به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

هفت بازیکن جدید در استقلال اهواز

پرونده نقل و انتقالات نیم فصل استقلال اهواز هنوز بسته نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، با وجود خاتمه مهلت نقل و انتقالات میان فصل لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران، پرونده نقل و انتقالات تیم استقلال اهواز بسته نشده است. مسئولان استقلال اهواز در فهرست این تیم چند جای خالی دارند و می توانند از سهمیه بازیکنان آزاد که شامل محدودیت زمانی نمی شود، استفاده کنند.

استقلال اهواز در نقل و انتقالات میان فصل، هفت بازیکن را به طور قطعی جذب کرده است. شاهرخ شمس (استقلال خوزستان)، صابر میرقربانی (نساجی مازندران)، مهدی سیفی (پاس همدان)، محمد احمدی (نفت امیدیه)، مهدی اسلامی (شهرداری زنجان)، مهدی چاه جویی (شهرداری بندرعباس) و محمد ابوالحسنی (صنعت ساری) بازیکنانی هستند که با استقلال قرارداد بسته و اکنون همراه با این تیم در اردوی بندرعباس حضور دارند.

استقلال اهواز همچنین منتظر تعیین تکلیف سه بازیکن دیگر است. صادق صادقی بابااحمدی هافبک نیم فصل اول استقلال خوزستان با استقلال اهواز به توافق رسیده ولی یک مشکل اداری در مدارک این بازیکن باعث شده تا حضور او در تیم جدیدش به تعویق بیفتد و در چند روز آینده مشخص شود.

از سوی دیگر، وضعیت نهایی پرونده مصطفی نوروزی و اتابک نمازی دو بازیکن جدایی طلب استقلال اهواز که بدون فسخ قرارداد در تمرینات تیم های مس کرمان و شهرداری تبریز حضور یافته اند، به زودی مشخص خواهد شد.

استقلال اهواز در مجموع هفت بازریکن جذب کرده و تکلیف سه بازیکن مذکور به زودی مشخص خواهد شد تا این تیم اهوازی با ترکیب جدید در دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول حضور پیدا کند.

این خبر متعلق به خوزستان اسپورت بوده و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سعيدکعب عمير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
1
باسلام وخيرمقدم خدمتت هفت بازيکن جديداستقلال اهواز
وباآرزوى موفقيت وسربلندى براى پسران آبى پوش شهراهواز
(استقلال اهواز)دردوربرگشت نيم فصل دوم ليگ دسته يک
سعيدکعب عميرهواداراستقلال اهواز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها