به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

واکنش تلویزیون به حذف تیم ملی

 شبکه سه سیما پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران از مسابقات جام ملت‌های آسیا، تلاش کرد در بخش کارشناسی که نسبتا کوتاه روی آنتن رفت، بر انتقال حس امیدبخشی به بینندگان تاکید کرده و به نوعی با علاقمندان فوتبال همراهی کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، پس از حذف تیم ایران در جریان ضربات پنالتی، ویژه برنامه «آسیا 2015» با حضور دکتر حمیدرضا صدر (پژوهشگر فوتبال) و محمد پنجعلی (بازیکن سابق تمی ملی و پرسپولیس) روی آنتن رفت و این کارشناسان در استودیو به ارائه‌ی توضیحاتی درباره‌ی روند بازی پرداخته و سعی در انتقال حس آرامش و امید بخشی به مخاطبان داشتند.

محمد پنجعلی که خود در یکی از بازی‌های ملی، پنالتی از دست داده بود، در پاسخ به پرسش مجری درباره‌ی احساس احسان حاج‌صفی و وحید امیری در روزی که پنالتی از دست دادند، با یادآوری آن زمان، خاطرنشان کرد: وقتی پنالتی را از دست دادم، دلم می‌خواست زمین دهان باز کند و هیچ چیز را نشنوم و نبینم.

کارشناسان آسیا 2015 همچنین با نگاهی اجمالی به آینده فوتبال کشورمان، توجه به استعدادها و سپردن فوتبال به بخش خصوصی را در صحبت‌هایشان مطرح کردند و تاکید داشتند که ایران پر از استعداد در حوزه فوتبال است و می‌توان از نو شروع کرد.

جاودانی نیز در این برنامه تاکید کرد که پس از این شکست نباید دنبال کسی بگردیم تا اشتباهات را بر گردن او بیندازیم.

حمیدرضا صدر هم که به انتقال حس امیدبخشی به مخاطبان پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران توجه ویژه داشت‌، در صحبت‌هایی خاطرنشان کرد که ما استعداد و توانایی اول شدن در آسیا را داریم و فوتبال فقط با پیروزی و شکست تعریف نمی‌شود.

او بر لزوم بسترسازی و ساختارسازی در فوتبال تاکید کرد و گفت: اگر بسترسازی و پویایی فوتبال در کشور درست انجام شود‌، با یک شکست تیم ملی همه مردم افسرده نمی‌شوند چرا که می‌دانند فوتبال ادامه دارد؛ اما چون چرخه فوتبال در کشور معیوب است‌، تمام علاقه‌مندان آمال و آرزوهایشان را در یک برد می‌بیننند. واقعیت این است که اگر ما الان پیروزی مقابل عراق را هم جشن می‌گرفتیم، بسیاری از بچه‌ها در کشورمان حتی آرزوی لمس توپ فوتبال را دارند.

در پایان برنامه «آسیا 2015» دکتر حمیدرضا صدر بار دیگر تاکید کرد: زندگی ادامه دارد و این کشور پر از استعداد است؛ امیدوارم ما بعد از این شکست جلو و جلوتر برویم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها