به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

عکس/اشتباه سازمان لیگ در مبالغ قراردادها

عکس/اشتباه سازمان لیگ در مبالغ قراردادها

خوزستان اسپورت- انتشار ارقام قراردادهای بازیکنان و مربیان حاضر در شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‎های ایران با اشتباهاتی همراه بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در حالی که گروهی از مربیان و بازیکنان لیگ برتری نسبت به انتشار ارقام قراردادها توسط سازمان لیگ فوتبال ایران معترض شده‎اند، به‎نظر می‎رسد که سایت رسمی سازمان لیگ در انتشار ارقام قراردادهای برخی از بازیکنان و مربیان حاضر در مسابقات فصل جدید لیگ برتر دچار اشتباهاتی شده است.

عکس/اشتباه سازمان لیگ در مبالغ قراردادها

نمونه اول این اشتباهات به قرارداد علی دغاغله بازیکن سهمیه زیر 23 سال تیم استقلال خوزستان برمی‎گردد که رقم قرارداد وی از سوی سازمان لیگ 400 میلیون تومان اعلام شده است. با توجه به اینکه ارقام قراردادهای تعدادی از بازیکنان اصلی استقلال خوزستان بین 300 تا 350 میلیون تومان است، به‎نظر می‎رسد که سایت سازمان لیگ در مبلغ مربوط به رقم قرارداد علی دغاغله بازیکن جوان آبی‎پوشان دچار اشتباه شده و یک عدد صفر اضافی درج کرده است. رقم صحیح قرارداد این بازیکن احتمالا 40 میلیون تومان بوده که به اشتباه 400 میلیون تومان درج شده است.

عکس/اشتباه سازمان لیگ در مبالغ قراردادها

نمونه دوم نیز مربوط به قرارداد عقیل اعتمادی دروازه‎بان جدید تیم صنعت‎نفت آبادان است. سازمان لیگ رقم قرارداد سنگربان فصل گذشته تیم آلمره سیتی هلند را 40 میلیون تومان درج کرده که احتمالا این رقم نیز اشتباه است. با در نظر گرفتن این موضوع که ارقام قراردادهای چند بازیکن بزرگسال تیم صنعت‎نفت حدود 400 میلیون تومان است، احتمالا رقم قرارداد عقیل اعتمادی نیز 400 میلیون تومان بوده که به اشتباه 40 میلیون تومان ذکر شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
0
1
واقعا" قابل قبول نيست كه هوري 500 ميليون تومان و اعتمادي 40 ميليون تومان باشد ؟!.
Jasem
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
0
0
با سلام به دست اندرکاران سایت مردمی خوزستان اسپورت، در صورت امکان در آینده نزدیک مصاحبه ای با مسئولان تیم صنعت نفت آبادان انجام بدهید درباره وضعیت جذب مدافع برزیلی مد نظر این تیم (ویلیام آلوز) که خبرگزاری های رسمی کشور هفته پیش خبر دادند که به ایران آمده و در تمرینات صنعت نفت شرکت میکند تا با این تیم قرارداد امضا کند، در این مورد و همچنین درباره مهاجم برزیلی که گفته شده قرار است جذب شود از مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان کسب اطلاع و به هواداران خبررسانی بفرمایید، با تشکر.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها