوی اخیر ایوب والی با پرهان خانلری بر روی همه ناامیدی ها خط بطلان کشیده و مدافع بااخلاق فوتبال خوزستان حالا می تواند با امید به آینده بنگرد.

گزارش روز: تماس ایوب والی با استرالیا؛ محرومیت ایوب کم می شود؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
8
ایوب جان ما برات دعا میکنیم انشاءالله محرومیتت خیلی کاهش پیدا کنه.
amordad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
7
امیدوارم ایوب عزیز بخشیده شود .کاپیتان ،همه فولادیها منتظر بازگشتت هستند.
خوزستانی
|
United States of America
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
3
خدا کنه این مساله حل بشه...
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
3
این باید درسی برای همه باشه که همیشه حرفی عمل کنن
وبامتخصص درهر زمینه مشورت کنن .امیدوارم حکمش کم
بشه.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
0
3
با توکل به خدا و آرزوی بهترین روزها برای ایوب عزیز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها