به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

تغییرات جدید در شرایط سنی فوتبال پایه کشور

تغییرات جدید در شرایط سنی فوتبال پایه کشور

خوزستان اسپورت- مسئول کمیته نقل‎وانتقالات هیئت فوتبال خوزستان از ایجاد تغییراتی در شرایط سنی لیگ‎های پایه فوتبال ایران خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا جرفی در این رابطه اظهار داشت: با توجه به درخواست اکثر تیم‎های حاضر در لیگ‎های فوتبال پایه کشور مبنی بر ایجاد تغییراتی در شرایط سنی بازیکنان حاضر در این رقابت‎ها، موضوع توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مورد بررسی قرار گرفت و تغییراتی در شرایط سنی بازیکنان ایجاد گردید.

جرفی ادامه داد: شرایط سنی لیگ برتر و دسته اول امیدهای کشور براساس بازیکنان متولد 11 دی 1375 به بعد است اما هر تیم می‎تواند از 5 بازیکن متولد 11 دی 1374 تا 10 دی 1375 نیز استفاده کند.

وی افزود: در رده سنی جوانان اساس شرایط سنی بازیکنان بر پایه متولدین 11 دی 1377 به بعد است، هر تیم می‎تواند از 5 بازیکن متولد 11 دی 1376 تا 10 دی 1377 استفاده کند.

جرفی تصریح کرد: در رده سنی نوجوانان هم که اساس شرایط سنی بازیکنان بر پایه متولدین 11 دی 1380 به بالا است، هر تیم می‎تواند از 5 بازیکن متولد 11 دی 1379 تا 10 دی 1380 استفاده کند.

مسئول کمیته نقل‎وانتقالات هیئت فوتبال خوزستان در رابطه با زمان نقل‎وانتقالات لیگ‎های پایه کشور و ارسال مدارک به سازمان لیگ اعلام کرد: نقل‎وانتقالات لیگ برتر جوانان تا 17 مردادماه، لیگ قهرمانی نونهالان تا 27 مردادماه، لیگ یک جوانان تا سوم شهریورماه، لیگ یک امید تا 10 شهریورماه، لیگ قهرمانی نوجوانان تا 17 شهریورماه و لیگ برتر امیدها تا 12 مهرماه 95 ادامه خواهد داشت.

علیرضا جرفی در پایان گفت: خوزستان دارای بیشترین نماینده در لیگ‎های مختلف فوتبال پایه کشور است و تیم‎های حاضر در این مسابقات به‎منظور تسریع در امور ثبت قراردادها و صدور کارت شرکت در مسابقات باید زودتر اقدام کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
0
1
با سلام.واقعا خبر مسرت بخشی بود.با شرایط سنی قبلی دقیقا یه نسل از جوونا نابود میشدن.با این تصمیم حداقل هنوز یه روزنه امیدی وجود داره
پوریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
0
0
سلام..
ببخشید این خبر چقد میتونه صحت داشته باشه..؟
میشه یه منبع دیگه معرفی کنین..؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
0
0
آقای پوریا مرجعی بهتر از هیات فوتبال استان که متولی فوتبال خوزستانه هست ؟پس حتما به اونها ابلاغ شده که اعلام کردند به نظرم خیلی به کمک بازیکنان جوان هست پس خواهشا با این حرفتون باعث سر درگمی باشگاهها و بازیکنان نشید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
0
با سلام خدمت شما در ابتدا جا داره بابت به روز بودن از مدیر سایت تشکر کنم میخواستم بدانم تاریخ شروع لیگ برتر امیدها چه زمانی است؟؟؟
باتشکر
مدیر پایگاه سلام
برنامه لیگ برتر امیدها هنوز اعلام نشده است.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها