به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

باقری‎نیا سرمربی شهرداری ماهشهر شد

باقری‎نیا سرمربی شهرداری ماهشهر شد

خوزستان اسپورت- سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال فولاد یزد به‎عنوان سرمربی تیم شهرداری ماهشهر منصوب و معرفی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از جدایی عزیز فریسات سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری ماهشهر و پیوستن این مربی به کادر فنی فولاد خوزستان، مسئولان باشگاه شهرداری ماهشهر برای هدایت این تیم در فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال ایران با عبدالمجید باقری‎نیا سرمربی فصل گذشته تیم فولاد یزد به توافق رسیدند.

باقری‎نیا طی دو فصل اخیر با دو تیم ملی‎حفاری اهواز و کارون خوزستان در لیگ دسته دوم همکاری داشته و شناخت خوبی نسبت به تیم‎های حاضر در این رقابت‎ها دارد.

تیم شهرداری ماهشهر جزو 7 نماینده فوتبال خوزستان در لیگ دسته دوم باشگاه‎های ایران است که قرار است با حضور 36 تیم از اول شهریورماه 95 آغاز شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
1
باقری نیا یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است حیف است این مربی در دستجات پایین مربی گری کنه و اگر این امکان فراهم میشد که ایشان ریاست اکادمی یکی از تیم های لیگ برتری استان را بعهده بگیره هم کار امدی بیشتری داشت و هم مشاور خوبی برامدیران عامل بود و هم یک مدیر فنی لایق برای مربیان تیم های لیگ یرتر و نمی دانم چرا از تجربه ایشان استفاده ننیشه انشالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
1
0
ای خدا چقدر کانال میزنه ای مربی همش با پارتی بازی چقدر تیم سقوط داد مسجدسلیمان و بندر عباس و استقلال های اهواز رو بدبخت کرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها