به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

پورموسوی: داودی و رافائل بهتر از خسوس می‎شوند

پورموسوی: داودی و رافائل بهتر از خسوس عمل می‎کنند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید که دروازه‌بان‌های این فصل این تیم بهتر از دروازه‌بان برزیلی فصل گذشته آبی‌پوشان خوزستانی عمل کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری تسنیم، اکبر پورموسوی در خصوص وضعیت استقلال خوزستان پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: پس از تمریناتی که پشت سر گذاشتیم، بازی خوبی با ذوب‌آهن انجام دادیم. با اینکه سوپرجام را از دست دادیم، اما درس بزرگی گرفتیم که آن هم این بود که نتیجه 2 بر صفر مطمئن نیست و نمی‌تواند تضمینی برای برد باشد. درس دیگر هم این بود که باید کار و تلاش‌مان را بیشتر کنیم تا جام شانزدهم را هم مانند جام پانزدهم با شایستگی پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به انتقادهایی که به استقلال خوزستان پس از دیدار با ذوب‌آهن صورت گرفت، افزود: برخی می‌گفتند تیم استقلال خوزستان از دقیقه 70 به بعد مشکل بدنی پیدا کرد، اما من این مسئله را قبول ندارم. به این دلیل که ما در هر دو وقت اضافی بازهم حمله کردیم و حتی فرصت گلزنی داشتیم، اما نتوانستیم از این موقعیت‌ها استفاده کنیم. در مجموع فکر می‌کنم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره شناختش از تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ابتدای فصل است و اینکه بگوییم از تراکتورسازی شناخت داریم، چندان جالب نیست. تراکتوری‌ها تغییرات زیادی داشته‌اند، اما با وجود این تغییرات تراکتورسازی تیمی بسیار بزرگ است و امیر قلعه‌نویی مربی بزرگی محسوب می‌شود. تراکتورسازی علاوه بر اینها هواداران پرشوری هم دارد. در هر صورت در هفته اول لیگ بازی سختی داریم، اما باید با تمرکز کافی لیگ را خوب شروع کنیم.

پورموسوی درباره اینکه برخی معتقدند استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم با چاشنی شانس 30 هفته لیگ را پشت سر گذاشت و قهرمان شد و شاید این شانس در لیگ پانزدهم نصیب تیمش نشود، گفت: خارج از نتیجه بازی با ذوب‌آهن، همین که توانستیم دو گل به این تیم بزنیم، بازیکنان‌مان نشان دادند امسال هم می‌توانند شگفتی‌ساز باشند و ما می‌توانیم به آنها اعتماد کنیم. با آمدن پورقاز و دروازه‌بان خارجی‌مان، تیم را تکمیل کردیم. من به شخصه به این تیم امیدوارم.

وی در واکنش به این مسئله که یکی از انتقادات وارد شده به استقلال خوزستان در این فصل از دست دادن فرناندو دخسوس و ضعف فنی گودرز داودی است، اظهار داشت: من هنوز هم روی توانایی گودرز داودی حساب می‌کنم. او یک فصل 30 بازی روی نیمکت تیم ما بود و پس از مدت‌ها در این بازی درون دروازه قرار گرفت. هم به آینده او و هم به رافائل، دروازه‌بان خارجی‌مان امیدوارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد: چون دروازه‌بانی پستی حساس و کلیدی است، برای بهتر شدن دروازه‌بان‌هایی که داریم، نیاز به زمان داریم. قول می‌دهم هم گودرز داودی و هم رافائل این فصل بتوانند بهتر از دخسوس از دروازه تیم ما محافظت کنند.

پورموسوی با انتقاد از قانون اعمال کارت قرمزها گفت: اینکه بازیکن ما در بازی سوپرجام کارت قرمز بگیرد و این کارت را در لیگ برتر اعمال کنند، ظلم در حق تیم ماست. تیم ما 120 دقیقه بازی پرفشار را انجام داده که پس از خارج شدن بازیکنان از فشار بدنی دوران بدنسازی، حتی ممکن بود دچار مصدومیت شوند. حالا در این بازی گودرز داودی کارت قرمز گرفته و ما نمی‌توانیم از دروازه‌بان‌مان در بازی مقابل تراکتورسازی استفاده کنیم که این برای ما خیلی بد است. امیدوارم در این قوانین تجدیدنظر شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
1
5
خسوس بهتر از این دو تاست.نباید خسوس از دست میدادیم
سیدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
7
بازی کرج بهترین فرصته که تراکتورسازی رو ببرید با بردن تراکتور امیدوار میشیم به اینده
امین بداوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
3
دخسوس مرواریدی بود که خیلی خیلی ساده از دست دادید هیچ تلاشی نکردید که بمونه آدم از این دلش میسوزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
4
سید یادت باشه من خیلی هوادار و دوستار شمایم اما هیچ دروازبانی دخسوس نمیشه ولی سعی کنید که در ایشان باشید انشالله قهرمانید چون گل نخوردن تقربیا برابر برد لست این تیم خط حمله خوبی داره و بهمه تیم ها گل می زنه حالا باید خط دفاع و دروازبان مطمیین داشت تا گل نخورید
انشالله تکرار قهرمانی با سید پورموسوی و هنرمایی بازیکنان استقلال خوزستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
2
نقطه سرخط.
دوتا از بهترين خط دفاع از دادى كولى و خسوس خيال نكنى بتونى با اينها دفاعتو مستحكم بكنى .تيم رو مرتب كن جام از دست داديم .
اين نظرخودته .نظرما يه چيز و يه حرف ديگه است .در عجبم چطور متوجه نشدى خسوس ازت قاپيدن .
بى نظمى تو تيم خيليه .شما كارى كرديد خواسته هاى سپاهان و گسترش رو بر آورده كرديد .
اصل نكته رو بگير ما چى ميخوايم .
از اعتبار قهرمان باید دفاع کنید .
ما طرفدارا رو تا نكنيد لطفا
m6
jafar
|
Switzerland
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
4
امیدواریم رافائل بتواند جای دخسوس را پر کند ؛ با اینحال یا باید به فکر یک جانشین خوب به جای کولیبالی باشیم یا باید فکر دیگری کرد ؛ با احترام به آقای پورموسوی ؛ وجود یک مشاوره دهنده زبده در کنار ایشان می تواند خیلی مفید باشد برای مثال در مقابل تعویض های گل محمدی متاسفانه هیچ تغییری در استقلال خوزستان انجام نشد و بازی به روال قبل ادامه پیدا کرد که در نهایت تعویض های رقیب باعث شکست ما شد .
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
2
تو بازی با ذوب اهن مشخص بود بهتراز خسوسه فقط با موهاش بازی میکرد برا ذخیره هم بدرد نمیخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
2
ویسی در دو سال اول حضورش در استقلال خوزستان با سال سوم که قهرمان لیگ شد کاملا متفاوت بود او در لیگ گذشته حرف شنو و پیشنهاد پسند ظاهر شد و گوش دادن به پیشنهادات کارشناسان فوتبال خوزستانی کاملا در تیم او محسوس بود و خوشبختانه از این تصمیمی که تقریبا از قبل از بازی پلی آف لیگ چهاردهم با مس کرمان تا پایان لیگ گذشته گرفته بود بهترین نتایج را گرفت امیدواریم آقای موسوی که در تمام این سه سال کنار ویسی بود و نتایج خوب گوش دادن به پیشنهادات را از نزدیک لمس کرده مغرور نشود و سریعا تصمیم نگیرد و به تمام پیشنهادات گوش دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
1
ياسر فيضى ده بار ازش نام بردم حميد كاظمى و ذليكانى بدرد استقلال و فولاد ميخوردند
زرگاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
1
0
شما هم از گواردیولا ومورینیو بهتر میشوی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها