به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

خرمگاه: منصوریان به نشانه اعتراض نیامد

خرمگاه: منصوریان به نشانه اعتراض نیامد

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای منصوریان سخت بود که با این همه ناسزا در نشست خبری حاضر شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد خرمگاه که به جای منصوریان در نشست خبری پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر حضور یافته بود، گفت: خودتان را جای علیرضا منصوریان بگذارید، می‌فهیمد سخت است که این همه ناسزا بشنوید و در نشست خبری شرکت کنید. خودم کنار خط حضور داشتم. منصوریان با نیامدنش به نشست خبری اعتراضش را نشان داد. آیا این رفتار با منصوریان ورزشی است؟

وی درباره اظهارات گذشته منصوریان گفت: حالا اشتباه و حرفی از سوی منصوریان صورت گرفته، اما این کارها درست است؟ محیط ما ورزشی است و روی صحبت منصوریان اصلا اینطور نبود که بخواهند علیه او جبهه‌گیری کنند. خوب یا بد بازی را واگذار کردیم، اما آیا قبول می‌کنید مربی به این شهر بیاید و این همه ناسزا بشنود. این کار قشنگ نبود. نیامدنش چه درست یا غلط، تشخیص داد به نشست خبری نیاید.

سرمربی استقلال در واکنش به این سوال که جو ورزشگاه آزادی بدتر از خوزستان است، تصریح کرد: من از شما بابت این مسئله عذرخواهی می‌کنم. ناسزا گفتن در هر شهری خوب نیست. در هر شهری این اتفاق بیفتد، ناراحت کننده است.

خرمگاه ادامه داد: بازی را خوب آغاز کرده و موقعیت‌های خوبی بدست آوردیم، اما استفاده نکردیم. می‌دانستیم بازی جلوتر برود، برای ما سخت‌تر خواهد شد. روی حریف شناخت داشتیم و پس از گلی که خوردیم، به بازی برگشتیم و گل تساوی را زدیم. با این وجود، در زدن موقعیت‌ها خوب نبودیم. بازی خوبی بود، اما نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. از نوع بازی بچه‌ها راضی هستیم و به آینده امیدواریم. تنها در فاز آخر یعنی زدن ضربات آخر خوب نبودیم.

وی در مورد دلیل عدم استفاده از آرش افشین و حضور مگویان در دفاع چپ خاطرنشان کرد: شرایط استفاده از آرش افشین پیش نیامد و انشاء‌الله در بازی‌های آینده در خدمتش خواهیم بود. درباره مگویان احساس کردیم او می‌تواند در سمت چپ موثر باشد.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که این تیم در خط حمله مشکل دارد، خاطرنشان کرد: به بازیکنان‌مان ایمان داریم و باید صبر کنیم تا بازیکنان توانایی‌های خود را نشان دهند.

خرمگاه در خصوص مشکل بدنی استقلال گفت: نسبت به بازی اول، شرایط بدنی ما خوب بود و از این موضوع راضی بودیم. در چنین شرایط آب‌وهوایی وضعیت بدنی بازیکنان استقلال خوب بوده و امیدوارم در بازی‌‌های آینده بتوانیم شرایط بدنی و تاکتیکی‌مان را به حریفان دیکته کنیم. دفاع وسط‌های ما نیز نسبت به بازی نخست‌، بهتر بودند. مطمئن باشید در بازی‌‌های آینده شرایط‌مان بهتر خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
6
اها اشتباهی یه چیزی گفتن منصوریان....خوب ماهم اشتباهی امشب جوابشو دادیم
امید بختیاری
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
5
تماشاگرا محروم میشن وچوبشو اس خوزستان میخوره.فدای سره چند تا تماشاگر نما...
الموج الازرق
|
Iraq
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
5
با سلام به دوستان و سایت خوزستان اسپورت...
این برد و تبریک میگم به همه ی خوزستانی های متعصب و خوزستان تشویق کن....
اقای خرمگاه عزیز اقای منصوریان حداقل میتونست بصورت رسمی و حالا به قول شما اشتباهی از ما عذرخواهی کنه.....فکر میکنه خیلی مغروره؟؟؟
غرور ما خیلی بالاتره....
ما خوزستانی هستییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
4
منصوریان بهانه دیگه ای نداشت.اشتباه یه چیزی گفت مثل انسانهای متمدن عذرخواهی کنه نه اینکه اشتباه روی اشتباه انجام بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
5
قبل بازي چرا به كنفرانس نيومد اين فرد با خوزستاني جماعت مشكل داره و امشب جواب خود رو با اتحاد خوزستان و باخت گرفت
جاسم
|
Sweden
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
2
5
مبروكين النصر ياشعبناء المقاوم
مبروكين وابعظيم البركة
علی غزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
7
اقای خرمگاه. هیچ کس خودش جای منصوریان نمیزاره چون ادم نژادپرسته. تو ورزشگاه با تمام احترام تیم استقلال خوزستان تشویق میکردیم وهیچ گاه ب منصوریان توهینی نشد.. واگر شده نوش جانش باشه چون خودش حرفی زده و بعداز3ماه حرفش ن پست گرفته بلکه هیچ احترامی برای این مردم قائل نیست... این منصوریان ناراحت نیست از هواداران.. از باخت تیمش ناراحته... اگه از هواداران ناراحت باشه پس وقتی به مردم خوزستان توهین کرده ما ناراحت نشدیم.. تا منصوریان وامثال منصوریان ب اهواز بیان واین حرفشون پست نگیرن و معذرت خواهی نکند ما از ایشون انتقاد میکنیم... واگر قرار کسی محروم بشه اون منصوریان.نه هوادار مظلوم... درضمن اقای خرمگاه کاری که به شما مربوط نیست دخالت نکنید... ماخوزستانیم زندگیمون وعشقمون فقط فوتبال وحمایت از تیم های فوتبالمونه وهیچ گاه فرهنگ گرممون با توهین خراب نخواهیم کرد..... زنده باد خوزستان وخوزستانی.... الله یلعن الظالمین.
ali.ghezi.77
علی غزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
5
اقای منصوریان..اقای خمگاه... هوداران تهرانی... اقای حسن زاده کمیته انظباتی.... حق ب حقدار رسید..... وبا یک نمایش زیبا تیمتون ومات کردیم... خوزستان وفوتبالش هنوز زنده است.. باهمین جوانان استقلال وفولاد خوزستان ونفت آبادان منتظر شگفت سازی دیگی درهفته های دیگه باشید..
ماهشهر صلیحاوی
|
United States of America
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
6
خدایا شکرت جواب خوبی به منصوریان دادیم
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
5
عیبی نداره یکم بهش فشار اومده بود و جو سنگین بود ، منصوریان الان درس عبرت میشه واست که قبلی که میای خوزستان درمورد مردم شریف وباغیرت خوزستان حرف نزنی
استقلال اهوازی
|
Germany
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
6
من خودم بختیاری هستم ولی باید بگویم منصوریان اینقدر مغروره که یک عذرخواهی از هموطنان شریف و وطن پرست عرب ما نمیکنه این آقا با این حرفش باعث اختلاف و ناراحتی شدند حتی ممکن بود مشکلات امنیتی اتفاق بیفته اما در کمال تعجب اینقدر وجود و غیرت شجاعت نداشت که یک عذرحواهی ساده بکند.حالا که لجبازی میکنه ما هم از خجالتش در میآییم. پس منصوریان بچرخ تا بچرخیم.
یوسف فولاد نفت اس خوزستان واهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
3
اقای خرمگاه لازم نیست شما به جای این شخص عذرخواهی کنی این بار اولش نیست این شخص به خوزستانیا توهین کرده وبعد شما میگید من ازطرف ایشان عذرخواهی میکنم ولی شما هواداران نباید به اون بی احترامی بکنید بابا جمع کنید بساط رو
هله بل شباب فریق استقلال خوزستان او یاهله نفت عبادان وفولاد خوزستان النصر لنا
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
3
اولا که نمی گم توهین کردن کار درستیه، دوما چون ورزشگاه نبودم نمی دونم کسی توهین کرد یا نه، سوما اگه اقای منصوریان بابت توهین کردنا ناراحته چرا ناراحتیش رو بعد از باخت نشون می ده؟ چرا وقتی بازی رو مساوی کردن ناراحت نبود؟ یعنی تا اونموقع کسی توهین نکرده بود؟ شما صحنه تعویض مگویان رو نگاه کنید، بازی تازه یک یک شده بود، منصوریان با چه ذوقی با مگویان دست می ده ولی صحنه تعویض بختیار رو نگاه کنید میخواسته بختیار رو بزنه، پس معلوم فقط و فقط نتیجه واسه اقای منصوریان مهم بود نه توهین کردن و نکردن، راستی یه سئوال دیگه: خریدها و ستاره های استقلال کجا بودند؟ بختیار اصلا تو زمین بود؟ افشین که با پای پیاده تا تهران دوید کجا بود؟ فکر کنم همین امروز و فرداست که دوباره دنبال لابی برای برگشت به خوزستان باشه، اونم با پای مصدوم. یه نکته مهم دیگه این بازی باز هم مثل همیشه گزارشگر رو اعصاب بود، بدجوری رو اعصاب بود، از اولش تا اخرش فقط گفت بازیکنان تکنیکی استقلال تهران، ستاره های تهران، بازیکنان معروف تهران، آخه من نمی دونم واقعا این بشر چرا نمی هر تهران گزارش کنه؟ نمیخوام بگم مثل گزارشگر تبریزی کاملا یه طرفه گزارش کنه ولی اینجوریش هم خدایی دیگه بدجوری رو اعصاب.
فولاد تابان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
2
حقش بود که بهش بی احترامی بکنن بخاطر اينکه تا حال اين اقا سه بار به مردم خوزستان توهين کردن يه بار بازی فولاد واستقلال که با ايمان مبعلی درگير شده وبه خوزستان توهين کرد باردوم همون مصاحبه نژاد پرستانه که انجام داد وهفته قبل هم فرهنگ غنی مردم با غيرت خوزستان رو زير سوال برد منصوريان هم جواب اين همه بی احترامی رو گرفت وتا زمانی که منصوريان به طور رسمی از مردم خوزستان عذر خواهی نکرده بايد منتظر اين جور جو رو در وزشگاهای خوزستان باشه چون حداقل دوبار ديگه بايد بياد خوزستان .عشق است فولاد وفوتبال خوزستان .نه به فوتبال مافيای تهران اصفهان وتبريز
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
تنها چيزي كه ميتونه به ما كمك كنه اتحاد و همدلي و همراهي هست!!! صنعت اس اس صنعتي فولاد و اس اس شهر اهواز از قدرتهاي فوتبال ايران هستن بشرطي كه همه با هم همدل و همراه باشيم هيچ كسي جرات بي احترامي به خوزستانيها رو نداره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها