به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

بیت‎سعید: مقابل تیم ویسی هم برد می‌خواهیم

بیت‎سعید: مقابل تیم ویسی هم برد می‌خواهیم

خوزستان اسپورت- مهاجم گلزن تیم فوتبال استقلال خوزستان می‎گوید که این تیم در بازی مقابل سپاهان اصفهان به‎دنبال کسب پیروزی است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، حسن بیت‌سعید در بازی با استقلال ثابت کرد مثل فصل قبل مهاجم خطرناکی برای حریفان است و دروازه هر تیمی را می‌تواند بازی کند. بیت‌سعید که در بازی با استقلال 2 گل زد و به پیروزی تیمش کمک کرد، در مورد این بازی و سایر مسائل مرتبط با تیم استقلال خوزستان صحبت می‌کند.

قبل از بازی با استقلال، سیروس پورموسوی خیلی امیدوارانه از پیروزی تیمش در این بازی صحبت می‌کرد که در نهایت توانستید استقلال را شکست دهید و 3 امتیاز ارزشمند به دست بیاورید.
 خب طبیعی بود که پورموسوی این حرف را بزند چون ما تیم آماده و هماهنگی داریم. البته می‌دانستیم جلوی حریف شاخصی بازی داریم که نشان داده هم بیرون از خانه و هم توی خانه خطرناک است اما ما با توجه به تساوی که مقابل تراکتورسازی به دست آوردیم، انگیزه بالایی داشتیم که در نخستین بازی خانگی‌مان پیروز شویم تا آن تساوی را هم جبران کنیم. باتوجه به شرایطی که در اهواز بود و حمایت هوادارانی که در گرمای 50 درجه به ورزشگاه آمده بودند، روحیه و انگیزه بالایی داشتیم که هم خوب بازی کنیم و هم ببریم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و برعکس فصل گذشته که با باخت مقابل سپاهان شروع کردیم، در بازی اول به تساوی رسیدیم و بعد از آن هم پیروز شدیم.

در بازی اول مقابل تراکتورسازی بازی چندان خوبی انجام ندادی اما در این بازی انگار برای جبران آمده بودی.
 بله، به هر حال بعضی وقت‌ها برای بازیکنان شرایطی پیش می‌آید که نمی‌توانند کارایی لازم را داشته باشند. من در بازی سوپرجام مقابل ذوب‌آهن هم پنالتی گرفتم و هم پاس گل دادم که بعد از این بازی 120 دقیقه‌ای خسته بودیم و 4 روز بعد هم مقابل تراکتور بازی داشتیم. این مساله باعث شد نتوانم خوب بازی کنم. ضمن اینکه بدن‌مان هنوز از حالت بدنسازی خارج نشده بود اما خدا را شکر الان وضعیت‌مان خوب است و در بازی‌های بعد هم بهتر خواهیم بود.

در بازی با استقلال 2 گل خیلی خوب زدی، فکر می‌کردی در این بازی حساس گل بزنی؟
 ما خط حمله خیلی خوبی داریم و به جز من، رحیم زهیوی، مهدی مومنی، زبیدی، جانفزا و یک خارجی در خط حمله هستند که همه بازیکنان خوبی هستند. در کل ساختار تیمی خوبی داریم که در ادامه هماهنگ‌تر خواهیم شد و بهتر کار می‌کنیم. من پارسال در همین هفته و در همین ورزشگاه، توانستم جلوی پرسپولیس دبل کنم. این هفته هم نیاز داشتم گل بزنم. خدا را شکر توانستم زحمات بچه‌ها را به نتیجه برسانم و جلوی استقلال هم 2 گل بزنم.

کدام گلت را بیشتر دوست داشتی؟
 دومی را خیلی دوست داشتم چون به هر حال گلی خوب است که تیم نیاز داشته باشد و حساس باشد.

اما گل اول هم 3 امتیازی بود!
 درست است اما چون بازی یک- یک شده بود، از ارزش آن گل کم شد. به خاطر همین هم گل دوم ارزش بیشتری پیدا کرد.

این فصل برای آقای گلی تلاش می‌کنی؟
 تمام تلاشم را می‌کنم که سیر صعودی داشته باشم. من پارسال در نیم فصل دوم خیلی بدشانسی آوردم اما این فصل تلاش می‌کنم بهتر از قبل باشم و گل‌های خوبی بزنم.

پورموسوی قبل از بازی گفته بود بردن استقلال با رحمتی شیرین‌تر است، خودتان واقعا چنین حسی داشتید؟
 صددرصد بهتر است. اتفاقا بعد از اینکه خبر رسید محرومیت رحمتی تعلیق شده همه خوشحال بودیم و گفتیم اینطور بهتر است و باید ببریم چون می‌دانستیم اگر بدون رحمتی استقلال را می‌بردیم می‌گفتند استقلال تمام مهره‌هایش را نداشت و چون فلانی نبود، باختند اما ما توانستیم استقلال را با تمام مهره‌هایش ببریم و این برد واقعا شیرین‌تر شد.

هفته بعد با سپاهان بازی دارید. بازی مقابل تیم ویسی را چطور می‌بینی؟
 بازی با سپاهان و تیم ویسی واقعا سخت خواهد بود. البته این بازی هم برای ما سخت است و هم برای سپاهان. هرچند که ما روحیه بالایی داریم و برای برد به میدان خواهیم رفت.

فکر می‌کنی تیم‌تان می‌تواند در این بازی برنده باشد؟
 ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم از اصفهان با دست پر برگردیم.

با این روند، به نظرت استقلال خوزستان در پایان فصل چه جایگاهی را به دست می‌آورد؟
 تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که حداقل سهمیه آسیا بگیریم.

اما با نتایجی که در این 2 هفته به دست آوردید، به نظر می‌رسد توقعات هم بالا رفته.
 بله، این را می‌دانیم و تلاش می‌کنیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
پویان N L
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
1
7
سالار دوست داشتنی من استادیم بودم وشاهد هنرنمایت بودم دمت گرم باگلات شاد شدیم ،انشاالله بازی با پرسپولیس در اهواز بازم گل باران کنی ... خوزستان برزیلته خلاص .......... بوس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
4
آفرين به شجاعت و جسارتت مرد .
گل كاشتى
m6
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها