به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

پورموسوی: مردم گفتند منصوریان باید عذرخواهی کند

پورموسوی: مردم گفتند چرا منصوریان عذرخواهی نمی‌کند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید که تماشاگرانی که به سرمربی استقلال تهرانی ناسزا می‌گفتند خواستار عذرخواهی او نسبت به صحبت‌های سابق این مربی هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، استقلال خوزستان که در لیگ برتر پانزدهم شگفتی‌ساز شد و هیچکس باور نمی‌کرد این تیم بتواند به قهرمانی فوتبال ایران برسد، در لیگ شانزدهم نیز توانسته شروع خوبی داشته باشد و شگفتی‌ساز شود. شاگردان سیداکبر پورموسوی در دو هفته آغازین لیگ در خارج از خانه موفق شدند تراکتورسازی را متوقف کنند و این بار هم استقلال تهران را شکست دادند که به نوعی می‌توان گفت این تیم همچنان به شگفتی‌های خود ادامه می‌دهد.

مصاحبه پورموسوی با خبرنگار تسنیم را در زیر می‌خوانید:

مقابل استقلال به یک پیروزی خوب رسیدید و توانستید به شگفتی‌های فصل قبل استقلال خوزستان ادامه بدهید.
بازی خیلی سختی بود و خوشبختانه بچه‌ها با تلاش و زحمتی که نشان دادند، توانستند در اولین بازی خانگی مقابل تیم بزرگ استقلال تهران پیروز شوند. باید از موعود بنیادی‌فر، داور مسابقه بابت قضاوت خوبی و بی‌حاشیه‌ای که داشت تشکر کنم. از همه تماشاگرانی هم که در گرمای سخت اهواز به ورزشگاه آمده بودند تشکر می‌کنم که ما را حمایت کردند.

تشکر شما شامل حال تماشاگرانی هم که به علیرضا منصوریان ناسزا گفته بودند، می‌شود؟
من به همراه بهمن روشنایی، سرپرست تیم و آقای نعمتی‌نژاد، مدیرعامل باشگاه ابتدای بازی به سمت تماشاگران رفتیم و حتی تا چند دقیقه پس از شروع مسابقه از آنها خواستیم که فحاشی نکنند. یک اختلاف و سوءتفاهمی بین مردم خوزستان و منصوریان به وجود آمده که تماشاگران هم می‌گفتند چرا منصوریان بابت حرفی که زده عذرخواهی نمی‌کند. با این حال ما وارد این مسائل نمی‌شویم و راضی به ناسزا شنیدن منصوریان یا هیچ‌کس دیگر نیستیم. حداقل اینکه خانواده منصوریان گناهی نکرده‌اند و به همین دلیل من پس از بازی سمت او رفتم و علاوه بر خسته نباشید، عذرخواهی هم کردم. ما از چنین رفتارهایی حمایت نمی‌کنیم و ورزشگاه یک جای مقدس است که نباید به کسی فحاشی شود.

پس این حرکت را تقبیح می‌کنید؟
صد درصد و می‌گویم که هر اتفاقی هم افتاده باشد، خانواده آقای منصوریان گناهی مرتکب نشده‌اند و تماشاگران هم باید حرمت حفظ کنند. بالاخره منصوریان هم بازیکن تیم ملی این مملکت بوده است.

پیش از آغاز بازی با استقلال با چند چالش مواجه بودید. یکی سختی رویارویی با استقلال بود، دیگری انتظاری که از تیم شما به عنوان قهرمان لیگ پانزدهم وجود دارد و موضوع بعدی هم بخشیده شدن مهدی رحمتی در آستانه بازی با شما بود که شاید از نظر روحی و روانی برای استقلال اثر مثبت و برای شما اثر منفی داشت.
من پیش از بازی و تا زمان نشست خبری صحبتی در این خصوص نکرده بودم. برای تمام حریفان احترام قائلم و معتقدم ما باید به این خودباوری برسیم که هر حریفی را با هر قدرتی جدی گرفته و به دنبال شکست آنها باشیم. بالاخره هر کسی تیم ما را آنالیز کند، یارگیری خاص خودش را دارد و ما باید بدون توجه به این مسائل فقط به شرایط خودمان توجه کنیم. رحمتی هم بازیکن بزرگی است و در ترکیب استقلال هم تأثیر مثبت داشت، اما انگیزه بازیکنان ما هم دو برابر شده بود و خوشبختانه توانستند مقابل استقلال توانایی‌های خودشان را نشان دهند.

یعنی بابت بخشیده شدن مهدی رحمتی انگیزه آنها دو برابر شده بود؟
در چنین مسائلی برخورد بسیار مهم است. ما تصمیمی به دخالت در امور فدراسیون فوتبال و آرای کمیته انضباطی نداریم و صحبتی هم در این باره انجام ندادیم. نهایت همکاری را هم با فدراسیون فوتبال داشتیم و هفته اول هم وقتی محل بازی تراکتورسازی تغییر کرد، ما هم به یک باره برنامه خودمان را تغییر دادیم و به تبریز رفتیم تا این بازی برگزار شود. هیچ اعتراض یا صحبتی هم از سمت خود من یا بازیکنانم صورت نگرفت. با این حال سال گذشته موسی کولیبالی پنج جلسه محروم شده بود که ما اعتراض کردیم، نامه‌نگاری داشتیم که یک جلسه از محرومیت او را هم نبخشیدند و وقتی این مسائل به وجود می‌آید، موضوع فرق می‌کند. ما هم انتظار داریم به عنوان قهرمان لیگ برتر با ما هم مانند سایر تیم‌ها برخورد شود و امیدوارم آقای مهدی تاج و فدراسیون فوتبال هم موفق باشند.

هفته آینده هم باید مقابل سپاهان بازی کنید و سومین بازی سخت را در سومین هفته از لیگ برتر پشت سر خواهید گذاشت. برای این بازی چقدر آماده هستید؟
ما یک روز استراحت خواهیم کرد و پس از آن دو بازی ابتدایی سپاهان را آنالیز می‌کنیم تا شرایط این تیم را بسنجیم. امیدوارم که فقط مانند بازی با تراکتورسازی و استقلال، بتوانیم نمایشی تماشاگر پسند داشته باشیو و با توکل به خدا به دنبال نتیجه خوبی هستیم.

به فکر مچ‌اندازی با عبدالله ویسی هم هستید و به نظرتان بتوانید مچ او را بخوابانید؟
خیر، جسارت نمی‌کنم، چون من شاگرد ویسی هستم و سه سال در استقلال خوزستان دستیار او بودم. افتخار هم می‌کنم که بعد از او سرمربی استقلال خوزستان شدم و وظیفه ماست احترام او را حفظ کنیم. ویسی از ارکان اصلی موفقیت و قهرمانی استقلال خوزستان بوده و من دوست ندارم با استاد خودم مچ بیندازم.

از شاگردان‌تان می‌خواهید که به سمت ویسی بروند یا نه؟
بله، صد درصد و همه مجموعه به اتفاق سمت ویسی خواهیم رفت تا از او و زحماتی که در استقلال خوزستان کشید، تشکر کنیم.

اما شما میهمان هستید.
فرقی نمی‌کند و مهم احترام است که باید حفظ شود. ما هم برای احترام گذاشتن به سمت ویسی خواهیم رفت.

باتوجه به شناختی که ویسی از شما و تیم استقلال خوزستان دارد، این امکان وجود دارد که بتوانید او را به همراه سپاهان شکست بدهید؟
بله صد درصد این امکان وجود دارد، اما باید ببینیم شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت. ما دو بازی سپاهان را آنالیز خواهیم کرد و تلاش‌مان این است مانند فصل قبل شگفتی‌ساز باشیم. بازیکنان استقلال خوزستان باوجود و تلاش خودشان بازی می‌کنند که عملکرد آنها جای تقدیر و تشکر دارد. بچه‌ها ما هنوز تشنه موفقیت و پیروزی هستند و مقابل سپاهان هم انگیزه زیادی خواهند داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
6
آقای منصوریان مربی با اخلاقیه اما بایستی بابت حرفش به کمیته انظباتی فرا خونده میشد
با آرزوی موفقیت برا ی آقای پورموسوی وخوزستان
علي غزي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
4
اینجا خوزستان است...
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
1
اگه خوزستانيها آدم قوي و محكمي توي سازمانها و نهادها و وزارتها داشتن الان جواب حرفهاي منصوريان و خيلي كارهاي ديگه مسئولين تصميم گير رو ميداد!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
0
من تو استادیوم بودم. متأسفانه بعضی از هم استانیهای ما حرفها و الفاظ رکیک و ناشایستی به کاربردند. به خدا گناه است به دیگران فحش دادن. منصوریان در گذشته حرفی زد که منظورش بعضی از افراد کشورهای حاشیه خلیج فارس بود. خیلی بزرگش کردید. بعضی ها هم میخوان از آب گل آلود ماهی بگیرن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها