به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

بیت‎سعید: گل‌هایم هدیه اختصاصی به هواداران بود

بیت‎سعید: گل‌های من هدیه اختصاصی به هواداران بود

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان امیدوار است که با عملکردی که از خود نشان داده به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حسن بیت‌سعید در مورد دو گل حساسی که در این بازی به‌ثمر رساند، گفت: خیلی خوشحالم که نقشی در برد تیمم داشتم و در این بازی مهم دو بار گل زدم. خیلی از بچه‌های تیم گفتند که می‌توانم در این بازی گل بزنم، حتی خانواده‌ام نیز به من انگیزه دادند. خوشحالم که دو گل زدم و زمینه‌ساز پیروزی تیمم شدم. من این دو گل را به هواداران استقلال خوزستان تقدیم می‌کنم. گل‌های من یک هدیه اختصاصی برای آنها بود.

پس از جدایی عبدالله ویسی برخی تصور می‌کردند استقلال خوزستان اُفت کند، ولی این تیم با مربیگری پورموسوی هم لیگ را خوب شروع کرده است. بیت‌سعید در مورد کار کردن با این مربی عنوان کرد: پورموسوی واقعا مربی خوبی است و 3 سال در کنار تیم ما به عنوان مربی کار کرد. وقتش رسیده بود تا او خودش و تجربیاتش را نشان دهد و معتقدم می تواند در استقلال خوزستان موفق باشد.

بیت‌سعید در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند امسال به تیم ملی دعوت شود گفت: بازی کردن در تیم ملی آرزو هر بازیکن است و امیدوارم با عملکرد خوبم به تیم ملی دعوت شوم.دوست دارم نسبت به سال قبل عملکرد بهتری داشته باشم و اینکه دعوت شوم یا خیر، به تصمیم کادر فنی تیم ملی مربوط می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
1
آفرين مرد كارت درست . اميدوارم مثلث هجوميتون از نو جان بدهيد .
به اميد قهرمانى در ليگ و آسيا و با زبيدى و حسن و زهيوى
m6
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
2
دمت گرم دیروز حال دادی تو استادیوم و متاسفم واسه اون افرادی که اومده بودن تیم استقلال تهران رو تشویق میکردن.ادم چقدر باید بیچاره و بی تعصب و بی فکر باشه که همچین فکری کنه.بنده خدا ها چه پیکان تهران قهرمان بشه چه استقلالشون ربطی به مردم خوزستان نداره
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
1
يعني بد به حال اون جماعت بي فكري كه از جاي جاي اين استان زرخيز و دلاور خيز به هواداري تيمهاي تهراني راهي فرودگاه و ورزشگاه ميشن!!! يه سوال از خودش بپرسن آيا تماشاگران و هوارداران تهراني هم همچين محبتي نسبت به اونها دارن يا به ديد يه شهرستاني ازشون استقبال ميكنن!!!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها